Pas op, anders ga jij straks ook de grens vinden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gore tyfus jood, opkazen kut neus
Had ik niet met jou een discussie in dat zwarte pieten topic?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hij is van NWS. Ik zei daar negerhoer en dat mocht schijnbaar niet toen zei ik dat de TT hier negerhoer was dus dat ze hypocriet waren.
Wij hebben ruzie, negeer mij dan svp.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hij is van NWS. Ik zei daar negerhoer en dat mocht schijnbaar niet toen zei ik dat de TT hier negerhoer was dus dat ze hypocriet waren.
graag gedaan, wist dat #freeinso campagne succesvol zou zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
bedankt matties allemaal voor support
Ik leef op het randje, dit dat.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pas op, anders ga jij straks ook de grens vinden.
nou zeg, wat moeten we toch zonder jequote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:52 schreef Adames het volgende:
[..]
nou zeg, wat moeten we toch zonder je
Inso je bent terug!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pas op, anders ga jij straks ook de grens vinden.
Doe normaal debiel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je wil kan ik xcachet hier ook weer heen halen?
ja mattie heb bijna alles meegelezen thanks voor alle support deed me goedquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inso je bent terug!
![]()
Heb je mijn support gezien?
Ik vond eian een leukere user.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je wil kan ik xcachet hier ook weer heen halen?
hoezo heeft dven ban, te veel over coke handel gesproken ?quote:
Had je niet mijn support gelezen wat is dezequote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja mattie heb bijna alles meegelezen thanks voor alle support deed me goed
wist je dat hij in bulgarije woont?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo heeft dven ban, te veel over coke handel gesproken ?
Dven heeft geen ban meer toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet t ook niet precies, volgens mij met kanjer lopen schelden ergens.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mis wel het weer nu.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
wist je dat hij in bulgarije woont?
Jawel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dven heeft geen ban meer toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |