johquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
En dan niet zien dat hij een spelfout maakt.
Dit is echt puur gissen. We weten helemaal nog niet hoe zeldzaam ze gaan worden. Zeldzamer dan een Messi? Of zijn er straks 400 op de markt?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:36 schreef Thezeurminator het volgende:
Iemand enig idee hoeveel Ruud Gullit & Marco van Basten ongeveer zullen zijn bij de release van Legends? Ervan uitgaande dat ze allebei rond de 90 zijn met veel pace. Ik wil zo graag dit duo in mijn team. Heb je met 1 miljoen coins genoeg? Dan ga ik keihard traden.
Haha, best een grote ookquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
En dan niet zien dat hij een spelfout maakt.
6 miljoen per stuk dus 12 miljoen heb je al snel nodigquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:36 schreef Thezeurminator het volgende:
Iemand enig idee hoeveel Ruud Gullit & Marco van Basten ongeveer zullen zijn bij de release van Legends? Ervan uitgaande dat ze allebei rond de 90 zijn met veel pace. Ik wil zo graag dit duo in mijn team. Heb je met 1 miljoen coins genoeg? Dan ga ik keihard traden.
alsof iemand dat kan wetenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:36 schreef Thezeurminator het volgende:
Ja klopt maar die legends zijn wel extreme hard in een fatsoenlijk team te bouwen. Hopelijk drukt dat de prijs iets. Al zal het mij niet verbazen dat Gullit straks 2 miljoen is. Hij wordt waarschijnlijk double 4 star, hoge strenght, hoge pace, 90 shot, 85 heading ofzo.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dit is echt puur gissen. We weten helemaal nog niet hoe zeldzaam ze gaan worden. Zeldzamer dan een Messi? Of zijn er straks 400 op de markt?
Dit is wel wat moeilijker dan dat.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoe je mooie Word-art moet maken?
Ah je hebt het over de posts van ds2?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:38 schreef MeneerLogica het volgende:
Kwam hier gisteravond ook even langs maar dan ligt het niveau toch wel dramatisch laag.
Eerder over andere mensen hun posts. Mijn posts zijn altijd van hoog niveau.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ah je hebt het over de posts van ds2?
Weet de usernames niet, maar je bent ermee bekend dus?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ah je hebt het over de posts van ds2?
Ja die gozer die de hele tijd over chips postte?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:43 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Weet de usernames niet, maar je bent ermee bekend dus?
Formatie?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:44 schreef MeneerLogica het volgende:
Weet iemand een redelijk premier league team voor een erg klein budget?
alle grootheden zijn een beetje gekquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:45 schreef Toefjes het volgende:
Ik zocht via google op fifa 14 custom tactics. Kwam ik op een video van djeetje uitcompleet onnavolgbaar
Ik hoop op ST. Zou lelijk zijn als ze er een winger van maken. Frank de boer heeft trouwens wel dramatische stats. 68 passing 66 pace..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:44 schreef DutchSL het volgende:
Op welke positie zullen ze Gullit releasen, want die heeft werkelijk overal gespeeld in zijn carriere behalve LB
CAM zou ook nog kunnenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:47 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik hoop op ST. Zou lelijk zijn als ze er een winger van maken. Frank de boer heeft trouwens wel dramatische stats. 68 passing 66 pace..
+ je kan ze volgens mij alleen gebruiken in speciale toernooien dus je kan ze niet gebruiken in divisies. Dat is ook wel een groot nadeelquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:40 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ja klopt maar die legends zijn wel extreme hard in een fatsoenlijk team te bouwen. Hopelijk drukt dat de prijs iets. Al zal het mij niet verbazen dat Gullit straks 2 miljoen is. Hij wordt waarschijnlijk double 4 star, hoge strenght, hoge pace, 90 shot, 85 heading ofzo.
Post ik een keer off topic is het nog niet goedquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja die gozer die de hele tijd over chips postte?
Nee is niet waar. Je hebt toernooien waarbij je een legend moet gebruiken. Je kan ze gewoon in divisies gebruiken las ik net op EA forum.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
+ je kan ze volgens mij alleen gebruiken in speciale toernooien dus je kan ze niet gebruiken in divisies. Dat is ook wel een groot nadeel.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:44 schreef MeneerLogica het volgende:
Weet iemand een redelijk premier league team voor een erg klein budget?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |