Om 7 uur.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet waar gaat er om 6 uur uit. ruim 3 uur dus
Sorryyyquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet waar gaat er om 6 uur uit. ruim 3 uur dus
Edit ik weet al , is me gelukt:)quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:41 schreef Watertanden het volgende:
Waarom weet ik niks van die glitch af:(
Omdat het niet waar is en ze gewoon lopen te trollen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
ben ik de enige bij wie hij niet lukt dan
Okee nu is het wel een troll.quote:
je kon toch custom cars duplicaten ?quote:
Ook gelukt dusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:44 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik heb ineens 2 x Diego Costa en 2x Handanovic in mijn TP staan.
Als je de kaart van het Feyenoord club logo koopt kan je die voor 13.337 discarden. Echt super makkelijk om veel coins te krijgen.quote:
proof of what ?quote:
Ben je scheel ofwa?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
proof of what ?
dat je 2 shields op je TP kan zetten en er ook een 3e heen kan sturen
je stuurt een chemstyle van je TP naar je club.. so whatquote:
Had ff moeten laten zien dat daar nog geen shield in zat, maar als ik er dus 1 heen stuur heb ik er ineens 2quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je stuurt een chemstyle van je TP naar je club.. so what
Werkt het weer?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had ff moeten laten zien dat daar nog geen shield in zat, maar als ik er dus 1 heen stuur heb ik er ineens 2
ja tot je het zelf probeert werkt hetquote:
Zo gaat het altijd hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja tot je het zelf probeert werkt het
ja geef maar coinsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:58 schreef Roypsv het volgende:
kan iemand een team maken met zlatan en robben ?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:59 schreef Ajacied7 het volgende:
Het is een valstrik van EA. Wie het nu gebruikt krijgt een ban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |