Mijn betovergrootmoeder is overleden aan tyfus en ik voel me nu gekwetst. Derhalve is deze post gerapporteerdquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:02 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
ja tyf ff op met die ongewenste spam
Lekker voor je, ik wou dat ze dood ging voordat ze zich had kunnen voortplantenquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn betovergrootmoeder is overleden aan tyfus en ik voel me nu gekwetst. Derhalve is deze post gerapporteerd
In principe was dat ook zo daar na het overleden snel de foetus uit haar is gehaald die het op wonderlijke wijze heeft overleefd. Wel flink wat hersenschade, dat kan een hoop in mijn familiehistorie verklaren ookquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:04 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Lekker voor je, ik wou dat ze dood ging voordat ze zich had kunnen voortplanten
hoe kan dat nou , blondes have more fun tochquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:36 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wanneer ik niet meer eenzaam ben
In 3 maanden tijd ja?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:53 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik zit nu bijna 3 maanden op Fok! en ben tot de conclusie gekomen dat (bijna) niemand te vertrouwen is hier.Hoe komt het toch dat Fok! uit is gegroeid tot een forum waar alleen achterlijke idioten komen?
Doe eens lief?quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:48 schreef pussycatdoll het volgende:
Had jij je maar niet als een slet moeten gedragen.
Weet ik veelquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:23 schreef Jimbo het volgende:
Tevens, wat doet dit topic op FB van een bepaalde andere mevr
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |