Oke, ik zal het doorgeven.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar Koeman is goed en Kwakman niet (no offense)
Hoezo?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
koeman zal wel 43 penalty krijgen op zijn legend card![]()
haha die xboxers zijn best genaaid trouwens
Kluivert 1 drivingquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Duplication glitch, heb er ondertussen al een klein maandsalaris aan over gehoudenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hoezo?
Hoe komt iedereen hier aan die bergen chem cards?
iedereen moe niet zo zeiken want jij doe tog ook gwn je bestquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:15 schreef Djeetje het volgende:
Mijn posts zijn altijd van het hoogste niveau.
Bestaat die nog? Hoe ging dat danquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:01 schreef Maoist het volgende:
[..]
Duplication glitch, heb er ondertussen al een klein maandsalaris aan over gehouden
krijg je exclusive content krijg je deze baggerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hoezo?
Hoe komt iedereen hier aan die bergen chem cards?
Legends linken alleen met andere legends.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
krijg je exclusive content krijg je deze baggerzit je toch niet op te wachten.
ze zullen pele wel weer enorm OP gemaakt hebben voor in de OP brasil squads
Spelers die de beste ooit waren zullen ze niet zwak maken waarschijnlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
krijg je exclusive content krijg je deze baggerzit je toch niet op te wachten.
ze zullen pele wel weer enorm OP gemaakt hebben voor in de OP brasil squads
Hebben ze geen nationaliteit dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:10 schreef Maoist het volgende:
[..]
Legends linken alleen met andere legends.
Niet moeilijk natuurlijk als je werkloos bent.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:01 schreef Maoist het volgende:
[..]
Duplication glitch, heb er ondertussen al een klein maandsalaris aan over gehouden
daarom hebben ze cruyff en maradona er niet ingedaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Spelers die de beste ooit waren zullen ze niet zwak maken waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:02 schreef Ajacied7 het volgende:
Even wat SMLENO-deals opgepikt in de supermarkt
[..]
iedereen moe niet zo zeiken want jij doe tog ook gwn je best
Cruijff en Maradona zitten er niet in omdat ze deze niet konden strikken met een contract bij EA.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daarom hebben ze cruyff en maradona er niet ingedaan.
een OP dutch team zit er niet in met zulke verdedigers
Jawel maar blijkbaar maakt dat niks uit, kan zijn dat ik het fout heb.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hebben ze geen nationaliteit dan?
Onder een fake-naam posten is misschien nog wel lager dus je staat niet onderaan in de pikordequote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen is mijn niveau gewoon wat lager dan jullie
dan eerder ronaldoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:16 schreef Maoist het volgende:
[..]
Jawel maar blijkbaar maakt dat niks uit, kan zijn dat ik het fout heb.
Vind dat Litmanen er ook wel bij mag en Overmars
43 penaltyquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een klein maandsalaris?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:01 schreef Maoist het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet moeilijk natuurlijk als je werkloos bent.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een klein maandsalaris?![]()
Heb jij 18 miljoen coins verkocht
600 euroquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een klein maandsalaris?![]()
Heb jij 18 miljoen coins verkocht
Jezus, wat krijg je voor coins dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:22 schreef Maoist het volgende:
[..]
600 euro
Heb nog een hoop over maar marktplaats komt momenteel echt mijn strot uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |