Mods geven ook geen bans, schat.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Van Feyenoordmods kreeg ik zelden bans
Ze willen het liefst mensen die helemaal niks met voetbal hebben.quote:
De_Pel niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Noem hem hoe je wil, het is iig allemaal van dezelfde idioot.
De_Pel is Dirk-Kuijt, Guidetti en zo. Ook een kwaliteitsusert. MakelaarT in spé. Zo mogelijk een nog grotere mongool dan Loek. Die zou het ook wel kunnen zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Noem hem hoe je wil, het is iig allemaal van dezelfde idioot.
nee, geen vrije loting.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
deze ronde nog steeds zo achterlijke loting in knvb?
beter welquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, geen vrije loting.
dus gewoon ajax - feyenoord oid
Feyenoord - Ajax lijkt me beter.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, geen vrije loting.
dus gewoon ajax - feyenoord oid
Daarmee heb jij jezelf wel erg voor schut gezet ja. Al ben ik niet zo'n dom persoon als jij dat bent.quote:
Vond ik ook welquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:38 schreef Caland het volgende:
De_Pel was volgens mij best een prima user.
Doe eens normaal joh, je bent 15.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarmee heb jij jezelf wel erg voor schut gezet ja. Al ben ik niet zo'n dom persoon als jij dat bent.
Tijd voor koffie en een mergpijpje
Happel lijkt me wel een strenge gast, die verbande vast iedereen die niet voor Feyenoord was of hem tegensprak.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Van Feyenoordmods kreeg ik zelden bans
Terecht.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Happel lijkt me wel een strenge gast, die verbande vast iedereen die niet voor Feyenoord was of hem tegensprak.
Of niet van Jessica Alba hield.
Belachelijke redenaties, ga ik verder geen tijd aan besteden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarmee heb jij jezelf wel erg voor schut gezet ja. Al ben ik niet zo'n dom persoon als jij dat bent.
Tijd voor koffie en een mergpijpje
Werken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:43 schreef TwenteFC het volgende:
Pffff gewerkt van 8:30 tot 22:15 .. ben kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |