Sorry man. Al deed Loek dat al. Maar ik zal de sfeer weer wat verbeteren.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:29 schreef Happel het volgende:
[..]
En het was zo gezellig hier vanavond. Kom jij het weer verpesten.
Zoveel dat je niet beseft waar je naar luistert ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met heel wat bier klinkt dit best leuk
Ik ben (een nog grotere) klap josti met wat bier op dus ik vind dan heel veel leukquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoveel dat je niet beseft waar je naar luistert ja.
Op welk account vond je hem leuker? Aldo of Elan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:30 schreef GGMM het volgende:
Sorry man. Al deed Loek dat al. Maar ik zal de sfeer weer wat verbeteren.
Wu-Tang is wel goedquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry man. Al deed Loek dat al. Maar ik zal de sfeer weer wat verbeteren.
Graag gedaan.
Op Elan komt hij af en toe best sympathiek over.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op welk account vond je hem leuker? Aldo of Elan?
Kijk maar uit dan welke vrouwen je dan aanspreektquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben (een nog grotere) klap josti met wat bier op dus ik vind dan heel veel leuk
Dirk_kuit en Guidettiquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op welk account vond je hem leuker? Aldo of Elan?
Alsof vrouwen dan nog in de buurt willen komen van mijquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk maar uit dan welke vrouwen je dan aanspreekt
Ow is het zo ergquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alsof vrouwen dan nog in de buurt willen komen van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |