Kan wel.... misschien dacht hij zelf ook wel dat het van de coke kwam...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Van ALS ben je na een maand toch niet zo?
Toen ie dat hoorde dacht ie "nou ga ik lekker door met snuiven, yolo jwtz".quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, het gaat wel heel hard, lijkt het.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Ik kreeg het ALS gedeelte pas paar seconden later mee via dit topic.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is ook niet zo heel als je onlangs te horen hebt gekregen dat je ALS hebt natuurlijk.
Nee.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wilde even iets opzoeken op youtube, maar dat ligt er uit?
Het kan maar net de verkeerde spier zijn waar het begintquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Lijken me niet zijn eigen tanden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:53 schreef marcodej het volgende:
Rare tanden. Waarschijnlijk dezelfde winkel als Geertje en Patries.
Domme conclusie van hem dus.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:54 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, alsof hij toen wist dat hij een spierziekte had.
En als je op F5 drukt?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was wel zo
[ afbeelding ]
Onjuist, maar toch zeker niet dom.. Ik dacht in eerste instantie ook dat dit door drank/drugsgebruik kwam.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:55 schreef marcodej het volgende:
Er ontstonden regelmatig massaverkrachtingen na de interland.
Zit jij op Windesheim ja?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was wel zo
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |