Heeft er meer mee te maken dat er steeds meer rare gasten als nic0 en de behanglul van den haag worden uitgenodigd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet toch eerlijk toegeven dat het niet meer zo goed is als het ooit was.
50x Boskamp per seizoen dan maar?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft er meer mee te maken dat er steeds meer rare gasten als nic0 en de behanglul van den haag worden uitgenodigd.
Shows met Boskamp vallen me erg tegen weet niet of meer mensen daar last van hebben maar dan gaat het zelden over voetbal en teveel bamihap/overgewicht/klap-voor-je-kanus hihihi .quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 keer is al teveel, op maandag is het bijna altijd beter dan op vrijdag
Aad en Schelvecchio worden constant genegeerd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
50x Boskamp per seizoen dan maar?
Jij snapt er helemaal niets van want dat was juist een interessante show.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft er meer mee te maken dat er steeds meer rare gasten als nic0 en de behanglul van den haag worden uitgenodigd.
VI Hooligans vonden het een flopshow.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij snapt er helemaal niets van want dat was juist een interessante show.
Die mogen van mij ook wel vaker langskomen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aad en Schelvecchio worden constant genegeerd.
Schelvecchio is 1x langsgeweest, aad300 nul keerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die mogen van mij ook wel vaker langskomen.
Ze zijn echt de tijd aan het vullen, komt natuurlijk ook omdat ze geen beelden meer hebben uit NL.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Shows met Boskamp vallen me erg tegen weet niet of meer mensen daar last van hebben maar dan gaat het zelden over voetbal en teveel bamihap/overgewicht/klap-voor-je-kanus hihihi .
Ik vond het maar een bijdehante hufterquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
wat een gare show was dat zeg, eerste kwartier heeft hij 86 keer verteld wat voor geweldig leven hij heeft en dat het niet beter kan gaan dan nu, daarna stelde de show ook niks voor.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo'n Gijp die dan gewoon oprecht zegt daar blij mee te zijn. Minachting van de kijker aangezien het overgrote deel van de kijkers naar VI wel de MM-league op de voet volgt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zijn echt de tijd aan het vullen, komt natuurlijk ook omdat ze geen beelden meer hebben uit NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |