DM even dan, gezwel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:50 schreef Tjacka het volgende:
Oh Elan heeft mij geblokt via DM.
Nou, zwijgen is toestemmen.
Gevaarlijke boi hoor die Elan. Ik zie hem al stoer na school bij de hekjes staan en pronken met zijn lengte.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik durf niet, ik ben bang dat ik dan op zijn fokhitlist kom.
Die doet geen vlieg kwaad. Ik zou er niet bang voor zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik durf niet, ik ben bang dat ik dan op zijn fokhitlist kom.
I'll beat your ass in korfbal bitch.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gevaarlijke boi hoor die Elan. Ik zie hem al stoer na school bij de hekjes staan en pronken met zijn lengte.
Dat vind ik ookquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar, jij vond Loek een kutnaam.
Matige comeback, jong.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:52 schreef Elan het volgende:
[..]
I'll beat your ass in korfbal bitch.
oke donequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe het, anders voeg ik je toe op gezichtboek
Ok kanca lijer.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:54 schreef kanca het volgende:
Er heerst hier een gespannen sfeer. Zo was het vanmiddag niet.
Komt door Loek/Elanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:54 schreef kanca het volgende:
Wat een kanca sfeer.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:54 schreef kanca het volgende:
Moet je mij maar niet blokken via dm.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent een enorme debiel ik zou jou niets toevertrouwen. Hier zie je waarom.
Jawel snitches verdienen dat.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moet je mij maar niet blokken via dm.
Hooligans.quote:
Maar het is niet waar, waarom lieg je over je fok!geschiedenis tegen een newbie.quote:
Wie snitch ik dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent zelf ook een treurige snitcher, de ironie spat er van af.
Slijmbal.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:56 schreef RensAjacied het volgende:
Elan ik vind je een prima user maar vandaag misdraag jij je enorm.
Ik ben boos op Tjacka vanwege gisteren daarom.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:56 schreef RensAjacied het volgende:
Elan ik vind je een prima user maar vandaag misdraag jij je enorm.
Normaal post hij niet dit soort aids hoor. Alleen vandaag is het echt diep en diep triest.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Slijmbal.
Elan is gewoon pure aids.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik kanca google krijg ik dit:Bedankt Rens, bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent nu wel een beetje aan het overdrijven man. Je kunt het beter iets nuanceren dan lijkt het allemaal wat echter zeg maar.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Normaal post hij niet dit soort aids hoor. Alleen vandaag is het echt diep en diep triest.
Ik zie Loek nooit goed posten. En nee, ik ben niet bevooroordeeld.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Normaal post hij niet dit soort aids hoor. Alleen vandaag is het echt diep en diep triest.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zie Loek nooit goed posten. En nee, ik ben niet bevooroordeeld.
Hoe jij tekeer gaatquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent nu wel een beetje aan het overdrijven man. Je kunt het beter iets nuanceren dan lijkt het allemaal wat echter zeg maar.
Ik zal zo een topic over frituren maken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zie Loek nooit goed posten. En nee, ik ben niet bevooroordeeld.
Stel je niet aan ik scheld niemand uit behalve mensen die clones maken over mij of mensen die me stalken via dm.quote:
Ik heb geen frituurpan, Loek. Laat maar zitten dus.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zal zo een topic over frituren maken.
Jij scheldt mij wel uit gozertje.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Stel je niet aan ik scheld niemand uit behalve mensen die clones maken over mij of mensen die me stalken via dm.
En Happel dan.
Zeg die tong80 is jouw vriend toch, waarom post die niet hier?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb geen frituurpan, Loek. Laat maar zitten dus.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik kanca google krijg ik dit:kanca = vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is wrong. Dreams are for real.
Omdat je in mijn dm loopt te kutten terwijl ik je meerdere malen en vriendelijk verzoek dat niet te doen.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat je in mijn dm loopt te kutten terwijl ik je meerdere malen en vriendelijk verzoek dat niet te doen.
Tong is niet mijn vriend. Die heeft dezelfde status als jij.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg die tong80 is jouw vriend toch, waarom post die niet hier?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
inb4 hipsters die komen van
1.6
1.5
quote:
Sourcequote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
inb4 hipsters die komen van
1.6
1.5
ook wel wat gespeeld 320 uur ofzo op steam geloggedquote:
Sourcequote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Source vond ik raar er uit zien.. oogde niet fijn, kon mijn autisme niet aan
Kan je nu toch weer spelen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:37 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zou 5 jaar niet neuken om weer de goeie wow tijden terug te krijgen
die nieuwe CS ooit gespeeld?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:36 schreef Smoofie het volgende:
Wel lang gespeeld source, 2004-2011 wel periode met source gehad.
Ja, bakte er niets van, wapen geluiden waren ook bagger en mn buy menu was kut geworden, meteen mee gestoptquote:
Hoezo niet vanwege de mensen of sta je er nu zelf anders in dan toen? Komt binnenkort weer iets nieuws uit trouwensquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is niks meer man al paar jaar niet
Content is kut gewordenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo niet vanwege de mensen of sta je er nu zelf anders in dan toen? Komt binnenkort weer iets nieuws uit trouwens.
Community ging naar de kanker in WotlK idd. Content was oke tot ToC.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij wotlk ging het al mis al was er toen nog wel chille content
Pas op anders vind je de grens en ga je erover.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Community ging naar de kanker in WotlK idd. Content was oke tot ToC.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pas op anders vind je de grens en ga je erover.
Naar de kanker is toch niet echt schelden? Kankeren is ook gewoon een werkwoord.quote:
Die homo?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
Een of andere bijlmer negert met een moeilijk naam gaat nu zo'n buddy zijn (RTL5) voor een gehandicapte..
"Noem me maar Genna/Jenna"
Nee, nieuwe episode. Met dat half wijf dat kon ik niet aanzien, kwam in mijn allergie die gast.quote:
Grens gezocht en gevonden?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ging iets te ver in het Robinson topic.
Zien we je volgende week weer of langer?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb wel met wat ziektes gesmeten.
Nee geen erge ziektes. Verkoudheid etc.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zien we je volgende week weer of langer?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
Hahahaha die Handicappie zit te shaken in zijn rolstoel omdat die mee gaat nar de familie van die negert, zegt die negert "Je hoeft niet bang te zijn, het is maar mijn familie" zegt die gast "JA.. maar ze zijn allemaal zwart joh"
Dit vind ik iets minder bazennummer.quote:
Wansmaak.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit vind ik iets minder bazennummer.
Met heel wat bier klinkt dit best leukquote:
Dat deed loek alquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:29 schreef Happel het volgende:
[..]
En het was zo gezellig hier vanavond. Kom jij het weer verpesten.
Sorry man. Al deed Loek dat al. Maar ik zal de sfeer weer wat verbeteren.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:29 schreef Happel het volgende:
[..]
En het was zo gezellig hier vanavond. Kom jij het weer verpesten.
Zoveel dat je niet beseft waar je naar luistert ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met heel wat bier klinkt dit best leuk
Ik ben (een nog grotere) klap josti met wat bier op dus ik vind dan heel veel leukquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoveel dat je niet beseft waar je naar luistert ja.
Op welk account vond je hem leuker? Aldo of Elan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:30 schreef GGMM het volgende:
Sorry man. Al deed Loek dat al. Maar ik zal de sfeer weer wat verbeteren.
Wu-Tang is wel goedquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry man. Al deed Loek dat al. Maar ik zal de sfeer weer wat verbeteren.
Graag gedaan.
Op Elan komt hij af en toe best sympathiek over.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op welk account vond je hem leuker? Aldo of Elan?
Kijk maar uit dan welke vrouwen je dan aanspreektquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben (een nog grotere) klap josti met wat bier op dus ik vind dan heel veel leuk
Dirk_kuit en Guidettiquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op welk account vond je hem leuker? Aldo of Elan?
Alsof vrouwen dan nog in de buurt willen komen van mijquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk maar uit dan welke vrouwen je dan aanspreekt
Ow is het zo ergquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alsof vrouwen dan nog in de buurt willen komen van mij
Mods geven ook geen bans, schat.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Van Feyenoordmods kreeg ik zelden bans
Ze willen het liefst mensen die helemaal niks met voetbal hebben.quote:
De_Pel niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Noem hem hoe je wil, het is iig allemaal van dezelfde idioot.
De_Pel is Dirk-Kuijt, Guidetti en zo. Ook een kwaliteitsusert. MakelaarT in spé. Zo mogelijk een nog grotere mongool dan Loek. Die zou het ook wel kunnen zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Noem hem hoe je wil, het is iig allemaal van dezelfde idioot.
nee, geen vrije loting.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
deze ronde nog steeds zo achterlijke loting in knvb?
beter welquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, geen vrije loting.
dus gewoon ajax - feyenoord oid
Feyenoord - Ajax lijkt me beter.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, geen vrije loting.
dus gewoon ajax - feyenoord oid
Daarmee heb jij jezelf wel erg voor schut gezet ja. Al ben ik niet zo'n dom persoon als jij dat bent.quote:
Vond ik ook welquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:38 schreef Caland het volgende:
De_Pel was volgens mij best een prima user.
Doe eens normaal joh, je bent 15.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarmee heb jij jezelf wel erg voor schut gezet ja. Al ben ik niet zo'n dom persoon als jij dat bent.
Tijd voor koffie en een mergpijpje
Happel lijkt me wel een strenge gast, die verbande vast iedereen die niet voor Feyenoord was of hem tegensprak.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Van Feyenoordmods kreeg ik zelden bans
Terecht.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Happel lijkt me wel een strenge gast, die verbande vast iedereen die niet voor Feyenoord was of hem tegensprak.
Of niet van Jessica Alba hield.
Belachelijke redenaties, ga ik verder geen tijd aan besteden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarmee heb jij jezelf wel erg voor schut gezet ja. Al ben ik niet zo'n dom persoon als jij dat bent.
Werken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:43 schreef TwenteFC het volgende:
Pffff gewerkt van 8:30 tot 22:15 .. ben kapot
gewoon weer over 2 wedstrijdenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord - Ajax lijkt me beter.
En dan met uitpubliek want daar is het nu wel weer eens tijd voor.
Gek. Het is kwart voor elf.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet morgen live ja, en wat een externe partij had aangeleverd was pure poep.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Belachelijke tijden dan. Of moet het morgen live?
Kan ook, maar moest even goed gecommuniceerd worden met een andere devver en een designer. Gaat minder goed via skype enzo.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon thuiswerken dan?
Externe partijen. Praat me er niet over. Die lijken echt helemaal niks te kunnen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moet morgen live ja, en wat een externe partij had aangeleverd was pure poep.
Die kwamen met Joomla! aanzetten.
Verneuken alles ja, en wij worden er straks op aangekeken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Externe partijen. Praat me er niet over. Die lijken echt helemaal niks te kunnen.
Gewoon projectmanager de schuld geven.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Verneuken alles ja, en wij worden er straks op aangekeken.
Is ook een systeem dat totaal niet bij de al bestaande systemen past, en het is nu wachten tot dat alle beheer dingen ook in het bestaande systeem geïntegreerd moeten worden.
Gaat weer een hoop gekut worden.
Hebben we al gedaan, is sowieso een lambal want het enige wat hij de heletijd zegt is "Jullie moeten het niet zo negatief zien" wanneer je met argumenten aankomt zetten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon projectmanager de schuld geven.
Herkenbaar. Projectmanagers zijn echt aids.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hebben we al gedaan, is sowieso een lambal want het enige wat hij de heletijd zegt is "Jullie moeten het niet zo negatief zien" wanneer je met argumenten aankomt zetten.
Ok D-K.quote:
gewoon uren schrijven, boeiendquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hebben we al gedaan, is sowieso een lambal want het enige wat hij de heletijd zegt is "Jullie moeten het niet zo negatief zien" wanneer je met argumenten aankomt zetten.
wtf waaromquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij mag het na kerst weer proberen
Geen idee, heb het zelf ook niet echt meegekregen want had zelf ook ban.quote:
wat spijtigquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee, heb het zelf ook niet echt meegekregen want had zelf ook ban.
Ik vind dat een onaangename karaktertrek van jou. Genieten van bans.quote:
FOK!kenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:19 schreef JanCees het volgende:
Morgen 6.45 wekker. FOK!ken of slapen?
Slapenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:19 schreef JanCees het volgende:
Fokkenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:19 schreef JanCees het volgende:
ik wil eerst met cach meeten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wanneer gaan we eens naar Ajax dan?
Omg.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wil eerst met cach meeten.
Als dat bevalt wil ik wel naar Ajax.
Ik heb me na een half uurtje uit een ban van twee dagen kunnen lullen maar een uur later kreeg ik hem alsnogquote:
zware tijden manquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb me na een half uurtje uit een ban van twee dagen kunnen lullen maar een uur later kreeg ik hem alsnogHeb traantje laten tatoeëren
Nee.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Liever met xcach dan Smoofie? Is goed man, laat maar.
Zegt iets over die jongen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Liever met xcach dan Smoofie? Is goed man, laat maar.
Respect dat jij nog langer hebt overleefd. Hoe lang heb je moeten zitten?quote:
Aha.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb me na een half uurtje uit een ban van twee dagen kunnen lullen maar een uur later kreeg ik hem alsnogHeb traantje laten tatoeëren
Nee man ze hadden het over je moeder en ik heb je met gevaar voor eigen account verdedigdquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Aha.
Zei iemand iets over Bulgarije?
4 dagenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Respect dat jij nog langer hebt overleefd. Hoe lang heb je moeten zitten?
Mijn moeder is dood man.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee man ze hadden het over je moeder en ik heb je met gevaar voor eigen account verdedigd
Ja daarom ging ik helemaal uit m'n stekkerquote:
Doe normaal.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft date met xcasletdingetje.
aardig meisje hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft date met xcasletdingetje.
Harde tijden. Gelukkig waren de boys er voor jequote:
Oh dat is dan wel weer tof van je man denk ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja daarom ging ik helemaal uit m'n stekker
oohquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn liefde van mijn leven.![]()
![]()
Geen probleem man. Wat is de wereld nog waard als zelfs een bro er niet meer voor je staat?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel weer tof van je man denk ik.
Nog wat gevonden voor O&N man?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Echt zin in man vooral in woensdag.
ik ben bangquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Echt zin in man vooral in woensdag.
Nog niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nog wat gevonden voor O&N man?
Niet gezien man.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was Real Madrid- Sevilla gisteren ook.
Geef je linkerhand een high-five van me manquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn liefde van mijn leven.![]()
![]()
Ik zag alleen de uitslag.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet gezien man.
Psv -Roda was niet zo in ieder geval.
Nouja meer vanwege de weerupdates. Iedereen begon zich hier al zorgen te maken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen probleem man. Wat is de wereld nog waard als zelfs een bro er niet meer voor je staat?
Het wordt kutweer (onder 20 graden) Dus houd ik m'n mond welquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja meer vanwege de weerupdates. Iedereen begon zich hier al zorgen te maken.
Ik had met mn domme kop geld op Psv gezet. Ajax speelde ook niet best met name Denswil.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag alleen de uitslag.
Ik heb niks gezien. Na die wedstrijden van Ajax die ik kijk heb ik meestal wel genoeg voetbal gezien
Waarom geld zetten op zo'n odd debiel?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik had met mn domme kop geld op Psv gezet. Ajax speelde ook niet best met name Denswil.
Ik heb Ajax niet gezien in de beker. Had toen ouderavond op school enzo.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik had met mn domme kop geld op Psv gezet. Ajax speelde ook niet best met name Denswil.
Aardbevingen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Het wordt kutweer (onder 20 graden) Dus houd ik m'n mond wel
Okequote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb Ajax niet gezien in de beker. Had toen ouderavond op school enzo.
5quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Oke
Wist niet dat jij kinderen had man.
Ouderavond ja? Als je 18 bent moet je gewoon zeggen dat ze geen contact maken met ouders.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
duurt nog 2 maandenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nog wat gevonden voor O&N man?
Hij is een debiel. Zet ook in op combo's enzoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom geld zetten op zo'n odd debiel?
Klopt. Tjacka gaat naar London met O&N, ik was benieuwd of ie al geboekt had.quote:
ach als je niks te verbergen hebt is zo'n vertrouwensband met je ouders ook niet verkeerdquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ouderavond ja? Als je 18 bent moet je gewoon zeggen dat ze geen contact maken met ouders.
Mijn moeder wou graag zien hoe mijn school eruit zag enzo en ik vond het best. Wij gingen beetje kloten met de klasgenoten in die school. Was nog best leuk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ouderavond ja? Als je 18 bent moet je gewoon zeggen dat ze geen contact maken met ouders.
was 1,25, een debiel lage odd. en verder negeer je de gouden regel van wedders: nooit op bekerwedstrijdenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is een debiel. Zet ook in op combo's enzo
laatst paar barkie mee gemaaktquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is een debiel. Zet ook in op combo's enzo
combo's gaan tegen het principe van wedden in, als je structureel winst wil maken dan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
laatst paar barkie mee gemaakt
Gisteren ging funcombo mis op monaco.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:43 schreef Adames het volgende:
[..]
combo's gaan tegen het principe van wedden in, als je structureel winst wil maken dan.
funcombo's daargelaten
dezen man weetquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:43 schreef Adames het volgende:
[..]
combo's gaan tegen het principe van wedden in, als je structureel winst wil maken dan.
funcombo's daargelaten
Ik bet sowieso alleen voetbal voor m'n plezier. En met singles heb ik weinig plezier dus af en toe paar 10tje op combo.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:43 schreef Adames het volgende:
[..]
funcombo's daargelaten
Mijn ouders gingen nooit naar ouderavonden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn pa ook nooit. Mijn ma vind dat wel interessant.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Mijn ouders gingen nooit naar ouderavonden.
ik ben dan weer zo'n berekend persoon blijkbaar, ik zet alleen in als ik denk er winst mee te maken. clubvoorkeuren totaal buiten beschouwing gelatenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik bet sowieso alleen voetbal voor m'n plezier. En met singles heb ik weinig plezier dus af en toe paar 10tje op combo.
Als je verliest is het opeens een funbet ja. Prachtig dit.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gisteren ging funcombo mis op monaco.
Ben jij een pro of zo?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:41 schreef Adames het volgende:
[..]
was 1,25, een debiel lage odd. en verder negeer je de gouden regel van wedders: nooit op bekerwedstrijden
neequote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je verliest is het opeens een funbet ja. Prachtig dit.
ik vind 3 euro voor de fun ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je verliest is het opeens een funbet ja. Prachtig dit.
Hallo Tyron, hoe is het?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:54 schreef Tyron het volgende:
HALLO ALLEMAAL JA ECHT WAAR
HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO
hoiquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:54 schreef Tyron het volgende:
HALLO ALLEMAAL JA ECHT WAAR
HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO HALLO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |