100 coins voor 1 cent.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jezus, wat krijg je voor coins dan?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:27 schreef Roypsv het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oe_schrik_prank.html
haha baasquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:29 schreef Maoist het volgende:
[..]
Veel mooier als ze knock out geslagen worden
Zo ff GTL.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:28 schreef Tim86 het volgende:
zo,heb me net weer even laten freshen bij de niggurkapper. kben weer ftd xd
all day everyday sonquote:
Goed bezig, je moet die sletten voor je laten zwoegen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vandaag ook maar weer ff laundry a.k.a naar mn moeder fietsen met een tasje was
Die horen er wel in. Maar spelers als overmars, van hooijdonk en litmanen... de laatste 2 zijn natuurlijk belachelijk. Litmanen heeft alleen bovenmatig gepresteerd op de 10 bij ajax. Verder alles behalve legendarisch.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:13 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Cruijff en Maradona zitten er niet in omdat ze deze niet konden strikken met een contract bij EA.
Ze maakt zeker ook nog je bed opquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vandaag ook maar weer ff laundry a.k.a naar mn moeder fietsen met een tasje was
Kijken wie dit allemaal kent. Kunnen we mooi het kaf van het koren scheiden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:39 schreef Maoist het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Oedipus_complex
en.wikipedia.org/wiki/te_weinig_fucking_ruimte_voor_een_wasmachinequote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:39 schreef Maoist het volgende:
FYP.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kijken wie dit allemaal detennismaster. Kunnen we mooi het kaf van het koren scheiden.
Ja watte?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet moeilijk natuurlijk als je werkloos bent.
Tevens: PotS
Been there done that.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:39 schreef Maoist het volgende:
Godverdomme verliezen van DKV, wat is deze? Nu moeten we ze de volgende ronde zelf maar uitschakelen..quote:
Ik ken wel KDV (Kinderdagverblijf), maar wat is DKV dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godverdomme verliezen van DKV, wat is deze? Nu moeten we ze de volgende ronde zelf maar uitschakelen..
quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tis woensdag, hij kan er niks aan doen...
Een TRUNCATE is ook wel grappig.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Collega vond het leuk om een DROP table te doen
[ afbeelding ]
En van Fowler kun je een hele leuke celebration maken...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:51 schreef DutchSL het volgende:
Die legendes zijn helemaal niet gebaseerd op de beste ooit maar op een combinatie van de factoren kosten (Kruif heeft zijn hele leven al moeilijk gedaan over dit soort dingen, Ronaldo zal ook wel konkoveel gevraagd hebben), baten (zo'n zogenaamde legende als Fowler is commercieel interessanter dan een echte legende als pakweg Puskas) en een flinke dosis EA willekeur.
weh wie?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Collega vond het leuk om een DROP table te doen
[ afbeelding ]
Dertig Kilometer Verderopquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ken wel KDV (Kinderdagverblijf), maar wat is DKV dan?
En het spijt me oprecht
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Afonso Alves officieel terug bij Heerenveen.
quote:Afonso Alves keert even terug op het oude nest. De Braziliaanse spits is in Nederland om vrienden te bezoeken en traint bij zijn oude club sc Heerenveen mee om zijn conditie op peil te houden. Alves traint de komende tijd mee met het beloftenteam van trainer Marco Roelofsen.
Interim-directeur Gaston Sporre van sc Heerenveen is blij de Braziliaan een dienst te kunnen bewijzen. ,,De club heeft altijd een goed contact met Alves gehouden. Nu hij in Nederland is vinden wij het fijn dat wij hem kunnen helpen om fit te blijven.’’
15 wedstrijden gespeeld sinds hij weg is uit Engelandquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Moet zeggen dat ik hem echt verwenst heb toen hij ons zo kut verliet, maar zou hem wel willen zien als soort supersub op basis van een prestatiecontract. Als ie die FK's nog kan that is....
Ik denk dat Heracles nog steeds een bloedende anus heeft.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:11 schreef Zhano het volgende:
Moet zeggen dat ik hem echt verwenst heb toen hij ons zo kut verliet, maar zou hem wel willen zien als soort supersub op basis van een prestatiecontract. Als ie die FK's nog kan that is....
Dat is gewoon een Mido transfer joh.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
15 wedstrijden gespeeld sinds hij weg is uit Engeland
(in 2009)
Omstandigheden zijn/waren daar heel anders. Bij Heerenveen krijgen zulke spelers alle ruimte. De ploeg is bijna altijd afgestemd op de spits. Daarnaast speelde Hveen toen structureel om Europees voetbal.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is gewoon een Mido transfer joh.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:36 schreef MeneerLogica het volgende:
Wie wil mij 3 chem cards op de pof aanbieden?
misschien dat zerokil zich geroepen voelt #goedkoopscorenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:36 schreef MeneerLogica het volgende:
Wie wil mij 3 chem cards op de pof aanbieden?
ga traden danquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:42 schreef MeneerLogica het volgende:
Ben zo ranzig blut. Elke maandag hopen op een knappe gold pack nog 18 weken lang..
gezien je team ben je niet heel armquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:42 schreef MeneerLogica het volgende:
Ben zo ranzig blut. Elke maandag hopen op een knappe gold pack nog 18 weken lang..
Ja maar ging al die tijd voor dit team dus daar ben ik wel blij mee, had alleen gehoopt nog iets over te houden hahaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gezien je team ben je niet heel armmisschien volgende keer een iets minder team maken, en nog wat handel geld over houden
sowieso ja..hij heeft een veel beter team dan het gros van de FUTspelers.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gezien je team ben je niet heel armmisschien volgende keer een iets minder team maken, en nog wat handel geld over houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |