Grens gezocht en gevonden?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ging iets te ver in het Robinson topic.
Zien we je volgende week weer of langer?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb wel met wat ziektes gesmeten.
Nee geen erge ziektes. Verkoudheid etc.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zien we je volgende week weer of langer?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
Hahahaha die Handicappie zit te shaken in zijn rolstoel omdat die mee gaat nar de familie van die negert, zegt die negert "Je hoeft niet bang te zijn, het is maar mijn familie" zegt die gast "JA.. maar ze zijn allemaal zwart joh"
Dit vind ik iets minder bazennummer.quote:
Wansmaak.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit vind ik iets minder bazennummer.
Met heel wat bier klinkt dit best leukquote:
Dat deed loek alquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:29 schreef Happel het volgende:
[..]
En het was zo gezellig hier vanavond. Kom jij het weer verpesten.
Sorry man. Al deed Loek dat al. Maar ik zal de sfeer weer wat verbeteren.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:29 schreef Happel het volgende:
[..]
En het was zo gezellig hier vanavond. Kom jij het weer verpesten.
Zoveel dat je niet beseft waar je naar luistert ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met heel wat bier klinkt dit best leuk
Ik ben (een nog grotere) klap josti met wat bier op dus ik vind dan heel veel leukquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoveel dat je niet beseft waar je naar luistert ja.
Op welk account vond je hem leuker? Aldo of Elan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:30 schreef GGMM het volgende:
Sorry man. Al deed Loek dat al. Maar ik zal de sfeer weer wat verbeteren.
Wu-Tang is wel goedquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry man. Al deed Loek dat al. Maar ik zal de sfeer weer wat verbeteren.
Graag gedaan.
Op Elan komt hij af en toe best sympathiek over.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op welk account vond je hem leuker? Aldo of Elan?
Kijk maar uit dan welke vrouwen je dan aanspreektquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben (een nog grotere) klap josti met wat bier op dus ik vind dan heel veel leuk
Dirk_kuit en Guidettiquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op welk account vond je hem leuker? Aldo of Elan?
Alsof vrouwen dan nog in de buurt willen komen van mijquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk maar uit dan welke vrouwen je dan aanspreekt
Ow is het zo ergquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alsof vrouwen dan nog in de buurt willen komen van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |