nee, hij zegt dat hij bijna verplicht alles moet kijken. Niet alleen zijn eigen cluppie en af en toe een topper zoals de gemiddelde kijkerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo'n Gijp die dan gewoon oprecht zegt daar blij mee te zijn. Minachting van de kijker aangezien het overgrote deel van de kijkers naar VI wel de MM-league op de voet volgt.
Hopelijk voor volgend seizoen een mooi dealtje met Fox of zo.
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:28 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Kan geen goeie picca vinden man :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi man zo'n lul de behanger die dan de baas wordt van een klein clubje in Engeland en vervolgens nu PL speelt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:30 schreef Adames het volgende:
[..]
wat een gare show was dat zeg, eerste kwartier heeft hij 86 keer verteld wat voor geweldig leven hij heeft en dat het niet beter kan gaan dan nu, daarna stelde de show ook niks voor.
er zijn heel weinig "liefhebbers" die ook Heracles - NEC of zoiets gaan kijken. Maar hij voelde zich verplicht te kijken omdat er wellicht een grappig aftrapje zou kunnen zijn of de linksback die over zijn eigen voeten struikelt ofzo.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo'n Gijp die dan gewoon oprecht zegt daar blij mee te zijn. Minachting van de kijker aangezien het overgrote deel van de kijkers naar VI wel de MM-league op de voet volgt.
Hopelijk voor volgend seizoen een mooi dealtje met Fox of zo.
het ging niet over voetbal, het ging erover wat voor geweldige stoere hooligan hij was en over hoe goed zijn leven wel niet is. en ook dat hij echt heel goed is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi man zo'n lul de behanger die dan de baas wordt van een klein clubje in Engeland en vervolgens nu PL speelt.
Studio voetbal neemt zichzelf structureel te serieus maar op zich zou het van mij wel iets meer inhoudelijk over voetbal mogen gaan.
Al moest ik wel hard lachen om die grap van Johan over de wind van voren krijgen en zijn hond die bijna de sloot in waaide
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Misschien heb je hier wat aanThnx heb al iets gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spaans en Engels voetbal zit voor veel mensen achter de decoder als je dan de Eredivisie met al zijn beperkingen niet intensief zou volgen als analist/komediant wat blijft er dan over om te lullen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
er zijn heel weinig "liefhebbers" die ook Heracles - NEC of zoiets gaan kijken. Maar hij voelde zich verplicht te kijken omdat er wellicht een grappig aftrapje zou kunnen zijn of de linksback die over zijn eigen voeten struikelt ofzo.
Het is toch ook zijn werk, hij moet niet zeikenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
er zijn heel weinig "liefhebbers" die ook Heracles - NEC of zoiets gaan kijken. Maar hij voelde zich verplicht te kijken omdat er wellicht een grappig aftrapje zou kunnen zijn of de linksback die over zijn eigen voeten struikelt ofzo.
Binnen 5 minuten wat anders gaan kijkenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:34 schreef Adames het volgende:
[..]
het ging niet over voetbal, het ging erover wat voor geweldige stoere hooligan hij was en over hoe goed zijn leven wel niet is. en ook dat hij echt heel goed is.
ik heb het de eerste keer 10 minuten vol gehouden. daarna in de trein afgekeken, omdat ik werkelijk niks anders had. reis duurde wel erg lang toenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Binnen 5 minuten wat anders gaan kijken
Vond het altijd wel een type voor de Serie A.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met Strootgod winnen ze sowieso
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer komt die baas weer ik mis hem.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer komt die baas weer ik mis hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |