Nee shit, het was Mr. Garrison.quote:
Eigenlijk is er niet veel veranderd sinds ik hier voor het eerst kwam (inmiddels 10 jaar geleden).quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:58 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
In het begin was dit bast niet zo denk ik
Je zit hier 3 maanden, maar toch denk je dat het veranderd is?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:53 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik zit nu bijna 3 maanden op Fok! en ben tot de conclusie gekomen dat (bijna) niemand te vertrouwen is hier. Hoe komt het toch dat Fok! uit is gegroeid tot een forum waar alleen achterlijke idioten komen?
Klopt en omdat ik aandacht wilquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Maar dit soort topics maak je ook een beetje omdat je je verveeld he ^^
Nogal hoofdlettergevoelig dat toetsenbord van jou?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:59 schreef Klojo120 het volgende:
Oh Ja?!?! Maar Ik Vertrouw Niks Dat Elke Maand Bloedt En Niet Doodgaat!!
Ik wil hier heel graag iets op antwoorden maar ik weet niet wat dus ik doe je maar gewoon de groetjes. Groetjessssquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:08 schreef Dressers het volgende:
[..]
Nogal hoofdlettergevoelig dat toetsenbord van jou?
White knight alert!quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:04 schreef Ronzz het volgende:
Hey Blondje,
Opzich heb je gelijk, maar kijk er zoveel mogelijk langsheen, dan valt het wel mee!
Waarschijnlijk zie je er bovengemiddeld goed uit, vandaar die rare personen.
Sorry voor de overlast,
Groet,
Skkltjequote:Op vrijdag 1 november 2013 15:25 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik vertrouw jullie wel hoor, moppies
hahaquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:53 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik zit nu bijna 3 maanden op Fok! en ben tot de conclusie gekomen dat (bijna) niemand te vertrouwen is hier. Hoe komt het toch dat Fok! uit is gegroeid tot een forum waar alleen achterlijke idioten komen?
Maar ondertussen verkoop ik achter je ruk om al je geheimenquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij een band hadden
Die ruk foto's waren alleen voor jou... wat doe je.... mijn hartje...quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Maar ondertussen verkoop ik achter je ruk om al je geheimen
edit: ruG. Freudiaanse vertyping
Troost je in de gedachte dat ze zeer gewild zijn, en ik er al behoorlijk wat aan verdiend heb.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Die ruk foto's waren alleen voor jou... wat doe je.... mijn hartje...
Wanneer ik niet meer eenzaam benquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:31 schreef snakelady het volgende:
Wanneer stop je nu eens met negatieve aandacht vragen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |