Ja, was nog even erop aan t fappen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb nog speciaal een mooie gif gepost man
Sinds zondag niet gedronken weerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach als je het nu weer goed oppikt is er geen probleem toch.
Introduceer jezelf eerst eens.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:49 schreef kanca het volgende:
Goedenavond. Ik werd in de andere sc erop gewezen dat elk forum een sc heeft. Met allemaal voetballiefhebbers is het hier vast gezellig.
Uhu...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:49 schreef kanca het volgende:
Goedenavond. Ik werd in de andere sc erop gewezen dat elk forum een sc heeft. Met allemaal voetballiefhebbers is het hier vast gezellig.
Met naam en toenaam? Dat lijkt me niet verstandig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Introduceer jezelf eerst eens.
Misschien kun je straks een kloon maken Lnsomnia dan lijkt het net alsof je onder zijn naam postquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:49 schreef Tjacka het volgende:
De kwaliteit zal wel weer omhoog gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Welke club hang je aan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:49 schreef kanca het volgende:
Hmfquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:49 schreef kanca het volgende:
Oh, hoi Loek.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:50 schreef kanca het volgende:
[..]
Met naam en toenaam? Dat lijkt me niet verstandig.
Nee hij is van NWS. Ik zei daar negerhoer en dat mocht schijnbaar niet toen zei ik dat de TT hier negerhoer was dus dat ze hypocriet warenquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gore tyfus jood, opkazen kut neus
neequote:
hey goed manquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hij is van NWS. Ik zei daar negerhoer en dat mocht schijnbaar niet toen zei ik dat de TT hier negerhoer was dus dat ze hypocriet waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |