Dan snap ik ineens waarom ik jou zo'n aardige gozer vind.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slobeend Holmes kan dit bevestigen.
Hoezo dan? Dacht je dat ik uit Almere kwam?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan snap ik ineens waarom ik jou zo'n aardige gozer vind.
Dat zijn van die engnekken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo schijnen er ook mensen te zijn die weten waar precies in Groningen ik woon.
Nee hoor dan had ik je gelijk voor je kop geschoten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoezo dan? Dacht je dat ik uit Almere kwam?
uut zalk tussen zwolle en kampenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:11 schreef waxmask het volgende:
Klazien, je komt toch uit dat gat Jan? Zelf jouw moeder zal er wel eens geweest zijn met knokkeltenen....
[ afbeelding ]
Nou nou nou.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor dan had ik je gelijk voor je kop geschoten.
Ik roep al jaren "huppie huppie huppie Grunn is ons cluppie".quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor dan had ik je gelijk voor je kop geschoten.
Omdat anders blijkt dat het inhoudelijk aan de magere kant is wat onze postbankblauwe leeuw die als geen ander van de banken heeft geprofiteerd te berde brengt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jan Jan Jan waarom altijd die overacting.
Beangstigend inderdaad. Ik stond op het punt met het angstzweet op de rug terug de provincie in te gaan.quote:
Waar?quote:
Ali en Paulien zijn de zwakste.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:17 schreef NoCigar het volgende:
Maar in een blauw leeuwenpak in bankreclames rondlopen uit geldzucht is niet vulgair Jan. NOU!!??
70 was boete in nlquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:17 schreef -Willempie- het volgende:
Zei Jan nu 70 miljoen Euro? Zat ie er maar 700 miljoen naast
Nederland krijgt maar 70, de rest gaat hoofdzakelijk naar de United States of America.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:17 schreef -Willempie- het volgende:
Zei Jan nu 70 miljoen Euro? Zat ie er maar 700 miljoen naast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |