Naar de kanker is toch niet echt schelden? Kankeren is ook gewoon een werkwoord.quote:
Die homo?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
Een of andere bijlmer negert met een moeilijk naam gaat nu zo'n buddy zijn (RTL5) voor een gehandicapte..
"Noem me maar Genna/Jenna"
Nee, nieuwe episode. Met dat half wijf dat kon ik niet aanzien, kwam in mijn allergie die gast.quote:
Grens gezocht en gevonden?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ging iets te ver in het Robinson topic.
Zien we je volgende week weer of langer?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb wel met wat ziektes gesmeten.
Nee geen erge ziektes. Verkoudheid etc.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zien we je volgende week weer of langer?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
Hahahaha die Handicappie zit te shaken in zijn rolstoel omdat die mee gaat nar de familie van die negert, zegt die negert "Je hoeft niet bang te zijn, het is maar mijn familie" zegt die gast "JA.. maar ze zijn allemaal zwart joh"
Dit vind ik iets minder bazennummer.quote:
Wansmaak.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit vind ik iets minder bazennummer.
Met heel wat bier klinkt dit best leukquote:
Dat deed loek alquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:29 schreef Happel het volgende:
[..]
En het was zo gezellig hier vanavond. Kom jij het weer verpesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |