DM even dan, gezwel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:50 schreef Tjacka het volgende:
Oh Elan heeft mij geblokt via DM.
Nou, zwijgen is toestemmen.
Gevaarlijke boi hoor die Elan. Ik zie hem al stoer na school bij de hekjes staan en pronken met zijn lengte.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik durf niet, ik ben bang dat ik dan op zijn fokhitlist kom.
Die doet geen vlieg kwaad. Ik zou er niet bang voor zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik durf niet, ik ben bang dat ik dan op zijn fokhitlist kom.
I'll beat your ass in korfbal bitch.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gevaarlijke boi hoor die Elan. Ik zie hem al stoer na school bij de hekjes staan en pronken met zijn lengte.
Dat vind ik ookquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar, jij vond Loek een kutnaam.
Matige comeback, jong.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:52 schreef Elan het volgende:
[..]
I'll beat your ass in korfbal bitch.
oke donequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe het, anders voeg ik je toe op gezichtboek
Ok kanca lijer.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:54 schreef kanca het volgende:
Er heerst hier een gespannen sfeer. Zo was het vanmiddag niet.
Komt door Loek/Elanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:54 schreef kanca het volgende:
Wat een kanca sfeer.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:54 schreef kanca het volgende:
Moet je mij maar niet blokken via dm.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent een enorme debiel ik zou jou niets toevertrouwen. Hier zie je waarom.
Jawel snitches verdienen dat.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moet je mij maar niet blokken via dm.
Hooligans.quote:
Maar het is niet waar, waarom lieg je over je fok!geschiedenis tegen een newbie.quote:
Wie snitch ik dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent zelf ook een treurige snitcher, de ironie spat er van af.
Slijmbal.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:56 schreef RensAjacied het volgende:
Elan ik vind je een prima user maar vandaag misdraag jij je enorm.
Ik ben boos op Tjacka vanwege gisteren daarom.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:56 schreef RensAjacied het volgende:
Elan ik vind je een prima user maar vandaag misdraag jij je enorm.
Normaal post hij niet dit soort aids hoor. Alleen vandaag is het echt diep en diep triest.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Slijmbal.
Elan is gewoon pure aids.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik kanca google krijg ik dit:Bedankt Rens, bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent nu wel een beetje aan het overdrijven man. Je kunt het beter iets nuanceren dan lijkt het allemaal wat echter zeg maar.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Normaal post hij niet dit soort aids hoor. Alleen vandaag is het echt diep en diep triest.
Ik zie Loek nooit goed posten. En nee, ik ben niet bevooroordeeld.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Normaal post hij niet dit soort aids hoor. Alleen vandaag is het echt diep en diep triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |