zich helemaal de wereld af gebruikt.quote:
ja idd, ik ging even googlen op zijn naam om te vinden wat voor ongeluk die heeft gehad, maar niks over te vinden.....quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:49 schreef alors het volgende:
Gatverdamme wat een kop zeg, en waz met hem? Korsakovje?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
We denken allemaal dat hij een tia heeft gehad, of een beroerte of een ziekte.
Maar nee, het is een Limburger.
idd hij heeft zn tussenschot nogquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:52 schreef TAV74 het volgende:
En alle snel getrokken conclusies blijken volledig ongegrond.
en goed dat wij daar hollanders in zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:52 schreef TAV74 het volgende:
En alle snel getrokken conclusies blijken volledig ongegrond.
Beter dan Matthijsquote:
Zeker. Brengt het gesprek er weer in.quote:
Geloof me maar.Die heeft geleefd als een beest.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:51 schreef waxmask het volgende:
Mijn ervaring is dat als iemand heel hard roept dat hij veel neukt dat de waarheid het tegenovergestelde is.
Is ook niet zo heel als je onlangs te horen hebt gekregen dat je ALS hebt natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:52 schreef waxmask het volgende:
Ach, staat ie binnenkort nog wel even ene paar maandjes op de billboards...
Kan wel.... misschien dacht hij zelf ook wel dat het van de coke kwam...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Van ALS ben je na een maand toch niet zo?
Toen ie dat hoorde dacht ie "nou ga ik lekker door met snuiven, yolo jwtz".quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, het gaat wel heel hard, lijkt het.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Ik kreeg het ALS gedeelte pas paar seconden later mee via dit topic.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is ook niet zo heel als je onlangs te horen hebt gekregen dat je ALS hebt natuurlijk.
Nee.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wilde even iets opzoeken op youtube, maar dat ligt er uit?
Het kan maar net de verkeerde spier zijn waar het begintquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Lijken me niet zijn eigen tanden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:53 schreef marcodej het volgende:
Rare tanden. Waarschijnlijk dezelfde winkel als Geertje en Patries.
Domme conclusie van hem dus.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:54 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, alsof hij toen wist dat hij een spierziekte had.
En als je op F5 drukt?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was wel zo
[ afbeelding ]
Onjuist, maar toch zeker niet dom.. Ik dacht in eerste instantie ook dat dit door drank/drugsgebruik kwam.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:55 schreef marcodej het volgende:
Er ontstonden regelmatig massaverkrachtingen na de interland.
Zit jij op Windesheim ja?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was wel zo
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |