Je kunt zelf toch ook koken of doe je dat nooit?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Thuis is het eten niet echt lekker ofzo. Maar ach.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:12 schreef Elan het volgende:
Mijn Loek-imitatie is wel geslaagd ik ben daar zelf erg tevreden over.
Alleen als ik home alone ben.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt zelf toch ook koken of doe je dat nooit?
Wie of wat is Loek?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:12 schreef Elan het volgende:
Mijn Loek-imitatie is wel geslaagd ik ben daar zelf erg tevreden over.
tl;drquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk altijd uit naar de updates van deze blogger
http://www.blogger.com/profile/01574182199903376930
Vincerusso, die mocht ik wel, wie is dat nu?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ritmo, Vincerusso. Dat soort topusers.
Vincerusso ken ik wel volgens mij.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
tompsv en die andere debiel zijn echt mijn vrienden niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Niemand is jouw vriendquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:16 schreef Elan het volgende:
[..]
tompsv en die andere debiel zijn echt mijn vrienden niet.
Ik heb geen idee. Alleen mijn detector heeft ontdekt dat hij DrommelsDrommels was.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vincerusso, die mocht ik wel, wie is dat nu?
September 2012 kreeg hij een ban, van voor jouw tijd dus.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vincerusso ken ik wel volgens mij.
kun-agueroquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:17 schreef Elan het volgende:
Of die patiënt met zijn valse doodsbedreigingen in feedback.
Nou poeh hey.quote:
Ik las in die tijd wel mee in het Ajax-topic.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
September 2012 kreeg hij een ban, van voor jouw tijd dus.
Litmanen vind ik wel wat op hem lijken af en toequote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Alleen mijn detector heeft ontdekt dat hij DrommelsDrommels was.
Ik had eerst het idee dat het PowerLoungen was, maar toch niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Litmanen vind ik wel wat op hem lijken af en toe
Niemand.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:20 schreef Rozzje het volgende:
Wie kan van dit een UI maken?
[ afbeelding ]
Jij bent 14 toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:20 schreef Rozzje het volgende:
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is maar één persoon die een ban verdiend en dat is Iwanius.
http://www.online-image-editor.com/quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:20 schreef Rozzje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:RTL Nederland heeft de uitzendrechten van de WK play-off voetbalwedstrijden tussen Zweden en Portugal in de wacht weten te slepen. Het bleef de directe concurrenten hiermee voor.
Ook betaalzender FOX Sports had interesse in beide voetbalwedstrijden, maar door het snelle handelen van RTL Nederland zijn de voetbalwedstrijden tussen beide landen op 15 en 19 november op mannenzender RTL 7 te bekijken. De tv-zender zet hierbij het Voetbal International-trio Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp als analisten in. In Europa worden op beide speeldagen ook de wedstrijden tussen Oekraïne – Frankrijk, Griekenland – Roemenië en IJsland – Kroatië gespeeld. De uitzendrechten voor deze voetbalwedstrijden zijn voor Nederlandse tv-zenders nog niet verkocht. De kans is klein dat dit gaat gebeuren omdat in Europa alle schijnwerpers op het voetbaltreffen tussen Zweden en Portugal zijn gericht.
fix in hd danquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:20 schreef Rozzje het volgende:
[ afbeelding ]
Zodat je 3x per week kunt klagen over het niveau?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:21 schreef Elan het volgende:
VI zou eigenlijk 3 keer per week moeten komen.
2 keer is al teveel, op maandag is het bijna altijd beter dan op vrijdagquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:21 schreef Elan het volgende:
VI zou eigenlijk 3 keer per week moeten komen.
Je moet toch eerlijk toegeven dat het niet meer zo goed is als het ooit was.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodat je 3x per week kunt klagen over het niveau?
Tevens ben ik kapot terwijl ik vanavond de stad nog in wil
kapot waarvan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodat je 3x per week kunt klagen over het niveau?
Tevens ben ik kapot terwijl ik vanavond de stad nog in wil
Heeft er meer mee te maken dat er steeds meer rare gasten als nic0 en de behanglul van den haag worden uitgenodigd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet toch eerlijk toegeven dat het niet meer zo goed is als het ooit was.
50x Boskamp per seizoen dan maar?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft er meer mee te maken dat er steeds meer rare gasten als nic0 en de behanglul van den haag worden uitgenodigd.
Shows met Boskamp vallen me erg tegen weet niet of meer mensen daar last van hebben maar dan gaat het zelden over voetbal en teveel bamihap/overgewicht/klap-voor-je-kanus hihihi .quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 keer is al teveel, op maandag is het bijna altijd beter dan op vrijdag
Aad en Schelvecchio worden constant genegeerd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
50x Boskamp per seizoen dan maar?
Jij snapt er helemaal niets van want dat was juist een interessante show.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft er meer mee te maken dat er steeds meer rare gasten als nic0 en de behanglul van den haag worden uitgenodigd.
VI Hooligans vonden het een flopshow.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij snapt er helemaal niets van want dat was juist een interessante show.
Die mogen van mij ook wel vaker langskomen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aad en Schelvecchio worden constant genegeerd.
Schelvecchio is 1x langsgeweest, aad300 nul keerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die mogen van mij ook wel vaker langskomen.
Ze zijn echt de tijd aan het vullen, komt natuurlijk ook omdat ze geen beelden meer hebben uit NL.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Shows met Boskamp vallen me erg tegen weet niet of meer mensen daar last van hebben maar dan gaat het zelden over voetbal en teveel bamihap/overgewicht/klap-voor-je-kanus hihihi .
Ik vond het maar een bijdehante hufterquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
wat een gare show was dat zeg, eerste kwartier heeft hij 86 keer verteld wat voor geweldig leven hij heeft en dat het niet beter kan gaan dan nu, daarna stelde de show ook niks voor.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo'n Gijp die dan gewoon oprecht zegt daar blij mee te zijn. Minachting van de kijker aangezien het overgrote deel van de kijkers naar VI wel de MM-league op de voet volgt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zijn echt de tijd aan het vullen, komt natuurlijk ook omdat ze geen beelden meer hebben uit NL.
nee, hij zegt dat hij bijna verplicht alles moet kijken. Niet alleen zijn eigen cluppie en af en toe een topper zoals de gemiddelde kijkerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo'n Gijp die dan gewoon oprecht zegt daar blij mee te zijn. Minachting van de kijker aangezien het overgrote deel van de kijkers naar VI wel de MM-league op de voet volgt.
Hopelijk voor volgend seizoen een mooi dealtje met Fox of zo.
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:28 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Kan geen goeie picca vinden man :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi man zo'n lul de behanger die dan de baas wordt van een klein clubje in Engeland en vervolgens nu PL speelt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:30 schreef Adames het volgende:
[..]
wat een gare show was dat zeg, eerste kwartier heeft hij 86 keer verteld wat voor geweldig leven hij heeft en dat het niet beter kan gaan dan nu, daarna stelde de show ook niks voor.
er zijn heel weinig "liefhebbers" die ook Heracles - NEC of zoiets gaan kijken. Maar hij voelde zich verplicht te kijken omdat er wellicht een grappig aftrapje zou kunnen zijn of de linksback die over zijn eigen voeten struikelt ofzo.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo'n Gijp die dan gewoon oprecht zegt daar blij mee te zijn. Minachting van de kijker aangezien het overgrote deel van de kijkers naar VI wel de MM-league op de voet volgt.
Hopelijk voor volgend seizoen een mooi dealtje met Fox of zo.
het ging niet over voetbal, het ging erover wat voor geweldige stoere hooligan hij was en over hoe goed zijn leven wel niet is. en ook dat hij echt heel goed is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi man zo'n lul de behanger die dan de baas wordt van een klein clubje in Engeland en vervolgens nu PL speelt.
Studio voetbal neemt zichzelf structureel te serieus maar op zich zou het van mij wel iets meer inhoudelijk over voetbal mogen gaan.
Al moest ik wel hard lachen om die grap van Johan over de wind van voren krijgen en zijn hond die bijna de sloot in waaide
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Misschien heb je hier wat aanThnx heb al iets gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spaans en Engels voetbal zit voor veel mensen achter de decoder als je dan de Eredivisie met al zijn beperkingen niet intensief zou volgen als analist/komediant wat blijft er dan over om te lullen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
er zijn heel weinig "liefhebbers" die ook Heracles - NEC of zoiets gaan kijken. Maar hij voelde zich verplicht te kijken omdat er wellicht een grappig aftrapje zou kunnen zijn of de linksback die over zijn eigen voeten struikelt ofzo.
Het is toch ook zijn werk, hij moet niet zeikenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
er zijn heel weinig "liefhebbers" die ook Heracles - NEC of zoiets gaan kijken. Maar hij voelde zich verplicht te kijken omdat er wellicht een grappig aftrapje zou kunnen zijn of de linksback die over zijn eigen voeten struikelt ofzo.
Binnen 5 minuten wat anders gaan kijkenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:34 schreef Adames het volgende:
[..]
het ging niet over voetbal, het ging erover wat voor geweldige stoere hooligan hij was en over hoe goed zijn leven wel niet is. en ook dat hij echt heel goed is.
ik heb het de eerste keer 10 minuten vol gehouden. daarna in de trein afgekeken, omdat ik werkelijk niks anders had. reis duurde wel erg lang toenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Binnen 5 minuten wat anders gaan kijken
Vond het altijd wel een type voor de Serie A.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met Strootgod winnen ze sowieso
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer komt die baas weer ik mis hem.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
No fear, Inso is here.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal ook wel een keer ophouden al doet hij het goed, zag van de week ook Driesje voorbij komen, hoe lang zou hij over die baard gedaan hebben of zijn het inplants?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met Strootgod winnen ze sowieso
m'n f5 is versletenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:45 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Je bent terug. Hoe was het?
Je hebt zeker afkickverschijnselen
Welcome back.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
bedankt matties allemaal voor support
2/10quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee er zat nog kutgeil van je moeder in mijn ogen.
Met z'n piepstem.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal ook wel een keer ophouden al doet hij het goed, zag van de week ook Driesje voorbij komen, hoe lang zou hij over die baard gedaan hebben of zijn het inplants?
"De grens gezocht en gevonden"quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Welcome back.
Waarom was je opgesloten ouwe reus.
jammer ditquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee er zat nog kutgeil van je moeder in mijn ogen.
Oh ja bekend probleem. Drink je alweer bieries mee?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
"De grens gezocht en gevonden"
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik word weer een beetje emotioneel.
Had zondag gefaalt manquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja bekend probleem. Drink je alweer bieries mee?
Chillquote:Elektronica toegestaan tijdens gehele vlucht
Vliegtuigpassagiers moeten nog voor het eind van het jaar hun elektronica van gate tot gate kunnen gebruiken. Nu is dat alleen toegestaan boven een bepaalde hoogte.
Ja, was nog even erop aan t fappen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb nog speciaal een mooie gif gepost man
Sinds zondag niet gedronken weerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach als je het nu weer goed oppikt is er geen probleem toch.
Introduceer jezelf eerst eens.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:49 schreef kanca het volgende:
Goedenavond. Ik werd in de andere sc erop gewezen dat elk forum een sc heeft. Met allemaal voetballiefhebbers is het hier vast gezellig.
Uhu...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:49 schreef kanca het volgende:
Goedenavond. Ik werd in de andere sc erop gewezen dat elk forum een sc heeft. Met allemaal voetballiefhebbers is het hier vast gezellig.
Met naam en toenaam? Dat lijkt me niet verstandig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Introduceer jezelf eerst eens.
Misschien kun je straks een kloon maken Lnsomnia dan lijkt het net alsof je onder zijn naam postquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:49 schreef Tjacka het volgende:
De kwaliteit zal wel weer omhoog gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Welke club hang je aan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:49 schreef kanca het volgende:
Hmfquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:49 schreef kanca het volgende:
Oh, hoi Loek.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:50 schreef kanca het volgende:
[..]
Met naam en toenaam? Dat lijkt me niet verstandig.
Nee hij is van NWS. Ik zei daar negerhoer en dat mocht schijnbaar niet toen zei ik dat de TT hier negerhoer was dus dat ze hypocriet warenquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gore tyfus jood, opkazen kut neus
neequote:
hey goed manquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hij is van NWS. Ik zei daar negerhoer en dat mocht schijnbaar niet toen zei ik dat de TT hier negerhoer was dus dat ze hypocriet waren.
Pas op, anders ga jij straks ook de grens vinden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gore tyfus jood, opkazen kut neus
Had ik niet met jou een discussie in dat zwarte pieten topic?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hij is van NWS. Ik zei daar negerhoer en dat mocht schijnbaar niet toen zei ik dat de TT hier negerhoer was dus dat ze hypocriet waren.
Wij hebben ruzie, negeer mij dan svp.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
graag gedaan, wist dat #freeinso campagne succesvol zou zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
bedankt matties allemaal voor support
Ik leef op het randje, dit dat.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pas op, anders ga jij straks ook de grens vinden.
nou zeg, wat moeten we toch zonder jequote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:52 schreef Adames het volgende:
[..]
nou zeg, wat moeten we toch zonder je
Inso je bent terug!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pas op, anders ga jij straks ook de grens vinden.
Doe normaal debiel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je wil kan ik xcachet hier ook weer heen halen?
ja mattie heb bijna alles meegelezen thanks voor alle support deed me goedquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inso je bent terug!
![]()
Heb je mijn support gezien?
Ik vond eian een leukere user.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je wil kan ik xcachet hier ook weer heen halen?
hoezo heeft dven ban, te veel over coke handel gesproken ?quote:
Had je niet mijn support gelezen wat is dezequote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja mattie heb bijna alles meegelezen thanks voor alle support deed me goed
wist je dat hij in bulgarije woont?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo heeft dven ban, te veel over coke handel gesproken ?
Dven heeft geen ban meer toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet t ook niet precies, volgens mij met kanjer lopen schelden ergens.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mis wel het weer nu.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
wist je dat hij in bulgarije woont?
Jawel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dven heeft geen ban meer toch?
jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
wist je dat hij in bulgarije woont?
Nee, linkje?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ken jij Ono, niet dat spelertje van Feyenoord maar het restaurant in Rotterdam?
gebeurd*quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is daar mee gebeurt eigenlijk?
O wacht
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:55 schreef Caland het volgende:
#freeDven
O nee is een jood
#deportDven
Een permban ben diep ontroerd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is daar mee gebeurt eigenlijk?
O wacht
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja mattie heb bijna alles meegelezen thanks voor alle support deed me goed
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:55 schreef Caland het volgende:
#freeDven
O nee is een jood
#deportDven
http://www.iens.nl/restaurant/22483/rotterdam-ono/websitequote:
Amerikanen en humorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:58 schreef Caland het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe mensen Jeff Dunham grappig kunnen vinden. Of moet je daarvoor echt Amerikaan zijn?
Daar moet je Amerikaan voor zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:58 schreef Caland het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe mensen Jeff Dunham grappig kunnen vinden. Of moet je daarvoor echt Amerikaan zijn?
Waarom slikte je moeder gewoon niet die keerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet geaborteerd?
Ben je een kloon?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:59 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Waarom slikte je moeder gewoon niet die keer
Knut pakt je he dimmen jij.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:59 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Als jij m'n broer was geweest had ik al lang gezorgd voor een wiegendood door je bek vol te schijten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:59 schreef Rozzje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als jij m'n broer was geweest had ik allang gezorgd voor een wiegendood door je bek vol te schijten.
Lol kapiteintjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:52 schreef kanca het volgende:
[..]
Had ik niet met jou een discussie in dat zwarte pieten topic?
Waarom?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind je wel een kneus als je dat doet trouwens.
Ik vrees alleen wel dat je een ander UI zult moeten nemen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:49 schreef kanca het volgende:
2 kapiteins op 1 schip.........quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vrees alleen wel dat je een ander UI zult moeten nemen.
Hoezo, kan je er niet meer mee betalen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een rare nieuwe 10 en 20 cent muntjes
hoezoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind je wel een kneus als je dat doet trouwens.
Ik vind het een raar ontwerpquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, kan je er niet meer mee betalen?
Je doet maar.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:05 schreef Elan het volgende:
Vanavond verantwoord om geld op Roma zetten zeg het maar jongens?
Zielig voor hem ja. Contrast is nogal groot van topsporter naar volledig aftakelen in zo'n korte tijd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:49 schreef Adames het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)motioneerd-bij-dwdd/
ik vond dit best pijnlijk om te zien
Ja spelen toch gwn thuis tegen Chievo zou veel leggenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:05 schreef Elan het volgende:
Vanavond verantwoord om geld op Roma zetten zeg het maar jongens?
Dat is kapitein haddock hoor.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die vent heeft wel een bazen UI moet ik zeggen. Kuifje
Ja van de serie Kuifje ja. Of was dit een subtiele grap?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is kapitein haddock hoor.
Meh.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die vent heeft wel een bazen UI moet ik zeggen. Kuifje
Ok dan zet ik 50, gisteren dik verloren door een domme combibet op 7 wedstrijdenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:07 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ja spelen toch gwn thuis tegen Chievo zou veel leggen
Willy Vandersteen ook. Hoe die negers daar afgebeeld werdenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh.
Hergé was pas een racist. Daar is die hele pietendiscussie niks bij.
Neen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok.
Heb je genoten van Armenteros gisteren?
Van der Steen was net zo ergquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh.
Amateurtje.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok dan zet ik 50, gisteren dik verloren door een domme combibet op 7 wedstrijden.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok dan zet ik 50, gisteren dik verloren door een domme combibet op 7 wedstrijden.
Nee joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Ze werken wel. Hij had ze ook vrouwen kunnen laten verkrachten terwijl ze qat vreten en oerwoudgeluiden produceren.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
Hoeveel is je winst dan? Is beter dat je gewoon veel makkelijke wedstrijden paktquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh.
Als het voor de veiligheid gevraagd wordt, vind ik het raar dat je het dan toch per sé moet doen.quote:
monopolyquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het een raar ontwerp
[ afbeelding ]
Al lijkt het niet uit te sluiten dat hij ooit nog onder de fallbeil komt te liggen.
Omdat het een flutreden was natuurlijk. Als het echt om de veiligheid ging dan zouden die dingen gewoon het ruim ingaan. Of in een doorschijnend plastic ziplock zakjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als het voor de veiligheid gevraagd wordt, vind ik het raar dat je het dan toch per sé moet doen.
Dat is gewoon de tijdsgeest. Weet niet of dat zoveel met daadwerkelijke haat te maken heeft.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Willy Vandersteen ook. Hoe die negers daar afgebeeld werden
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Willy Vandersteen ook. Hoe die negers daar afgebeeld werden
Misschien moet je even weggaan, opnieuw terugkomen en dan nog eens je glorieuze rentree proberen maken.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is gewoon de tijdsgeest. Weet niet of dat zoveel met daadwerkelijke haat te maken heeft.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat het een flutreden was natuurlijk. Als het echt om de veiligheid ging dan zouden die dingen gewoon het ruim ingaan. Of in een doorschijnend plastic ziplock zakje
Jij zit ook met je e-cigarette in 't vliegtuig? Dat is immers ook een kul reden. Zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat het een flutreden was natuurlijk. Als het echt om de veiligheid ging dan zouden die dingen gewoon het ruim ingaan. Of in een doorschijnend plastic ziplock zakje
Tegen VVV toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:16 schreef Caland het volgende:
Gewoon all in op Heerenveen vanavond ja tog niet dan Rens.
Uh, met een sigaret val je de rest van het vliegtuig lastig?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Jij zit ook met je e-cigarette in 't vliegtuig? Dat is immers ook een kul reden. Zo lust ik er nog wel een paar.
Volgende keer mag je best hoi terug zeggen op Varkenoord hoor.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:16 schreef Caland het volgende:
Gewoon all in op Heerenveen vanavond ja tog niet dan Rens.
Een e-cigarette toch niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uh, met een sigaret val je de rest van het vliegtuig lastig?
Ik ben al dik een jaar daar niet meer geweest ofzo bij wedstrijden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgende keer mag je best hoi terug zeggen op Varkenoord hoor.
Caland vindt mensen van internet ontmoeten inferieur.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgende keer mag je best hoi terug zeggen op Varkenoord hoor.
Het viel te proberen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben al dik een jaar daar niet meer geweest ofzo bij wedstrijden.
Je bent zelf een radiogolf man.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:18 schreef Adames het volgende:
vliegtuigen kunnen prima tegen de radiogolven
Jammer joh.quote:
Ach, bier voor 1,30 is toch lachen man.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer joh.
Beter een kroeg met bier. In glas. En verwarming.
Meh. Doe mij maar een flesje hertog jan voor 2 euro danquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach, bier voor 1,30 is toch lachen man.
0,60 voor een fles hier. Je bent welkomquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach, bier voor 1,30 is toch lachen man.
dit soort opmerkingen vind ik echt niet kunnenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent zelf een radiogolf man.
Deze man weetquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Doe mij maar een flesje hertog jan voor 2 euro dan
Graag.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:21 schreef Saind het volgende:
[..]
0,60 voor een fles hier. Je bent welkom
Gast, jij drinkt nog geen half jaar bier. Leer eerst nou maar een flesje zonder te morsen leeg te drinken.quote:
NieuwNoord zal wel weer achter het doel mogen staan. Ze willen nu ook van heel noord een staantribune maken. Dan krijgen ze Dortmund taferelen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zit ook op de -1 en -2. Casheng.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh.Die schreef tijdens wo2 onder pseudoniem voor een nazikrant. Extreem antisemitisch die ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt er ook aan als ik een kater heb (9 van de 10 keer op zondag) dan pak ik altijd freddy ja tog.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Graag.Dan lachen we Caland gewoon uit met z'n flesje hertog.
Ik moet toegeven dat ik sinds 2 jaar echt bier drink ja. Maar dan weet ik nog wel dat HJ het beste merk is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, jij drinkt nog geen half jaar bier. Leer eerst nou maar een flesje zonder te morsen leeg te drinken.
Ja maar dan met downies.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
NieuwNoord zal wel weer achter het doel mogen staan. Ze willen nu ook van heel noord een staantribune maken. Dan krijgen ze Dortmund taferelen.
Den dolech 2, kom maar. Ben er tot een uur of 10quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Graag.Dan lachen we Caland gewoon uit met z'n flesje hertog.
Alsof als iemand jou blind 5 soorten pils laat proeven je de HJ er uit zou halen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik sinds 2 jaar echt bier drink ja. Maar dan weet ik nog wel dat HJ het beste merk is.
Bwin maar ik doe liever toto en dan via zo'n machine de uitslagen en andere dingen zoals doelpunten gescoord gokkenquote:
Ik ben geen bierkenner zoals Saind en Adames nee.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof als iemand jou blind 5 soorten pils laat proeven je de HJ er uit zou halen.
Wordt nu toch ook al overal gestaan in de Kuip. Lekker boeiend.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maakt niet uit is toch vet man. Zou je dat dan niet willen bij de Nieuwe Kuip?
Ik had laatst hier een krat en dat heb ik niet eens opgedronken, zo vies vond ik het. Terwijl ik het normaal wel weg krijg.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt er ook aan als ik een kater heb (9 van de 10 keer op zondag) dan pak ik altijd freddy ja tog.
Vind Brand ook wel lekker tegenwoordig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik sinds 2 jaar echt bier drink ja. Maar dan weet ik nog wel dat HJ het beste merk is.
Ja maar nu zit iedereen in het abe en dan is het verplicht staanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wordt nu toch ook al overal gestaan in de Kuip. Lekker boeiend.
Heb ik niet veel ervaring mee eigenlijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind Brand ook wel lekker tegenwoordig.
Geweldig man. Kun je nog fanatieker je club supporten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar nu zit iedereen in het abe en dan is het verplicht staan
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, jij drinkt nog geen half jaar bier. Leer eerst nou maar een flesje zonder te morsen leeg te drinken.
Als ik zuip altijd freddy. Als ik drink hertog jan of alfa.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had laatst hier een krat en dat heb ik niet eens opgedronken, zo vies vond ik het. Terwijl ik het normaal wel weg krijg.
Ik ga daar niet heen, beste plekken qua zicht van heel het stadionquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geweldig man. Kun je nog fanatieker je club supporten.
Ik zuip alles.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik zuip altijd freddy. Als ik drink hertog jan of alfa.
hoooooooomoooooooooquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga even op bed liggen. Deze after dinner dip slaat iets harder in dan gedacht.
Zoals ik al zei. Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar nu zit iedereen in het abe en dan is het verplicht staan
Ik vind 't wel kanjerkarig als maten een verjaardag hebben en ze komen met goedkoop kutbier. Gewoon a-merk, klaar. Dat koopt iedereen, dus jij moet jezelf er niet goedkoop van af willen maken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:26 schreef Elan het volgende:
Gewoon alles drinken wat beschikbaar is je gaat toch niet bitchen over een merk bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |