quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eerder over andere mensen hun posts. Mijn posts zijn altijd van hoog niveau.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog een update: nu blijkt dat we ook nog chocoladepepernoten in huis hebben want die had iemand ergens verstopt. Nu ga ik niet meer over eten posten gr gr
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Na een zoektocht in de kast heb ik nog een cakeje gevonden van de Aldi.
Azpilicueta met de sshhhhhh
Dat niveau is nog altijd hoger dan jouw Paints.. die zijn wel grappig maar van geen niveau. gr grquote:
Oh, dan vind ik het al wat interessanter. Ik dacht dat ze zeiden dat je ze alleen kon gebruiken in de daarvoor bestemde toernooien. Eigenlijk vond ik dat al onzin dan zou je veel geld neertellen voor spelers die je niet eens overal kan gebruiken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:49 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Nee is niet waar. Je hebt toernooien waarbij je een legend moet gebruiken. Je kan ze gewoon in divisies gebruiken las ik net op EA forum.
Vind zijn shooting veel opmerkelijker. Als Inzaghi ergens om bekend stond dan was het daar wel voor en dan geven ze maar 75 ofzoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:56 schreef Thezeurminator het volgende:
Over die legends cards trouwens. Wie heeft bedacht dat Inzaghi 85 pace heeft.. 60 pace is al vrij veel voor deze baas. Heb hem nooit veel zien lopen.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat niveau is nog altijd hoger dan jouw Paints.. die zijn wel grappig maar van geen niveau. gr gr
is gewoon mid 90's finishing, shotpower ,positioning. Laag longshot, hele lage vrije trappen. Is wel realistisch want Inzaghi scoorde bijna nooit buiten de 16.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vind zijn shooting veel opmerkelijker. Als Inzaghi ergens om bekend stond dan was het daar wel voor en dan geven ze maar 75 ofzo
Dat zal dan wel inderdaad, maar ziet er toch raar uit.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:03 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
is gewoon mid 90's finishing, shotpower ,positioning. Laag longshot, hele lage vrije trappen. Is wel realistisch want Inzaghi scoorde bijna nooit buiten de 16.
Via twitter dacht ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:20 schreef MeneerLogica het volgende:
Zitten leuke spelers bij. Even een vraagje over Happy Hour bij FUT, kondigen ze die aan of is het gewoon zomaar HH? Wil de volgende niet missen, heb nog wat fifa punten namelijk.
Heb geen twitter,facebook etcquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Via twitter dacht ik.
Moet je hun account even volgen
Meestal was die wel aangekondigd ja. Twitter en FB.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:20 schreef MeneerLogica het volgende:
Zitten leuke spelers bij. Even een vraagje over Happy Hour bij FUT, kondigen ze die aan of is het gewoon zomaar HH? Wil de volgende niet missen, heb nog wat fifa punten namelijk.
Dan besta je ook niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb geen twitter,facebook etc
#Eenzaamheid.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan besta je ook niet.
Twittero, ergo sum.
dat is altijd al mijn wens geweestquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan besta je ook niet.
Twittero, ergo sum.
3 miljoen is erg extreem, maar nee, verder valt er geen fuck over te zeggen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:40 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Enige indicatie of die kaarten voor 300k of 3 miljoen is misschien wel te maken.
Ga voor diplomaat studeren danquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat is altijd al mijn wens geweestniet bestaan
of politieke onschendbaarheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |