Om 7 uur.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet waar gaat er om 6 uur uit. ruim 3 uur dus
Sorryyyquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet waar gaat er om 6 uur uit. ruim 3 uur dus
Edit ik weet al , is me gelukt:)quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:41 schreef Watertanden het volgende:
Waarom weet ik niks van die glitch af:(
Omdat het niet waar is en ze gewoon lopen te trollen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
ben ik de enige bij wie hij niet lukt dan
Okee nu is het wel een troll.quote:
je kon toch custom cars duplicaten ?quote:
Ook gelukt dusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:44 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik heb ineens 2 x Diego Costa en 2x Handanovic in mijn TP staan.
Als je de kaart van het Feyenoord club logo koopt kan je die voor 13.337 discarden. Echt super makkelijk om veel coins te krijgen.quote:
proof of what ?quote:
Ben je scheel ofwa?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
proof of what ?
dat je 2 shields op je TP kan zetten en er ook een 3e heen kan sturen
je stuurt een chemstyle van je TP naar je club.. so whatquote:
Had ff moeten laten zien dat daar nog geen shield in zat, maar als ik er dus 1 heen stuur heb ik er ineens 2quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je stuurt een chemstyle van je TP naar je club.. so what
Werkt het weer?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had ff moeten laten zien dat daar nog geen shield in zat, maar als ik er dus 1 heen stuur heb ik er ineens 2
ja tot je het zelf probeert werkt hetquote:
Zo gaat het altijd hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja tot je het zelf probeert werkt het
ja geef maar coinsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:58 schreef Roypsv het volgende:
kan iemand een team maken met zlatan en robben ?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:59 schreef Ajacied7 het volgende:
Het is een valstrik van EA. Wie het nu gebruikt krijgt een ban.
Nee, heb niet genoeg coins.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:58 schreef Roypsv het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:58 schreef Roypsv het volgende:
zoveel geld uitgeven en dan zo'n keeperquote:
Keepers zijn toch allemaal kut.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zoveel geld uitgeven en dan zo'n keeper
quote:
Doe dan dit:quote:
Valbuena CMquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Doe dan dit:
[ afbeelding ]
Ow, zie alleen dat ik de verkeerde 5-4-1 heb gebruikt maar /care.
Geen ervaring met die formatie. 4231 (2) speelt heerlijk. Alleen die CBs moeten even anders. Misschien T. Silva met die CB van Marseille en dan Gewoon IF Maxwell.quote:
Racist! Jij bent zeker ook voor zwarte piet?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zoveel geld uitgeven en dan zo'n keeper
Dat zeg ik ook, die moet eigenlijk in een formatie waar hij CAM is.quote:
Het is ook 4-5-1quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Doe dan dit:
[ afbeelding ]
Ow, zie alleen dat ik de verkeerde 5-4-1 heb gebruikt maar /care.
Je kunt ook Matuidi als middelste CM nemen toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook, die moet eigenlijk in een formatie waar hij CAM is.
negers zijn nou eenmaal gewoon geen goede keepers.. kan jij er 1 noemen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Racist! Jij bent zeker ook voor zwarte piet?
Vermeer.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
negers zijn nou eenmaal gewoon geen goede keepers.. kan jij er 1 noemen.
Dat klopt ook. Ik faal gruwelijk maar de essentie is duidelijk, enfin.quote:
gewoon op de bank zetten man. en dan altijd het hele intro af laten lopen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:17 schreef Roypsv het volgende:
welke systeem zou zlatan het fijnst zijn ?
Ikemequote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alle systemen waar hij de enige striker isquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:17 schreef Roypsv het volgende:
welke systeem zou zlatan het fijnst zijn ?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon op de bank zetten man. en dan altijd het hele intro af laten lopen.
moet die tegenstander denken HUUUUU!!!!
Viktor Kros.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij vindt het wel erg grappig hier he?
Ooit overwogen dat het ook iets met vraag en aanbod te maken heeft? Volgens ultimateteamtrading staan er 100 Falcao's te koop, tegenover 370 Cavani's.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:22 schreef Chase_Utley het volgende:
Blijf het bizar vinden dat er zoveel prijsverschil zit tussen Cavani en Falcao.
Tja, andere workrates en Falcao 1* meer bij zowel skills als WF, maar toch.
Ik kan mijn geluk niet op.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij vindt het wel erg grappig hier he?
colombianen zijn hot. je kan en ibarbo er naast zetten en the king of popquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:22 schreef Chase_Utley het volgende:
Blijf het bizar vinden dat er zoveel prijsverschil zit tussen Cavani en Falcao.
Tja, andere workrates en Falcao 1* meer bij zowel skills als WF, maar toch.
Niet meteen zo haten jij! Sommige mensen hebben hun economie enzo niet helemaal op een rijtje.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ooit overwogen dat het ook iets met vraag en aanbod te maken heeft? Volgens ultimateteamtrading staan er 100 Falcao's te koop, tegenover 370 Cavani's.
Ja, dat snap ik ook wel. Maar dan nog steeds vind ik het prijsverschil te hoog voor wat je in kwaliteit terug krijgt. Daar ging het mij meer om.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ooit overwogen dat het ook iets met vraag en aanbod te maken heeft? Volgens ultimateteamtrading staan er 100 Falcao's te koop, tegenover 370 Cavani's.
Dit is niet bepaald nieuw in FUT. Het is al sinds de release van FUT zo dat goede en populaire spelers onevenredig veel duurder zijn dan minder goede en populaire spelers.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel. Maar dan nog steeds vind ik het prijsverschil te hoog voor wat je in kwaliteit terug krijgt. Daar ging het mij meer om.
Ik en haten?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niet meteen zo haten jij! Sommige mensen hebben hun economie enzo niet helemaal op een rijtje.
Dit is dan ook pas het eerste jaar dat ik FUT speel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit is niet bepaald nieuw in FUT. Het is al sinds de release van FUT zo dat goede en populaire spelers onevenredig veel duurder zijn dan minder goede en populaire spelers.
Zo is IF Neymar twee keer zo duur als de NIF, maar hij is niet 2x beter.
[..]
Ik en haten?
Niet te hard zijn voor jezelf. Binnen een paar maanden slaag jij er al in Vertonghen voor 5k boven de marktprijs te verkopenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dit is dan ook pas het eerste jaar dat ik FUT speel.
En dat zonder dubbel accountquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet te hard zijn voor jezelf. Binnen een paar maanden slaag jij er al in Vertonghen voor 5k boven de marktprijs te verkopen
Je blijft mijn heldquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En dat zonder dubbel account?
hij loopquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:17 schreef Watertanden het volgende:
Ik had van het weekend ongeveer 15 david villa's gekocht.
Nu zijn ze 1k hoger , verwacht wel dat die in totw zit en dus nog iets duurder word
vies.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |