iets te laat voorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga voor diplomaat studeren dan
Dan bookmark je de twitter page..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb geen twitter,facebook etc
Eerste keer. En alleen op de Xbox.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:28 schreef MeneerLogica het volgende:
Zijn die legends er elk jaar of is dit een FUT first?
Voor het eerst nu. Is ook xbox only.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:28 schreef MeneerLogica het volgende:
Zijn die legends er elk jaar of is dit een FUT first?
kutventquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eerste keer. En alleen op de Xbox.
Als je ziet dat spelers als Inzaghi en Crespo 85 pace hebben mag je er wel vanuit gaan dat Gullit minimaal hetzelfde heef en Gullit heeft sowieso een goed schot en heading. En dat Gullit minimaal 88 gemiddeld is. Verder blijft het een beetje gissen natuurlijk qua prijs.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3 miljoen is erg extreem, maar nee, verder valt er geen fuck over te zeggen.
We weten de stats nog niet (en jouw inschatting is ook meer gebaseerd op hoop dan op iets anders..aan de eerste paar legends kan je al wel zien dat de stats vaak nergens op slaan..de een veel te slecht, de ander veel te goed, de een veel te snel, de ander veel te traag)
We weten niet hoe rare ze worden.
We weten volgens mij niet eens of ze gewoon echt in packs komen of dat het tijdelijke dingen zijn met bijv. iedere week een paar verschillende in packs..
Als het dat laatste wordt dan gaan ze echt mega duur worden. Je kan er gewoon echt geen fuck over zeggen verder.
wel om diplomaat te worden, kan mijn hoofd niet meer aan. te veel overige info dat er al ergens in opgeslagen moet zitten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om te leren.
volgens mij zegt tim net dat sommige stats nergens op slaan en dat er geen pijl op te trekken is wat ze zullen worden, en jij reageerd gewoon dood leuk dat je er wel vanuit mag gaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:29 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Als je ziet dat spelers als Inzaghi en Crespo 85 pace hebben mag je er wel vanuit gaan dat Gullit minimaal hetzelfde heef en Gullit heeft sowieso een goed schot en heading. En dat Gullit minimaal 88 gemiddeld is. Verder blijft het een beetje gissen natuurlijk qua prijs.
Als Inzaghi en Crespo 85 pace hebben, zou het ook zo maar kunnen dat Gullit 50 pace heeftquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:29 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Als je ziet dat spelers als Inzaghi en Crespo 85 pace hebben mag je er wel vanuit gaan dat Gullit minimaal hetzelfde heef en Gullit heeft sowieso een goed schot en heading. En dat Gullit minimaal 88 gemiddeld is. Verder blijft het een beetje gissen natuurlijk qua prijs.
Zoals je zelf al aangaf weten we zelfs zijn positie nog niet eens..ik verwacht hem wel in de as van het veld, maar je weet het nooit. En er zitten ook genoeg spelers tussen die ze zwaar verneukt hebben qua stats en pace, waaronder de door jou genoemde Frank de Boer. Ik hoop in ieder geval dat ze mega rare en duur worden. Zit er totaal niet op te wachten om iedere wedstrijd een legend tegen te komen..van mij hadden ze het weg mogen laten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:29 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
lijkt mij juist wel leuk om RvP in de spits te hebben met een bergkamp er naast op de vleugelquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoals je zelf al aangaf weten we zelfs zijn positie nog niet eens..ik verwacht hem wel in de as van het veld, maar je weet het nooit. En er zitten ook genoeg spelers tussen die ze zwaar verneukt hebben qua stats en pace, waaronder de door jou genoemde Frank de Boer. Ik hoop in ieder geval dat ze mega rare en duur worden. Zit er totaal niet op te wachten om iedere wedstrijd een legend tegen te komen..van mij hadden ze het weg mogen laten.
En toch gaat het straks alsnog kriebelen als ze er zijn en wil ik toch wel een Van Basten en een Bergkamp
4-2-2-2 Spelen met Sneijder IF-Gullit-Van Basten- Bergkampquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoals je zelf al aangaf weten we zelfs zijn positie nog niet eens..ik verwacht hem wel in de as van het veld, maar je weet het nooit. En er zitten ook genoeg spelers tussen die ze zwaar verneukt hebben qua stats en pace, waaronder de door jou genoemde Frank de Boer. Ik hoop in ieder geval dat ze mega rare en duur worden. Zit er totaal niet op te wachten om iedere wedstrijd een legend tegen te komen..van mij hadden ze het weg mogen laten.
En toch gaat het straks alsnog kriebelen als ze er zijn en wil ik toch wel een Van Basten en een Bergkamp
Als je echt met die legends aan de slag wil is het extra kut dat die landenlinks niet meer compenseren..Dan had je iets moois met Pires, Henry en Bergkamp kunnen maken. Nu is dat op full chem eigenlijk niet te doen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lijkt mij juist wel leuk om RvP in de spits te hebben met een bergkamp er naast op de vleugel![]()
maar ja PS he
Freddy Ljungberg erbijquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je echt met die legends aan de slag wil is het extra kut dat die landenlinks niet meer compenseren..Dan had je iets moois met Pires, Henry en Bergkamp kunnen maken. Nu is dat op full chem eigenlijk niet te doen.
Dan heeft Henry wel ineens meer chem?quote:
En terechtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eerste keer. En alleen op de Xbox.
Nee, maar dan heb je wel een mooi team, kutventquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan heeft Henry wel ineens meer chem?
kan toch gewoon een BPL team achter, even goed full chem dan toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je echt met die legends aan de slag wil is het extra kut dat die landenlinks niet meer compenseren..Dan had je iets moois met Pires, Henry en Bergkamp kunnen maken. Nu is dat op full chem eigenlijk niet te doen.
Ben je al over de deceptie heen? Wat een kneusjes hebben jullie in de selectie dat niemand die 6e pingel wilde nemen zegquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, maar dan heb je wel een mooi team, kutvent
Legends krijgen toch geen club..alleen land + legend..dus legends linken onderling dubbel en single link tussen bijv RvP en Bergkamp.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan toch gewoon een BPL team achter, even goed full chem dan toch?
neem aan dat ze alle 3 als arsenal uitgegeven worden.
Cambuur was ook gewoon beter. Die Christovao deed wel wat skills en in FUT heeft hij 2*quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben je al over de deceptie heen? Wat een kneusjes hebben jullie in de selectie dat niemand die 6e pingel wilde nemen zeg
Ik had kraamvisite, dus heb het niet gezien. Maar het was wel een streep door de rekening ja: in Breda wordt het bekertoernooi nog best serieus genomen (omdat het sfeervolle doordeweekse avondjes kan opleveren). Mooi kut dusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben je al over de deceptie heen? Wat een kneusjes hebben jullie in de selectie dat niemand die 6e pingel wilde nemen zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |