zich helemaal de wereld af gebruikt.quote:
ja idd, ik ging even googlen op zijn naam om te vinden wat voor ongeluk die heeft gehad, maar niks over te vinden.....quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:49 schreef alors het volgende:
Gatverdamme wat een kop zeg, en waz met hem? Korsakovje?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
We denken allemaal dat hij een tia heeft gehad, of een beroerte of een ziekte.
Maar nee, het is een Limburger.
idd hij heeft zn tussenschot nogquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:52 schreef TAV74 het volgende:
En alle snel getrokken conclusies blijken volledig ongegrond.
en goed dat wij daar hollanders in zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:52 schreef TAV74 het volgende:
En alle snel getrokken conclusies blijken volledig ongegrond.
Beter dan Matthijsquote:
Zeker. Brengt het gesprek er weer in.quote:
Geloof me maar.Die heeft geleefd als een beest.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:51 schreef waxmask het volgende:
Mijn ervaring is dat als iemand heel hard roept dat hij veel neukt dat de waarheid het tegenovergestelde is.
Is ook niet zo heel als je onlangs te horen hebt gekregen dat je ALS hebt natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:52 schreef waxmask het volgende:
Ach, staat ie binnenkort nog wel even ene paar maandjes op de billboards...
Kan wel.... misschien dacht hij zelf ook wel dat het van de coke kwam...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Van ALS ben je na een maand toch niet zo?
Toen ie dat hoorde dacht ie "nou ga ik lekker door met snuiven, yolo jwtz".quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, het gaat wel heel hard, lijkt het.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Ik kreeg het ALS gedeelte pas paar seconden later mee via dit topic.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is ook niet zo heel als je onlangs te horen hebt gekregen dat je ALS hebt natuurlijk.
Nee.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wilde even iets opzoeken op youtube, maar dat ligt er uit?
Het kan maar net de verkeerde spier zijn waar het begintquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Lijken me niet zijn eigen tanden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:53 schreef marcodej het volgende:
Rare tanden. Waarschijnlijk dezelfde winkel als Geertje en Patries.
Domme conclusie van hem dus.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:54 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, alsof hij toen wist dat hij een spierziekte had.
En als je op F5 drukt?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was wel zo
[ afbeelding ]
Onjuist, maar toch zeker niet dom.. Ik dacht in eerste instantie ook dat dit door drank/drugsgebruik kwam.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:55 schreef marcodej het volgende:
Er ontstonden regelmatig massaverkrachtingen na de interland.
Zit jij op Windesheim ja?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was wel zo
[ afbeelding ]
Noem de rest eens.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:55 schreef Gruisman het volgende:
Stoer hoor, vertellen wie je allemaal gebatst hebt
Net zo idioot als Andy van der Meijde. Die zat bij VI maar tof te doen met zijn zoveelste dronkemansactie in het verkeer.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:55 schreef Gruisman het volgende:
Alsof alles wat op Twitter staat kloptquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zie je dat op mijn twitter staan? Nee dus.
Jij zal dus wel op windesheim zitten.
tis een maand geleden vastgesteldquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Daarom geloof ik het niet, en zelfs ALS twijfel ik aan. Ik zie nog eerder dat hij zijn hersenpan weggesnoven heeft. Maar ik ben dan ook heel wantrouwend na mensen als Sinc Pharma.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:55 schreef Gruisman het volgende:
Gingen ze daar niet een real life soap omheen bouwen of is die al geweest?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Net zo idioot als Andy van der Meijde. Die zat bij VI maar tof te doen met zijn zoveelste dronkemansactie in het verkeer.
Ik heb het toch zonet ook gezienquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alsof alles wat op Twitter staat klopt.
Hoef je het nog niet gelijk te roepen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Onjuist, maar toch zeker niet dom.. Ik dacht in eerste instantie ook dat dit door drank/drugsgebruik kwam.
Dat zou jij toch moeten weten he? Als showexpert.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Gingen ze daar niet een real life soap omheen bouwen of is die al geweest?
Geloof maar dat die voetballers wat afneuken hoor...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Daarom geloof ik het niet, en zelfs ALS twijfel ik aan. Ik zie nog eerder dat hij zijn hersenpan weggesnoven heeft. Maar ik ben dan ook heel wantrouwend na mensen als Sinc Pharma.
Diagnose duurt vaak langquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tis een maand geleden vastgesteld
Wat?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het toch zonet ook gezien
Je moet niet zo simpel gaan doen.
Vandaar dequote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou jij toch moeten weten he? Als showexpert.
Alleen Spaans he?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat wat? Ik spreek toch geen Chinees?
Zij die er niet over praten wel. Als je het nodig vindt er hoog mee van de toren te blazen zal de waarheid vast een stuk minder wild zijn. Gelukkig hebben we straks Google Glass en dan valt er niks meer te liegen...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:58 schreef koemleit het volgende:
[..]
Geloof maar dat die voetballers wat afneuken hoor...
Die achterste kreeg anders nog behoorlijk wat boom op zijn kop.quote:
pardonnez mois Monsieur.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ook nog Frans, heb ik al eens gezegd dat..
Lijkt mij lekkerder dan krenten in de pap.quote:
quote:
quote:
Letterlijk jaquote:
Neen...credits verspeeld, spel eerder over...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:02 schreef maril het volgende:
Erg voor Ricksen ALS staat los van zijn levenwijze.
Nou nou nou.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel.
Bemoei je er godverdomme niet mee.
Zometeen ga je me nog vertellen dat ik op Windesheim zit.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Mexicanobakker zit nu in het PSV-stadion.
TR gemachtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel.
Je hebt blijkbaar geen idee wat je zegt, dus blijkbaar niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel.
Ik heb hem op de radio gehoord bij een interview. Hij praat ongeveer zo snel als Fernando, maar dan zonder goed excuus.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar geen idee wat je zegt, dus blijkbaar niet.
Schuimbekkend en stuiptrekkendquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zulke effecten heb ik ook wel eens op een Keith plaatje losgelaten, Topshow was dat.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zulke effecten heb ik ook wel eens op een Keith plaatje losgelaten, Topshow was dat.
Platen zijn weer hip man.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:05 schreef Cynix ® het volgende:
De plaat ligt in de winkel. Naast het cassettebandje.
Hoezo weer?quote:
Misschien zijn daar ook mensen die je hebben gespot.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zometeen ga je me nog vertellen dat ik op Windesheim zit.
Zo schijnen er ook mensen te zijn die weten waar precies in Groningen ik woon.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Misschien zijn daar ook mensen die je hebben gespot.
het is nu in Dwdd dus het is al niet meer hipquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nog steeds danMaar wel hipper dan een poosje terug dacht ik.
Serieusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het is nu in Dwdd dus het is al niet meer hipcassettebandjes zijn het nu inderdaad
Dat zou wel tof zijn, ik heb mijn walkman uit 1986 nogquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het is nu in Dwdd dus het is al niet meer hipcassettebandjes zijn het nu inderdaad
Woon jij echt in Groningen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo schijnen er ook mensen te zijn die weten waar precies in Groningen ik woon.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds Jan niet meer aan tafel zit op maandag is het een geweldige maand geworden.
0-3 Roda JC.
Mexicanobakker.
Slobeend Holmes kan dit bevestigen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:08 schreef Mani89 het volgende:
hahaha jan
[..]
Woon jij echt in Groningen?
Dan snap ik ineens waarom ik jou zo'n aardige gozer vind.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slobeend Holmes kan dit bevestigen.
Hoezo dan? Dacht je dat ik uit Almere kwam?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan snap ik ineens waarom ik jou zo'n aardige gozer vind.
Dat zijn van die engnekken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo schijnen er ook mensen te zijn die weten waar precies in Groningen ik woon.
Nee hoor dan had ik je gelijk voor je kop geschoten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoezo dan? Dacht je dat ik uit Almere kwam?
uut zalk tussen zwolle en kampenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:11 schreef waxmask het volgende:
Klazien, je komt toch uit dat gat Jan? Zelf jouw moeder zal er wel eens geweest zijn met knokkeltenen....
[ afbeelding ]
Nou nou nou.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor dan had ik je gelijk voor je kop geschoten.
Ik roep al jaren "huppie huppie huppie Grunn is ons cluppie".quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor dan had ik je gelijk voor je kop geschoten.
Omdat anders blijkt dat het inhoudelijk aan de magere kant is wat onze postbankblauwe leeuw die als geen ander van de banken heeft geprofiteerd te berde brengt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jan Jan Jan waarom altijd die overacting.
Beangstigend inderdaad. Ik stond op het punt met het angstzweet op de rug terug de provincie in te gaan.quote:
Waar?quote:
Ali en Paulien zijn de zwakste.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:17 schreef NoCigar het volgende:
Maar in een blauw leeuwenpak in bankreclames rondlopen uit geldzucht is niet vulgair Jan. NOU!!??
70 was boete in nlquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:17 schreef -Willempie- het volgende:
Zei Jan nu 70 miljoen Euro? Zat ie er maar 700 miljoen naast
Nederland krijgt maar 70, de rest gaat hoofdzakelijk naar de United States of America.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:17 schreef -Willempie- het volgende:
Zei Jan nu 70 miljoen Euro? Zat ie er maar 700 miljoen naast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |