SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja, wel naar ook die lotingen steeds met uitwedstrijden. Jelle had wel vertrouwen in de pingels..die heeft in de verlenging zeker 10 minuten aan tijd gewonnen door zijn doeltrappen maar niet te nemenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had kraamvisite, dus heb het niet gezien. Maar het was wel een streep door de rekening ja: in Breda wordt het bekertoernooi nog best serieus genomen (omdat het sfeervolle doordeweekse avondjes kan opleveren). Mooi kut dus
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hier waren ook mensen die riepen dat Ajax ook veel beter was, tegen Celtic (quote:). Dat wil niet zeggen dat als het dan toch op pingels aan komt, je die niet even binnen kan schieten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
wist niet dat legends geen club haddenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, wel naar ook die lotingen steeds met uitwedstrijden. Jelle had wel vertrouwen in de pingels..die heeft in de verlenging zeker 10 minuten aan tijd gewonnen door zijn doeltrappen maar niet te nemenen dus ook geen league dat verneukt idd wel de chem, dan moet je al hopen dat je een full legend team kan maken
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die uitwedstrijden zijn zuur ja, maar weinig aan te doen. En geef Jelle eens ongelijk: die heeft een heldenrol sinds deze bekerwedstrijd:quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, wel naar ook die lotingen steeds met uitwedstrijden. Jelle had wel vertrouwen in de pingels..die heeft in de verlenging zeker 10 minuten aan tijd gewonnen door zijn doeltrappen maar niet te nemen
Die sfeer
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan is hij bedrogen uitgekomen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, wel naar ook die lotingen steeds met uitwedstrijden. Jelle had wel vertrouwen in de pingels..die heeft in de verlenging zeker 10 minuten aan tijd gewonnen door zijn doeltrappen maar niet te nemen![]()
Dat was echt een geniale wedstrijdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die uitwedstrijden zijn zuur ja, maar weinig aan te doen. En geef Jelle eens ongelijk: die heeft een heldenrol sinds deze bekerwedstrijd:
Die sfeer![]()
![]()
Ik had mijn schoonpa eens mee genomen, die was in 1975 ofzo voor het laatst naar NAC geweest. Die heeft het er nu nog overquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:48 schreef Watertanden het volgende:
[..]
Dat was echt een geniale wedstrijd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als je 433 speelt, zal de 7e pingel toch echt door een verdediger moeten worden genomen hequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Kwakmanverdedigers die strafschoppen nemen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heerlijk die wedstrijd, overigens waren de thuiswedstrijden in beker tegen Ajax en PSV ook altijd heerlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had mijn schoonpa eens mee genomen, die was in 1975 ofzo voor het laatst naar NAC geweest. Die heeft het er nu nog over![]()
Oh zeker: met die pegel van Elshot tegen Ajaxquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:50 schreef Watertanden het volgende:
[..]
Heerlijk die wedstrijd, overigens waren de thuiswedstrijden in beker tegen Ajax en PSV ook altijd heerlijk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik dacht dat het de zesde was?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je 433 speelt, zal de 7e pingel toch echt door een verdediger moeten worden genomen he![]()
![]()
Wat zeiden ze precies na elke doeltrap van hem?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, wel naar ook die lotingen steeds met uitwedstrijden. Jelle had wel vertrouwen in de pingels..die heeft in de verlenging zeker 10 minuten aan tijd gewonnen door zijn doeltrappen maar niet te nemen![]()
![]()
Klopt Einsteinquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik dacht dat het de zesde was?
Mijn punt is: vroeg of laat komt een verdediger aan de beurt, en als een aanvaller extreem onzeker is, zou dat wel eens eerder kunnen zijn. Overigens nam Koeman ook wel eens pingels, toch?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bassie waarschijnlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat zeiden ze precies na elke doeltrap van hem?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
niet koeman en pingelsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt Einstein
Mijn punt is: vroeg of laat komt een verdediger aan de beurt, en als een aanvaller extreem onzeker is, zou dat wel eens eerder kunnen zijn. Overigens nam Koeman ook wel eens pingels, toch?
#FreeTrapz![]()
Die pegel was fantastisch , Elshot hebben we veel aan gehad. Wat een geweldige back was dat voor NACquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oh zeker: met die pegel van Elshot tegen Ajax![]()
maar Koeman is goed en Kwakman niet (no offense)quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt Einstein
Mijn punt is: vroeg of laat komt een verdediger aan de beurt, en als een aanvaller extreem onzeker is, zou dat wel eens eerder kunnen zijn. Overigens nam Koeman ook wel eens pingels, toch?![]()
Zelfs ik weet dat nogquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oh zeker: met die pegel van Elshot tegen Ajax
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
koeman zal wel 43 penalty krijgen op zijn legend cardquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Frank de Boer en pingels dan![]()
haha die xboxers zijn best genaaid trouwens
#FreeTrapz![]()
Oke, ik zal het doorgeven.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar Koeman is goed en Kwakman niet (no offense)NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
koeman zal wel 43 penalty krijgen op zijn legend card![]()
haha die xboxers zijn best genaaid trouwens
Hoe komt iedereen hier aan die bergen chem cards?![]()
Kluivert 1 drivingquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
koeman zal wel 43 penalty krijgen op zijn legend card![]()
haha die xboxers zijn best genaaid trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duplication glitch, heb er ondertussen al een klein maandsalaris aan over gehoudenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hoezo?
Hoe komt iedereen hier aan die bergen chem cards?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |