Diego is je man op CAMquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Al vind ik persoonlijk Draxler niet slechter spelen dan die gekke Armeen. En is nog goedkoper ook nog.(Al is Mkhtaryan ook niet heel erg duur.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
djeetje the stuffed up Turkeyquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval ben ik bang dat het niet wederzijds is
Vullen als een waterballonnetje.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Diego is je man op CAM![]()
In ieder geval wat betreft Mkhitaryan en Draxler. Gotze wint het misschien nog wel.Tuurlijk wint Gotze het wel als je naar zijn stats kijkt. Maar prijs/kwaliteit is natuurlijk bij Draxler/Armeen wel wat beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Tot?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook goedemorgen
Sinds 10 uur vanochtend pas
7u45quote:
Dat zijn Diego's stats hè. Ik zou hem zeker niet per se minder noemen dan van Gotze, en Diego zit in de categorie van Draxler/Armeen, net iets duurder.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tuurlijk wint Gotze het wel als je naar zijn stats kijkt. Maar prijs/kwaliteit is natuurlijk bij Draxler/Armeen wel wat beter.
Ah zo. Beste stats ja. Draxler heeft wel als voordeel dat hij 5* WF heeft.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat zijn Diego's stats hè. Ik zou hem zeker niet per se minder noemen dan van Gotze, en Diego zit in de categorie van Draxler/Armeen, net iets duurder.
True, dat speelt altijd wel lekkerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah zo. Beste stats ja. Draxler heeft wel als voordeel dat hij 5* WF heeft.
2* WF toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:14 schreef FCsuarez het volgende:
er is maar 1 man voor je CAM positie
IF Ozil
2* WFquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:14 schreef FCsuarez het volgende:
er is maar 1 man voor je CAM positie
IF Ozil
maakt dat nou uit manquote:
Wat heb je opgepikt? Ik heb ook inkopen gedaan. Ik zit nu in de trein op weg naar huis.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:02 schreef Ajacied7 het volgende:
Even wat SMLENO-deals opgepikt in de supermarkt
[..]
iedereen moe niet zo zeiken want jij doe tog ook gwn je best
Konko > Sciglioquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:22 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga dit van mijn 2e team maken:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |