ik wil eerst met cach meeten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wanneer gaan we eens naar Ajax dan?
Omg.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wil eerst met cach meeten.
Als dat bevalt wil ik wel naar Ajax.
Ik heb me na een half uurtje uit een ban van twee dagen kunnen lullen maar een uur later kreeg ik hem alsnogquote:
zware tijden manquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb me na een half uurtje uit een ban van twee dagen kunnen lullen maar een uur later kreeg ik hem alsnogHeb traantje laten tatoeëren
Nee.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Liever met xcach dan Smoofie? Is goed man, laat maar.
Zegt iets over die jongen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Liever met xcach dan Smoofie? Is goed man, laat maar.
Respect dat jij nog langer hebt overleefd. Hoe lang heb je moeten zitten?quote:
Aha.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb me na een half uurtje uit een ban van twee dagen kunnen lullen maar een uur later kreeg ik hem alsnogHeb traantje laten tatoeëren
Nee man ze hadden het over je moeder en ik heb je met gevaar voor eigen account verdedigdquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Aha.
Zei iemand iets over Bulgarije?
4 dagenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Respect dat jij nog langer hebt overleefd. Hoe lang heb je moeten zitten?
Mijn moeder is dood man.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee man ze hadden het over je moeder en ik heb je met gevaar voor eigen account verdedigd
Ja daarom ging ik helemaal uit m'n stekkerquote:
Doe normaal.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft date met xcasletdingetje.
aardig meisje hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft date met xcasletdingetje.
Harde tijden. Gelukkig waren de boys er voor jequote:
Oh dat is dan wel weer tof van je man denk ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja daarom ging ik helemaal uit m'n stekker
oohquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn liefde van mijn leven.![]()
![]()
Geen probleem man. Wat is de wereld nog waard als zelfs een bro er niet meer voor je staat?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel weer tof van je man denk ik.
Nog wat gevonden voor O&N man?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Echt zin in man vooral in woensdag.
ik ben bangquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Echt zin in man vooral in woensdag.
Nog niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nog wat gevonden voor O&N man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |