Ik had dus goed gegokt!quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mag ze het plan rigoreus omgooien want het resulteert alleen in zonder toestemming verspreidde naaktpics.
Ik vind haar wel echt iets voor jou.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:50 schreef Dven het volgende:
Maar om tot de kern van dit topic te komen : Heeft ze een beetje mooie boobies op die foto's of?
Ja heb al geprobeert maar ze heb me afgewesenquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel echt iets voor jou.
Ze heeft nou eenmaal een hoge standaard. En terecht ook, je had de naaktpics moeten zien, goeiendag zeg.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja heb al geprobeert maar ze heb me afgewesen
Haha, kan ik me niks van herinnerenquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja heb al geprobeert maar ze heb me afgewesen
Ik geef je vijf euro als ik de naaktfoto krijg. Wil wel dat ze hem zelf nog eens fotografeert als blijk van echtheidquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ze heeft nou eenmaal een hoge standaard. En terecht ook, je had de naaktpics moeten zien, goeiendag zeg.
Ja ik vroeg of we konden daten als ik weer es in nederland ben mar jij gaf geen antwoord meer enzoquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:55 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, kan ik me niks van herinneren
En dan nog, ik weet niet wnnr een user nou een grapje maakt of het echt meent
Als zij denkt daar users mee te wervenquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mag ze het plan rigoreus omgooien want het resulteert alleen in zonder toestemming verspreidde naaktpics.
Ow, dat!quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja ik vroeg of we konden daten als ik weer es in nederland ben mar jij gaf geen antwoord meer enzo
Bij jou werkte het ook niet, toch?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als zij denkt daar users mee te werven
Snap jij het of snap ik hetquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:57 schreef Voszje het volgende:
Iedereen zou willen daten met Dven, en Blondje_93 wijst 'm af...
quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je wist even niet meer wie van de 150 andere users hij was?
Ik snap het in ieder geval niet. Hoe durft ze.quote:
kan jij me troosten misschienquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:58 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik snap het in ieder geval niet. Hoe durft ze.
Is ie zo lekker danquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:57 schreef Voszje het volgende:
Tuurlijk wist ik nog wie hij was.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je wist even niet meer wie van de 150 andere users hij was?
Nee maar ik ben wel statusverhogend als een iPod 5squote:
Ja, geil hé?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:58 schreef chroestjov het volgende:
Jij staat op menig FOK'ers netvlies gebrand.
Je moest eens weten.quote:
Hmm lekker sluw voszeding dat je er bentquote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Hmm lekker sluw vosseding dat je er bent
Je kan niet alles winnenquote:
Je staat in mijn Fok!friendlist.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ja, in die drie maanden echt vette ontwikkeling!
Vijf euro? Is dat alles wat je voor haar over hebt? Je moet echt met veel meer aankomen dan dat, ze is het waard.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik geef je vijf euro als ik de naaktfoto krijg. Wil wel dat ze hem zelf nog eens fotografeert als blijk van echtheid
Met alle respect, maar ik heb geen interesse in een date met Dven.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:57 schreef Voszje het volgende:
(bijna) iedereen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vijf euro? Is dat alles wat je voor haar over hebt? Je moet echt met veel meer aankomen dan dat, ze is het waard.
[..]
Met alle respect, maar ik heb geen interesse in een date met Dven.
Je meent er niks van johquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vijf euro? Is dat alles wat je voor haar over hebt? Je moet echt met veel meer aankomen dan dat, ze is het waard.
[..]
Dat zou betekenen dat iedereen hier houdt van aandachtsgeile narcisten, dat zouden we hier toch niet moeten willen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:57 schreef Voszje het volgende:
Zonde man, ik ben hartstikke gezelligquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Iedere jongen hier is hetzelfdequote:Op vrijdag 1 november 2013 16:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Natuurlijk wel bby. Ik wil hier zoveel mogelijk geld aan verdienen.
Niettus! Ik ben uniek, net als iedere-... nou ja, je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:21 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Iedere jongen hier is hetzelfde
Maar iedereen geeft hem toch ook die aandacht, dus het wordt gevoed. Wat aandachtsgeil betreft is hij sowieso niet de enige, ik denk dat er extremere gevallen zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat iedereen hier houdt van aandachtsgeile narcisten, dat zouden we hier toch niet moeten willen?
Begrijp je ook wat ik bedoel..quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Niettus! Ik ben uniek, net als iedere-... nou ja, je begrijpt wat ik bedoel.
Aandachtsgeil is sowieso altijd een beetje een dubieus woord. Je afkeer tegen iemand continue uitspreken is ergens ook wel een vorm van aanstellerij en aandachttrekkenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:23 schreef Voszje het volgende:
[..]
Maar iedereen geeft hem toch ook die aandacht, dus het wordt gevoed. Wat aandachtsgeil betreft is hij sowieso niet de enige, ik denk dat er extremere gevallen zijn.
Nee, niet echt. Ik weet bijvoorbeeld niet wat je bedoelt met de stelling dat niemand te vertrouwen is. Ik ben namelijk heel betrouwbaar en dat zeg ik echt niet omdat ik onbetrouwbaar ben. Vertrouw me maar.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Aandachtsgeil is sowieso altijd een beetje een dubieus woord. Je afkeer tegen iemand continue uitspreken is ergens ook wel een vorm van aanstellerij en aandachttrekken
woow, moeilijke zinquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:26 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik weet bijvoorbeeld niet wat je bedoelt met de stelling dat niemand te vertrouwen is. Ik ben namelijk heel betrouwbaar en dat zeg ik echt niet omdat ik onbetrouwbaar ben. Vertrouw me maar.
Great minds think alike en alles! Heb ik je al becomplimenteerd met de betrekkelijk fraaie handtekening die jij in 't bezit hebt? Hij's mooi!quote:
Wat is dezenquote:
Dat sowieso. Al vraag ik me wel af hoeveel 'echte' accounts er momenteel actief zijn, dus kloontjes weggefilterd.quote:
Ik vond het ook erg mooi, vandaar. Dankjewel!quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Great minds think alike en alles! Heb ik je al becomplimenteerd met de betrekkelijk fraaie handtekening die jij in 't bezit hebt? Hij's mooi!
Waarvan 60% Braddiekloontjes zijnquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat sowieso. Al vraag ik me wel af hoeveel 'echte' accounts er momenteel actief zijn, dus kloontjes weggefilterd.
Dan zal het zeker een kwart minder zijn denk ik.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat sowieso. Al vraag ik me wel af hoeveel 'echte' accounts er momenteel actief zijn, dus kloontjes weggefilterd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |