SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja, wel naar ook die lotingen steeds met uitwedstrijden. Jelle had wel vertrouwen in de pingels..die heeft in de verlenging zeker 10 minuten aan tijd gewonnen door zijn doeltrappen maar niet te nemenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had kraamvisite, dus heb het niet gezien. Maar het was wel een streep door de rekening ja: in Breda wordt het bekertoernooi nog best serieus genomen (omdat het sfeervolle doordeweekse avondjes kan opleveren). Mooi kut dus
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hier waren ook mensen die riepen dat Ajax ook veel beter was, tegen Celtic (quote:). Dat wil niet zeggen dat als het dan toch op pingels aan komt, je die niet even binnen kan schieten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
wist niet dat legends geen club haddenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, wel naar ook die lotingen steeds met uitwedstrijden. Jelle had wel vertrouwen in de pingels..die heeft in de verlenging zeker 10 minuten aan tijd gewonnen door zijn doeltrappen maar niet te nemenen dus ook geen league dat verneukt idd wel de chem, dan moet je al hopen dat je een full legend team kan maken
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die uitwedstrijden zijn zuur ja, maar weinig aan te doen. En geef Jelle eens ongelijk: die heeft een heldenrol sinds deze bekerwedstrijd:quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, wel naar ook die lotingen steeds met uitwedstrijden. Jelle had wel vertrouwen in de pingels..die heeft in de verlenging zeker 10 minuten aan tijd gewonnen door zijn doeltrappen maar niet te nemen
Die sfeer
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan is hij bedrogen uitgekomen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, wel naar ook die lotingen steeds met uitwedstrijden. Jelle had wel vertrouwen in de pingels..die heeft in de verlenging zeker 10 minuten aan tijd gewonnen door zijn doeltrappen maar niet te nemen![]()
Dat was echt een geniale wedstrijdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die uitwedstrijden zijn zuur ja, maar weinig aan te doen. En geef Jelle eens ongelijk: die heeft een heldenrol sinds deze bekerwedstrijd:
Die sfeer![]()
![]()
Ik had mijn schoonpa eens mee genomen, die was in 1975 ofzo voor het laatst naar NAC geweest. Die heeft het er nu nog overquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:48 schreef Watertanden het volgende:
[..]
Dat was echt een geniale wedstrijd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als je 433 speelt, zal de 7e pingel toch echt door een verdediger moeten worden genomen hequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Kwakmanverdedigers die strafschoppen nemen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heerlijk die wedstrijd, overigens waren de thuiswedstrijden in beker tegen Ajax en PSV ook altijd heerlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had mijn schoonpa eens mee genomen, die was in 1975 ofzo voor het laatst naar NAC geweest. Die heeft het er nu nog over![]()
Oh zeker: met die pegel van Elshot tegen Ajaxquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:50 schreef Watertanden het volgende:
[..]
Heerlijk die wedstrijd, overigens waren de thuiswedstrijden in beker tegen Ajax en PSV ook altijd heerlijk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik dacht dat het de zesde was?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je 433 speelt, zal de 7e pingel toch echt door een verdediger moeten worden genomen he![]()
![]()
Wat zeiden ze precies na elke doeltrap van hem?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, wel naar ook die lotingen steeds met uitwedstrijden. Jelle had wel vertrouwen in de pingels..die heeft in de verlenging zeker 10 minuten aan tijd gewonnen door zijn doeltrappen maar niet te nemen![]()
![]()
Klopt Einsteinquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik dacht dat het de zesde was?
Mijn punt is: vroeg of laat komt een verdediger aan de beurt, en als een aanvaller extreem onzeker is, zou dat wel eens eerder kunnen zijn. Overigens nam Koeman ook wel eens pingels, toch?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bassie waarschijnlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat zeiden ze precies na elke doeltrap van hem?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
niet koeman en pingelsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt Einstein
Mijn punt is: vroeg of laat komt een verdediger aan de beurt, en als een aanvaller extreem onzeker is, zou dat wel eens eerder kunnen zijn. Overigens nam Koeman ook wel eens pingels, toch?
#FreeTrapz![]()
Die pegel was fantastisch , Elshot hebben we veel aan gehad. Wat een geweldige back was dat voor NACquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oh zeker: met die pegel van Elshot tegen Ajax![]()
maar Koeman is goed en Kwakman niet (no offense)quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt Einstein
Mijn punt is: vroeg of laat komt een verdediger aan de beurt, en als een aanvaller extreem onzeker is, zou dat wel eens eerder kunnen zijn. Overigens nam Koeman ook wel eens pingels, toch?![]()
Zelfs ik weet dat nogquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oh zeker: met die pegel van Elshot tegen Ajax
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
koeman zal wel 43 penalty krijgen op zijn legend cardquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Frank de Boer en pingels dan![]()
haha die xboxers zijn best genaaid trouwens
#FreeTrapz![]()
Oke, ik zal het doorgeven.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar Koeman is goed en Kwakman niet (no offense)NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
koeman zal wel 43 penalty krijgen op zijn legend card![]()
Hoe komt iedereen hier aan die bergen chem cards?![]()
Kluivert 1 drivingquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha die xboxers zijn best genaaid trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duplication glitch, heb er ondertussen al een klein maandsalaris aan over gehoudenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hoezo?
Hoe komt iedereen hier aan die bergen chem cards?![]()
Even wat SMLENO-deals opgepikt in de supermarktiedereen moe niet zo zeiken want jij doe tog ook gwn je bestquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:15 schreef Djeetje het volgende:
Mijn posts zijn altijd van het hoogste niveau.![]()
Bestaat die nog? Hoe ging dat danquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:01 schreef Maoist het volgende:
[..]
Duplication glitch, heb er ondertussen al een klein maandsalaris aan over gehouden![]()
![]()
krijg je exclusive content krijg je deze baggerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hoezo?
Hoe komt iedereen hier aan die bergen chem cards?zit je toch niet op te wachten.
ze zullen pele wel weer enorm OP gemaakt hebben voor in de OP brasil squads
#FreeTrapz![]()
Legends linken alleen met andere legends.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
krijg je exclusive content krijg je deze baggerzit je toch niet op te wachten.
ze zullen pele wel weer enorm OP gemaakt hebben voor in de OP brasil squads![]()
Spelers die de beste ooit waren zullen ze niet zwak maken waarschijnlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
krijg je exclusive content krijg je deze baggerzit je toch niet op te wachten.
ze zullen pele wel weer enorm OP gemaakt hebben voor in de OP brasil squads![]()
Hebben ze geen nationaliteit dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:10 schreef Maoist het volgende:
[..]
Legends linken alleen met andere legends.![]()
Niet moeilijk natuurlijk als je werkloos bent.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:01 schreef Maoist het volgende:
[..]
Duplication glitch, heb er ondertussen al een klein maandsalaris aan over gehouden
Tevens: PotS![]()
![]()
daarom hebben ze cruyff en maradona er niet ingedaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Spelers die de beste ooit waren zullen ze niet zwak maken waarschijnlijk.
een OP dutch team zit er niet in met zulke verdedigers
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:02 schreef Ajacied7 het volgende:
Even wat SMLENO-deals opgepikt in de supermarkt
[..]
iedereen moe niet zo zeiken want jij doe tog ook gwn je best
Alleen is mijn niveau gewoon wat lager dan jullie
Cruijff en Maradona zitten er niet in omdat ze deze niet konden strikken met een contract bij EA.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daarom hebben ze cruyff en maradona er niet ingedaan.
een OP dutch team zit er niet in met zulke verdedigers![]()
Jawel maar blijkbaar maakt dat niks uit, kan zijn dat ik het fout heb.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hebben ze geen nationaliteit dan?
Vind dat Litmanen er ook wel bij mag en Overmars![]()
Onder een fake-naam posten is misschien nog wel lager dus je staat niet onderaan in de pikordequote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen is mijn niveau gewoon wat lager dan jullie![]()
dan eerder ronaldoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:16 schreef Maoist het volgende:
[..]
Jawel maar blijkbaar maakt dat niks uit, kan zijn dat ik het fout heb.
Vind dat Litmanen er ook wel bij mag en Overmars
#FreeTrapz![]()
43 penaltyquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat versta jij onder een klein maandsalaris?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:01 schreef Maoist het volgende:
[..]
Duplication glitch, heb er ondertussen al een klein maandsalaris aan over gehouden![]()
Heb jij 18 miljoen coins verkocht
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet moeilijk natuurlijk als je werkloos bent.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een klein maandsalaris?![]()
Heb jij 18 miljoen coins verkocht![]()
600 euroquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een klein maandsalaris?![]()
Heb jij 18 miljoen coins verkocht
Heb nog een hoop over maar marktplaats komt momenteel echt mijn strot uit![]()
Jezus, wat krijg je voor coins dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:22 schreef Maoist het volgende:
[..]
600 euro
Heb nog een hoop over maar marktplaats komt momenteel echt mijn strot uit![]()
100 coins voor 1 cent.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jezus, wat krijg je voor coins dan?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zo,heb me net weer even laten freshen bij de niggurkapper. kben weer ftd xdAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:27 schreef Roypsv het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oe_schrik_prank.html
Veel mooier als ze knock out geslagen worden![]()
haha baasquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:29 schreef Maoist het volgende:
[..]
Veel mooier als ze knock out geslagen worden![]()
Zo ff GTL.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:28 schreef Tim86 het volgende:
zo,heb me net weer even laten freshen bij de niggurkapper. kben weer ftd xd![]()
all day everyday sonquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goed bezig, je moet die sletten voor je laten zwoegen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vandaag ook maar weer ff laundry a.k.a naar mn moeder fietsen met een tasje was![]()
Die horen er wel in. Maar spelers als overmars, van hooijdonk en litmanen... de laatste 2 zijn natuurlijk belachelijk. Litmanen heeft alleen bovenmatig gepresteerd op de 10 bij ajax. Verder alles behalve legendarisch.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:13 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Cruijff en Maradona zitten er niet in omdat ze deze niet konden strikken met een contract bij EA.![]()
Ze maakt zeker ook nog je bed opquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vandaag ook maar weer ff laundry a.k.a naar mn moeder fietsen met een tasje was![]()
Kijken wie dit allemaal kent. Kunnen we mooi het kaf van het koren scheiden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:39 schreef Maoist het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Oedipus_complexAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
en.wikipedia.org/wiki/te_weinig_fucking_ruimte_voor_een_wasmachinequote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:39 schreef Maoist het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Oedipus_complexFYP.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kijken wie dit allemaal detennismaster. Kunnen we mooi het kaf van het koren scheiden.![]()
Ja watte?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet moeilijk natuurlijk als je werkloos bent.
Tevens: PotS
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Been there done that.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:39 schreef Maoist het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Oedipus_complexRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Godverdomme verliezen van DKV, wat is deze? Nu moeten we ze de volgende ronde zelf maar uitschakelen..quote:![]()
Die legendes zijn helemaal niet gebaseerd op de beste ooit maar op een combinatie van de factoren kosten (Kruif heeft zijn hele leven al moeilijk gedaan over dit soort dingen, Ronaldo zal ook wel konkoveel gevraagd hebben), baten (zo'n zogenaamde legende als Fowler is commercieel interessanter dan een echte legende als pakweg Puskas) en een flinke dosis EA willekeur.![]()
Ik ken wel KDV (Kinderdagverblijf), maar wat is DKV dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godverdomme verliezen van DKV, wat is deze? Nu moeten we ze de volgende ronde zelf maar uitschakelen..
En het spijt me oprecht
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tis woensdag, hij kan er niks aan doen...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Collega vond het leuk om een DROP table te doen
Een TRUNCATE is ook wel grappig.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
En van Fowler kun je een hele leuke celebration maken...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:51 schreef DutchSL het volgende:
Die legendes zijn helemaal niet gebaseerd op de beste ooit maar op een combinatie van de factoren kosten (Kruif heeft zijn hele leven al moeilijk gedaan over dit soort dingen, Ronaldo zal ook wel konkoveel gevraagd hebben), baten (zo'n zogenaamde legende als Fowler is commercieel interessanter dan een echte legende als pakweg Puskas) en een flinke dosis EA willekeur.![]()
weh wie?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dertig Kilometer Verderopquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ken wel KDV (Kinderdagverblijf), maar wat is DKV dan?
En het spijt me oprecht![]()
![]()
Afonso Alves officieel terug bij Heerenveen.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Afonso Alves officieel terug bij Heerenveen.quote:Afonso Alves keert even terug op het oude nest. De Braziliaanse spits is in Nederland om vrienden te bezoeken en traint bij zijn oude club sc Heerenveen mee om zijn conditie op peil te houden. Alves traint de komende tijd mee met het beloftenteam van trainer Marco Roelofsen.
Interim-directeur Gaston Sporre van sc Heerenveen is blij de Braziliaan een dienst te kunnen bewijzen. ,,De club heeft altijd een goed contact met Alves gehouden. Nu hij in Nederland is vinden wij het fijn dat wij hem kunnen helpen om fit te blijven.’’
Moet zeggen dat ik hem echt verwenst heb toen hij ons zo kut verliet, maar zou hem wel willen zien als soort supersub op basis van een prestatiecontract. Als ie die FK's nog kan that is....![]()
15 wedstrijden gespeeld sinds hij weg is uit Engelandquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Moet zeggen dat ik hem echt verwenst heb toen hij ons zo kut verliet, maar zou hem wel willen zien als soort supersub op basis van een prestatiecontract. Als ie die FK's nog kan that is....
(in 2009)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk dat Heracles nog steeds een bloedende anus heeft.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:11 schreef Zhano het volgende:
Moet zeggen dat ik hem echt verwenst heb toen hij ons zo kut verliet, maar zou hem wel willen zien als soort supersub op basis van een prestatiecontract. Als ie die FK's nog kan that is....Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat is gewoon een Mido transfer joh.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Moet zeggen dat ik hem echt verwenst heb toen hij ons zo kut verliet, maar zou hem wel willen zien als soort supersub op basis van een prestatiecontract. Als ie die FK's nog kan that is....Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
15 wedstrijden gespeeld sinds hij weg is uit Engeland
(in 2009)Omstandigheden zijn/waren daar heel anders. Bij Heerenveen krijgen zulke spelers alle ruimte. De ploeg is bijna altijd afgestemd op de spits. Daarnaast speelde Hveen toen structureel om Europees voetbal.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is gewoon een Mido transfer joh.
Verder zeg ik niet dat het een succes zou worden hoor, hij terug bij Hveen... Daarom prestatiecontract![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:36 schreef MeneerLogica het volgende:
Wie wil mij 3 chem cards op de pof aanbieden?
misschien dat zerokil zich geroepen voelt #goedkoopscorenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:36 schreef MeneerLogica het volgende:
Wie wil mij 3 chem cards op de pof aanbieden?![]()
ga traden danquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:42 schreef MeneerLogica het volgende:
Ben zo ranzig blut. Elke maandag hopen op een knappe gold pack nog 18 weken lang..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
gezien je team ben je niet heel armquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:42 schreef MeneerLogica het volgende:
Ben zo ranzig blut. Elke maandag hopen op een knappe gold pack nog 18 weken lang..misschien volgende keer een iets minder team maken, en nog wat handel geld over houden
#FreeTrapz![]()
Ja maar ging al die tijd voor dit team dus daar ben ik wel blij mee, had alleen gehoopt nog iets over te houden hahaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gezien je team ben je niet heel armmisschien volgende keer een iets minder team maken, en nog wat handel geld over houden
Wil dit niet meer verkopen..
![]()
sowieso ja..hij heeft een veel beter team dan het gros van de FUTspelers.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gezien je team ben je niet heel armmisschien volgende keer een iets minder team maken, en nog wat handel geld over houden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oke jongens kom er maar in met de buy low sell high picsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Had laatst 100k om mee te handelen maar snap er geen reet vanPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mickey.gifquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:51 schreef DutchSL het volgende:
dealtjes zoeken..je moet er wel wat tijd insteken. Gaat niet vanzepf.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Had laatst 100k om mee te handelen maar snap er geen reet vanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee snap ik, maar ik ken de markt nog niet goed genoeg daarvoor. Ik denk elke keer dat ik een goede score maak en dan blijkt het dat ik na een dag handelen eindig met 2k verliesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dealtjes zoeken..je moet er wel wat tijd insteken. Gaat niet vanzepf.![]()
![]()
Vertonghen voor weinig kopen en voor veel verkopen. En dat x 20.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Had laatst 100k om mee te handelen maar snap er geen reet vanWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Had op mijn vertonghen 3k verlies gemaakt.. Op suarez wel 26k winstquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vertonghen voor weinig kopen en voor veel verkopen. En dat x 20.![]()
![]()
Ik heb trouwens op Thiago Silva ook weer een leuke winst gemaakt. 44K inkoop, 55K verkoop.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dan is nu dus de vraag, of zielig arm zijn met een geweldig team of alles verkopen en met een budget team handelen..![]()
Ik zou altijd voor optie 2 gaan. Maar als je eenmaal voor optie 1 hebt gekozen, is er eigenlijk geen weg terug. Tenzij je bereid bent ook weer verlies te maken op het verkopen van je geweldige team.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:49 schreef MeneerLogica het volgende:
Dan is nu dus de vraag, of zielig arm zijn met een geweldig team of alles verkopen en met een budget team handelen..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja dat is klote.. Als die HH snel vallen kan ik hopen dat ik wat leuks uit een pack trek maar het is natuurlijk niet te zeggen wanneer die weer komt..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou altijd voor optie 2 gaan. Maar als je eenmaal voor optie 1 hebt gekozen, is er eigenlijk geen weg terug. Tenzij je bereid bent ook weer verlies te maken op het verkopen van je geweldige team.![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:47 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar ik ken de markt nog niet goed genoeg daarvoor. Ik denk elke keer dat ik een goede score maak en dan blijkt het dat ik na een dag handelen eindig met 2k verlies![]()
![]()
Ken zijn team niet, maar je kunt misschien 1 speler opofferen om wat startkapitaal vrij te maken en dan kun je daarmee handelen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou altijd voor optie 2 gaan. Maar als je eenmaal voor optie 1 hebt gekozen, is er eigenlijk geen weg terug. Tenzij je bereid bent ook weer verlies te maken op het verkopen van je geweldige team.![]()
Maak die fout niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:51 schreef MeneerLogica het volgende:
Ja dat is klote.. Als die HH snel vallen kan ik hopen dat ik wat leuks uit een pack trek maar het is natuurlijk niet te zeggen wanneer die weer komt..
Vorig jaar 3100 goldpacks geopend.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:51 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja dat is klote.. Als die HH snel vallen kan ik hopen dat ik wat leuks uit een pack trek maar het is natuurlijk niet te zeggen wanneer die weer komt..
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maak die fout niet.
Vorig jaar 3100 goldpacks geopend.![]()
![]()
Je kan je beter op een paar spelers focussen. Die populair en toch goedkoop zijn en dus een paar honderd coins minimaal boven discardprice zitten. Slow and steady wins the race.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:47 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar ik ken de markt nog niet goed genoeg daarvoor. Ik denk elke keer dat ik een goede score maak en dan blijkt het dat ik na een dag handelen eindig met 2k verliesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wanneer kom jij nou eens op Skype en GTA'en?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Was om te demonstreren dat je wel winst kunt maken met packs. Ik pullde zaterdag eerst Neymar, en van dat geld kocht ik weer packs en kreeg ik o.a. IF Hazard, Rooney, Lahm, Dani Alves etc. Die dag van 150k naar 700k gegaan.![]()
Zodra ik divisie 1 heb gewonnenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wanneer kom jij nou eens op Skype en GTA'en?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
holy shitquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:55 schreef Zhano het volgende:
Was om te demonstreren dat je wel winst kunt maken met packs. Ik pullde zaterdag eerst Neymar, en van dat geld kocht ik weer packs en kreeg ik o.a. IF Hazard, Rooney, Lahm, Dani Alves etc. Die dag van 150k naar 700k gegaan.![]()
![]()
kan zeker van 20k naar 1.3 miljoen:quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:55 schreef Zhano het volgende:
Was om te demonstreren dat je wel winst kunt maken met packs. Ik pullde zaterdag eerst Neymar, en van dat geld kocht ik weer packs en kreeg ik o.a. IF Hazard, Rooney, Lahm, Dani Alves etc. Die dag van 150k naar 700k gegaan.
Gaat de web app precies om 16 00 weer online?? Zal vast wel wat winst te halen zijn met de bekendmaking van TOTW![]()
Ja maarja ik wil niemand kwijtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ken zijn team niet, maar je kunt misschien 1 speler opofferen om wat startkapitaal vrij te maken en dan kun je daarmee handelen?is alsof ik moet kiezen welk kind ik af wil staan
![]()
![]()
Toefjes nog in tha house ?
Pelle gister gewoon laagste BIN 17K![]()
#categoriediscardIFsPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij gaat als t goed is om 15:00 al onlinequote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:56 schreef Freire het volgende:
Gaat de web app precies om 16 00 weer online?? Zal vast wel wat winst te halen zijn met de bekendmaking van TOTW![]()
Ik heb iets van 30 pakjes geopend ofzo deze weekwel een Suarez, Thiago Silva en IF Sneijder gehad, maar dat dekt de schade niet
![]()
![]()
Ik snap niet dat hij zo goedkoop is.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:57 schreef FCsuarez het volgende:
Toefjes nog in tha house ?
Pelle gister gewoon laagste BIN 17K![]()
#categoriediscardIFsRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Beter dan legend Inzaghiquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij zo goedkoop is.![]()
Geen idee maar ik had hem best op mijn woensdagavond feestjes willen uitnodigen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waar is die clown ook al weer gebleven?
Komt toch nooit iemandquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen idee maar ik had hem best op mijn woensdagavond feestjes willen uitnodigen.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Middenveld is te lekker, met dribbelen etc. Ik zit miss te denken om weidenfeller dan op te stellen en neuer weg te doen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:00 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Verkoop Götze en koop een speler als Mkhiteryan.. heb je al 40k> om te traden![]()
Al vind ik persoonlijk Draxler niet slechter spelen dan die gekke Armeen. En is nog goedkoper ook nog.(Al is Mkhtaryan ook niet heel erg duur.)quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:00 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Verkoop Götze en koop een speler als Mkhiteryan.. heb je al 40k> om te tradenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Kom jij anders een keer?quote:
Geef ik je lekker het gevoel van een open ruggetjeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
O nu mag ik wel komen ?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kom jij anders een keer?
Geef ik je lekker het gevoel van een open ruggetje
Is dat een dreigement?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kom jij anders een keer?
Geef ik je lekker het gevoel van een open ruggetje
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Diego is je man op CAMquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Al vind ik persoonlijk Draxler niet slechter spelen dan die gekke Armeen. En is nog goedkoper ook nog.(Al is Mkhtaryan ook niet heel erg duur.)![]()
In ieder geval wat betreft Mkhitaryan en Draxler. Gotze wint het misschien nog wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
djeetje the stuffed up Turkeyquote:
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval ben ik bang dat het niet wederzijds is
Vullen als een waterballonnetje.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Diego is je man op CAM![]()
In ieder geval wat betreft Mkhitaryan en Draxler. Gotze wint het misschien nog wel.Tuurlijk wint Gotze het wel als je naar zijn stats kijkt. Maar prijs/kwaliteit is natuurlijk bij Draxler/Armeen wel wat beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Tot?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook goedemorgen
Sinds 10 uur vanochtend pasFeyenoord Rotterdam![]()
7u45quote:
Leuk als net alle webapplicaties compatible zijn gemaakt voor 7u25
Dat zijn Diego's stats hè. Ik zou hem zeker niet per se minder noemen dan van Gotze, en Diego zit in de categorie van Draxler/Armeen, net iets duurder.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tuurlijk wint Gotze het wel als je naar zijn stats kijkt. Maar prijs/kwaliteit is natuurlijk bij Draxler/Armeen wel wat beter.![]()
Ah zo. Beste stats ja. Draxler heeft wel als voordeel dat hij 5* WF heeft.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat zijn Diego's stats hè. Ik zou hem zeker niet per se minder noemen dan van Gotze, en Diego zit in de categorie van Draxler/Armeen, net iets duurder.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
True, dat speelt altijd wel lekkerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah zo. Beste stats ja. Draxler heeft wel als voordeel dat hij 5* WF heeft.![]()
![]()
er is maar 1 man voor je CAM positie
IF Ozil
#FreeTrapz![]()
2* WF toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:14 schreef FCsuarez het volgende:
IF Ozil
Feyenoord Rotterdam![]()
2* WFquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:14 schreef FCsuarez het volgende:
IF Ozil.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
maakt dat nou uit manquote:![]()
gewoon zorgen dat je met die linker schiet![]()
trouwens ook al finesse shots met zijn rechter gemaakt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat heb je opgepikt? Ik heb ook inkopen gedaan. Ik zit nu in de trein op weg naar huis.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:02 schreef Ajacied7 het volgende:
Even wat SMLENO-deals opgepikt in de supermarkt
[..]
iedereen moe niet zo zeiken want jij doe tog ook gwn je best![]()
Konko > Sciglioquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:22 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga dit van mijn 2e team maken:
[ afbeelding ]
En waarom geen Bundesliga CB en LB?![]()
Heb dit al in mijn club en ben tevreden over Constant.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Konko > Sciglio
En waarom geen Bundesliga CB en LB?
Zapata vind ik echt een baas en zo kan ik Handanovic op doel die ook heel goed voor mij is.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Jij bent echt te dom..had gewoon je console uitgezet..dan had je hem bij unassigned op de webapp.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:27 schreef Roypsv het volgende:
gister gewoon david luiz moeten discardenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
haha wist niet dat dat kon :pquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij bent echt te dom..had gewoon je console uitgezet..dan had je hem bij unassigned op de webapp.![]()
In FUT10 kon je op de web app nog niks naar je TP sturen dus toen kocht ik een Kaka terwijl ik een volle TP had. Die moest ik toen discarden en een dag later had ik hem in een packquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij bent echt te dom..had gewoon je console uitgezet..dan gad je hem bij unassigned op de webapp.![]()
![]()
sorryquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:31 schreef Roypsv het volgende:
[..]
waarom die haat? kan je niet normaal doen![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:31 schreef Roypsv het volgende:
Als ik normaal zou doen zouden jullie dan ook normaal tegen mij doen ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Je hebt nog ruim 4 uur om pakketjes te kopen en dus ibra te krijgenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:34 schreef Tobi-wan het volgende:
Verdomme, heb deze week nog geen pakje gekocht. Ik wil IF IBRA!!!
web app doet het overigens weer.![]()
Webapp loopt nog smerig te kutten
Typisch na zo'n update.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Helaas geen coins. Maar misschien is het nu wel een leuke tijd om wat chemistry kaartjes te verkopen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:35 schreef Watertanden het volgende:
[..]
Je hebt nog ruim 4 uur om pakketjes te kopen en dus ibra te krijgen![]()
niet waar gaat er om 6 uur uit. ruim 3 uur dusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:35 schreef Watertanden het volgende:
[..]
Je hebt nog ruim 4 uur om pakketjes te kopen en dus ibra te krijgen
#FreeTrapz![]()
Hmmmm, plaatste net 2 chemistry op de auction. Die zijn dus verdwenen.... Misschien was het nog niet zo'n goed idee om er dingen op te zetten.Om 7 uur.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet waar gaat er om 6 uur uit. ruim 3 uur dus![]()
Sorryyyquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet waar gaat er om 6 uur uit. ruim 3 uur dus![]()
![]()
Glitch werkt echt hahaha
EA!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
![]()
![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Edit ik weet al , is me gelukt:)quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:41 schreef Watertanden het volgende:
Waarom weet ik niks van die glitch af:(![]()
ben ik de enige bij wie hij niet lukt dan
#FreeTrapz![]()
Omdat het niet waar is en ze gewoon lopen te trollen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
ben ik de enige bij wie hij niet lukt danHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Okee nu is het wel een troll.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
je kon toch custom cars duplicaten ?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb ineens 2 x Diego Costa en 2x Handanovic in mijn TP staan.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ook gelukt dusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:44 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik heb ineens 2 x Diego Costa en 2x Handanovic in mijn TP staan.
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Morgen messi voor 10k
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nu gaan mijn 230 Shadows wéér zakken
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Als je de kaart van het Feyenoord club logo koopt kan je die voor 13.337 discarden. Echt super makkelijk om veel coins te krijgen.quote:![]()
Ow, en mijn dubbele spelers zijn weer verdwenen.
proof of what ?quote:
dat je 2 shields op je TP kan zetten en er ook een 3e heen kan sturen
#FreeTrapz![]()
Ben je scheel ofwa?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
proof of what ?
dat je 2 shields op je TP kan zetten en er ook een 3e heen kan sturen![]()
![]()
je stuurt een chemstyle van je TP naar je club.. so whatquote:
#FreeTrapz![]()
Bukharov met de basisplaats om 16:00. KOMT DAT ZIEN MENSEN!!1!!111!!"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Had ff moeten laten zien dat daar nog geen shield in zat, maar als ik er dus 1 heen stuur heb ik er ineens 2quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je stuurt een chemstyle van je TP naar je club.. so what![]()
![]()
Werkt het weer?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had ff moeten laten zien dat daar nog geen shield in zat, maar als ik er dus 1 heen stuur heb ik er ineens 2![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
ja tot je het zelf probeert werkt hetquote:
#FreeTrapz![]()
Zo gaat het altijd hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja tot je het zelf probeert werkt het
Ik ben trouwens ook niet van plan om het te doen. Ik maak er alleen gebruik van door heel goedkoop in te kopen.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
ja geef maar coinsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:58 schreef Roypsv het volgende:
kan iemand een team maken met zlatan en robben ?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:59 schreef Ajacied7 het volgende:
Het is een valstrik van EA. Wie het nu gebruikt krijgt een ban.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
![]()
Nee, heb niet genoeg coins.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:58 schreef Roypsv het volgende:
kan iemand een team maken met zlatan en robben ?![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:58 schreef Roypsv het volgende:
kan iemand een team maken met zlatan en robben ?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
zoveel geld uitgeven en dan zo'n keeperquote:
#FreeTrapz![]()
Keepers zijn toch allemaal kut.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zoveel geld uitgeven en dan zo'n keeperHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:
Doe dan dit:quote:
Ow, zie alleen dat ik de verkeerde 5-4-1 heb gebruikt maar /care.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Valbuena CMquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Doe dan dit:
[ afbeelding ]
Ow, zie alleen dat ik de verkeerde 5-4-1 heb gebruikt maar /care.![]()
![]()
Geen ervaring met die formatie. 4231 (2) speelt heerlijk. Alleen die CBs moeten even anders. Misschien T. Silva met die CB van Marseille en dan Gewoon IF Maxwell.quote:![]()
Racist! Jij bent zeker ook voor zwarte piet?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zoveel geld uitgeven en dan zo'n keeper![]()
Dat zeg ik ook, die moet eigenlijk in een formatie waar hij CAM is.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Het is ook 4-5-1quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Doe dan dit:
[ afbeelding ]
Ow, zie alleen dat ik de verkeerde 5-4-1 heb gebruikt maar /care.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je kunt ook Matuidi als middelste CM nemen toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook, die moet eigenlijk in een formatie waar hij CAM is.
Die staat wat meer naar achter."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
negers zijn nou eenmaal gewoon geen goede keepers.. kan jij er 1 noemen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Racist! Jij bent zeker ook voor zwarte piet?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vermeer.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
negers zijn nou eenmaal gewoon geen goede keepers.. kan jij er 1 noemen.
Ik had van het weekend ongeveer 15 david villa's gekocht.
Nu zijn ze 1k hoger , verwacht wel dat die in totw zit en dus nog iets duurder word![]()
Dat klopt ook. Ik faal gruwelijk maar de essentie is duidelijk, enfin.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
gewoon op de bank zetten man. en dan altijd het hele intro af laten lopen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:17 schreef Roypsv het volgende:
welke systeem zou zlatan het fijnst zijn ?
moet die tegenstander denken HUUUUU!!!!Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ikemequote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
negers zijn nou eenmaal gewoon geen goede keepers.. kan jij er 1 noemen.![]()
alle systemen waar hij de enige striker isquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:17 schreef Roypsv het volgende:
welke systeem zou zlatan het fijnst zijn ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon op de bank zetten man. en dan altijd het hele intro af laten lopen.
moet die tegenstander denken HUUUUU!!!!
Viktor Kros.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
negers zijn nou eenmaal gewoon geen goede keepers.. kan jij er 1 noemen..
Blijf het bizar vinden dat er zoveel prijsverschil zit tussen Cavani en Falcao.
Tja, andere workrates en Falcao 1* meer bij zowel skills als WF, maar toch.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij vindt het wel erg grappig hier he?![]()
![]()
Ooit overwogen dat het ook iets met vraag en aanbod te maken heeft? Volgens ultimateteamtrading staan er 100 Falcao's te koop, tegenover 370 Cavani's.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:22 schreef Chase_Utley het volgende:
Tja, andere workrates en Falcao 1* meer bij zowel skills als WF, maar toch.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kan mijn geluk niet op.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij vindt het wel erg grappig hier he?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
colombianen zijn hot. je kan en ibarbo er naast zetten en the king of popquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:22 schreef Chase_Utley het volgende:
Tja, andere workrates en Falcao 1* meer bij zowel skills als WF, maar toch.
cavani. heb je suarez en dan stopt t wel een beetje.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Niet meteen zo haten jij! Sommige mensen hebben hun economie enzo niet helemaal op een rijtje.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ooit overwogen dat het ook iets met vraag en aanbod te maken heeft? Volgens ultimateteamtrading staan er 100 Falcao's te koop, tegenover 370 Cavani's.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja, dat snap ik ook wel. Maar dan nog steeds vind ik het prijsverschil te hoog voor wat je in kwaliteit terug krijgt. Daar ging het mij meer om.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ooit overwogen dat het ook iets met vraag en aanbod te maken heeft? Volgens ultimateteamtrading staan er 100 Falcao's te koop, tegenover 370 Cavani's.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dit is niet bepaald nieuw in FUT. Het is al sinds de release van FUT zo dat goede en populaire spelers onevenredig veel duurder zijn dan minder goede en populaire spelers.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel. Maar dan nog steeds vind ik het prijsverschil te hoog voor wat je in kwaliteit terug krijgt. Daar ging het mij meer om.
Zo is IF Neymar twee keer zo duur als de NIF, maar hij is niet 2x beter.Ik en haten?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niet meteen zo haten jij! Sommige mensen hebben hun economie enzo niet helemaal op een rijtje.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit is dan ook pas het eerste jaar dat ik FUT speel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit is niet bepaald nieuw in FUT. Het is al sinds de release van FUT zo dat goede en populaire spelers onevenredig veel duurder zijn dan minder goede en populaire spelers.
Zo is IF Neymar twee keer zo duur als de NIF, maar hij is niet 2x beter.
[..]
Ik en haten?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Niet te hard zijn voor jezelf. Binnen een paar maanden slaag jij er al in Vertonghen voor 5k boven de marktprijs te verkopenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dit is dan ook pas het eerste jaar dat ik FUT speel.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
En dat zonder dubbel accountquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet te hard zijn voor jezelf. Binnen een paar maanden slaag jij er al in Vertonghen voor 5k boven de marktprijs te verkopen?
Je blijft mijn heldquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En dat zonder dubbel account?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hij loopquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:17 schreef Watertanden het volgende:
Ik had van het weekend ongeveer 15 david villa's gekocht.
Nu zijn ze 1k hoger , verwacht wel dat die in totw zit en dus nog iets duurder word![]()
vies.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:
kortom:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: