Zonde man, ik ben hartstikke gezelligquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vijf euro? Is dat alles wat je voor haar over hebt? Je moet echt met veel meer aankomen dan dat, ze is het waard.
[..]
Met alle respect, maar ik heb geen interesse in een date met Dven.
Iedere jongen hier is hetzelfdequote:Op vrijdag 1 november 2013 16:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Natuurlijk wel bby. Ik wil hier zoveel mogelijk geld aan verdienen.
Niettus! Ik ben uniek, net als iedere-... nou ja, je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:21 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Iedere jongen hier is hetzelfde
Maar iedereen geeft hem toch ook die aandacht, dus het wordt gevoed. Wat aandachtsgeil betreft is hij sowieso niet de enige, ik denk dat er extremere gevallen zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat iedereen hier houdt van aandachtsgeile narcisten, dat zouden we hier toch niet moeten willen?
Begrijp je ook wat ik bedoel..quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Niettus! Ik ben uniek, net als iedere-... nou ja, je begrijpt wat ik bedoel.
Aandachtsgeil is sowieso altijd een beetje een dubieus woord. Je afkeer tegen iemand continue uitspreken is ergens ook wel een vorm van aanstellerij en aandachttrekkenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:23 schreef Voszje het volgende:
[..]
Maar iedereen geeft hem toch ook die aandacht, dus het wordt gevoed. Wat aandachtsgeil betreft is hij sowieso niet de enige, ik denk dat er extremere gevallen zijn.
Nee, niet echt. Ik weet bijvoorbeeld niet wat je bedoelt met de stelling dat niemand te vertrouwen is. Ik ben namelijk heel betrouwbaar en dat zeg ik echt niet omdat ik onbetrouwbaar ben. Vertrouw me maar.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Aandachtsgeil is sowieso altijd een beetje een dubieus woord. Je afkeer tegen iemand continue uitspreken is ergens ook wel een vorm van aanstellerij en aandachttrekken
woow, moeilijke zinquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:26 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik weet bijvoorbeeld niet wat je bedoelt met de stelling dat niemand te vertrouwen is. Ik ben namelijk heel betrouwbaar en dat zeg ik echt niet omdat ik onbetrouwbaar ben. Vertrouw me maar.
Great minds think alike en alles! Heb ik je al becomplimenteerd met de betrekkelijk fraaie handtekening die jij in 't bezit hebt? Hij's mooi!quote:
Wat is dezenquote:
Dat sowieso. Al vraag ik me wel af hoeveel 'echte' accounts er momenteel actief zijn, dus kloontjes weggefilterd.quote:
Ik vond het ook erg mooi, vandaar. Dankjewel!quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Great minds think alike en alles! Heb ik je al becomplimenteerd met de betrekkelijk fraaie handtekening die jij in 't bezit hebt? Hij's mooi!
Waarvan 60% Braddiekloontjes zijnquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat sowieso. Al vraag ik me wel af hoeveel 'echte' accounts er momenteel actief zijn, dus kloontjes weggefilterd.
Dan zal het zeker een kwart minder zijn denk ik.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat sowieso. Al vraag ik me wel af hoeveel 'echte' accounts er momenteel actief zijn, dus kloontjes weggefilterd.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan zal het zeker een kwart minder zijn denk ik.
Ik heb geloof ik 4 diverse namen aangemaakt, maar gebruik alleen deze.
Er zijn op dit moment ongeveer 415204 gebruikers geregistreerd (uitgaande van hoogste id in mijn stats database). Een kwart van dit aantal is: 103801, 60% hiervan is: 62280.quote:
Dit inmiddels niet meer denkenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nog steeds denken dat Blondje_93 Braddie is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |