No fear, Inso is here.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer komt die baas weer ik mis hem.
Dat zal ook wel een keer ophouden al doet hij het goed, zag van de week ook Driesje voorbij komen, hoe lang zou hij over die baard gedaan hebben of zijn het inplants?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met Strootgod winnen ze sowieso
m'n f5 is versletenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:45 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Je bent terug. Hoe was het?
Je hebt zeker afkickverschijnselen
Welcome back.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
bedankt matties allemaal voor support
2/10quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee er zat nog kutgeil van je moeder in mijn ogen.
Met z'n piepstem.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal ook wel een keer ophouden al doet hij het goed, zag van de week ook Driesje voorbij komen, hoe lang zou hij over die baard gedaan hebben of zijn het inplants?
"De grens gezocht en gevonden"quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Welcome back.
Waarom was je opgesloten ouwe reus.
jammer ditquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee er zat nog kutgeil van je moeder in mijn ogen.
Oh ja bekend probleem. Drink je alweer bieries mee?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
"De grens gezocht en gevonden"
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik word weer een beetje emotioneel.
Had zondag gefaalt manquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja bekend probleem. Drink je alweer bieries mee?
Chillquote:Elektronica toegestaan tijdens gehele vlucht
Vliegtuigpassagiers moeten nog voor het eind van het jaar hun elektronica van gate tot gate kunnen gebruiken. Nu is dat alleen toegestaan boven een bepaalde hoogte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |