Heb dit al in mijn club en ben tevreden over Constant.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Konko > Sciglio
En waarom geen Bundesliga CB en LB?
Jij bent echt te dom..had gewoon je console uitgezet..dan had je hem bij unassigned op de webapp.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:27 schreef Roypsv het volgende:
gister gewoon david luiz moeten discarden
haha wist niet dat dat kon :pquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij bent echt te dom..had gewoon je console uitgezet..dan had je hem bij unassigned op de webapp.
In FUT10 kon je op de web app nog niks naar je TP sturen dus toen kocht ik een Kaka terwijl ik een volle TP had. Die moest ik toen discarden en een dag later had ik hem in een packquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij bent echt te dom..had gewoon je console uitgezet..dan gad je hem bij unassigned op de webapp.
sorryquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:31 schreef Roypsv het volgende:
[..]
waarom die haat? kan je niet normaal doen
Jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:31 schreef Roypsv het volgende:
Als ik normaal zou doen zouden jullie dan ook normaal tegen mij doen ?
Je hebt nog ruim 4 uur om pakketjes te kopen en dus ibra te krijgenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:34 schreef Tobi-wan het volgende:
Verdomme, heb deze week nog geen pakje gekocht. Ik wil IF IBRA!!!
web app doet het overigens weer.
Helaas geen coins. Maar misschien is het nu wel een leuke tijd om wat chemistry kaartjes te verkopen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:35 schreef Watertanden het volgende:
[..]
Je hebt nog ruim 4 uur om pakketjes te kopen en dus ibra te krijgen
niet waar gaat er om 6 uur uit. ruim 3 uur dusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:35 schreef Watertanden het volgende:
[..]
Je hebt nog ruim 4 uur om pakketjes te kopen en dus ibra te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |