Schuimbekkend en stuiptrekkendquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zulke effecten heb ik ook wel eens op een Keith plaatje losgelaten, Topshow was dat.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zulke effecten heb ik ook wel eens op een Keith plaatje losgelaten, Topshow was dat.
Platen zijn weer hip man.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:05 schreef Cynix ® het volgende:
De plaat ligt in de winkel. Naast het cassettebandje.
Hoezo weer?quote:
Misschien zijn daar ook mensen die je hebben gespot.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zometeen ga je me nog vertellen dat ik op Windesheim zit.
Zo schijnen er ook mensen te zijn die weten waar precies in Groningen ik woon.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Misschien zijn daar ook mensen die je hebben gespot.
het is nu in Dwdd dus het is al niet meer hipquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nog steeds danMaar wel hipper dan een poosje terug dacht ik.
Serieusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het is nu in Dwdd dus het is al niet meer hipcassettebandjes zijn het nu inderdaad
Dat zou wel tof zijn, ik heb mijn walkman uit 1986 nogquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het is nu in Dwdd dus het is al niet meer hipcassettebandjes zijn het nu inderdaad
Woon jij echt in Groningen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo schijnen er ook mensen te zijn die weten waar precies in Groningen ik woon.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds Jan niet meer aan tafel zit op maandag is het een geweldige maand geworden.
0-3 Roda JC.
Mexicanobakker.
Slobeend Holmes kan dit bevestigen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:08 schreef Mani89 het volgende:
hahaha jan
[..]
Woon jij echt in Groningen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |