oke jongens kom er maar in met de buy low sell high picsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Had laatst 100k om mee te handelen maar snap er geen reet van
Mickey.gifquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:51 schreef DutchSL het volgende:
Die legendes zijn helemaal niet gebaseerd op de beste ooit maar op een combinatie van de factoren kosten (Kruif heeft zijn hele leven al moeilijk gedaan over dit soort dingen, Ronaldo zal ook wel konkoveel gevraagd hebben), baten (zo'n zogenaamde legende als Fowler is commercieel interessanter dan een echte legende als pakweg Puskas) en een flinke dosis EA willekeur.
dealtjes zoeken..je moet er wel wat tijd insteken. Gaat niet vanzepf.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar ik ken de markt nog niet goed genoeg daarvoor. Ik denk elke keer dat ik een goede score maak en dan blijkt het dat ik na een dag handelen eindig met 2k verliesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dealtjes zoeken..je moet er wel wat tijd insteken. Gaat niet vanzepf.
Vertonghen voor weinig kopen en voor veel verkopen. En dat x 20.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Had op mijn vertonghen 3k verlies gemaakt.. Op suarez wel 26k winstquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vertonghen voor weinig kopen en voor veel verkopen. En dat x 20.
Ik zou altijd voor optie 2 gaan. Maar als je eenmaal voor optie 1 hebt gekozen, is er eigenlijk geen weg terug. Tenzij je bereid bent ook weer verlies te maken op het verkopen van je geweldige team.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:49 schreef MeneerLogica het volgende:
Dan is nu dus de vraag, of zielig arm zijn met een geweldig team of alles verkopen en met een budget team handelen..
Ja dat is klote.. Als die HH snel vallen kan ik hopen dat ik wat leuks uit een pack trek maar het is natuurlijk niet te zeggen wanneer die weer komt..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou altijd voor optie 2 gaan. Maar als je eenmaal voor optie 1 hebt gekozen, is er eigenlijk geen weg terug. Tenzij je bereid bent ook weer verlies te maken op het verkopen van je geweldige team.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:47 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar ik ken de markt nog niet goed genoeg daarvoor. Ik denk elke keer dat ik een goede score maak en dan blijkt het dat ik na een dag handelen eindig met 2k verlies
Ken zijn team niet, maar je kunt misschien 1 speler opofferen om wat startkapitaal vrij te maken en dan kun je daarmee handelen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou altijd voor optie 2 gaan. Maar als je eenmaal voor optie 1 hebt gekozen, is er eigenlijk geen weg terug. Tenzij je bereid bent ook weer verlies te maken op het verkopen van je geweldige team.
Maak die fout niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:51 schreef MeneerLogica het volgende:
Ja dat is klote.. Als die HH snel vallen kan ik hopen dat ik wat leuks uit een pack trek maar het is natuurlijk niet te zeggen wanneer die weer komt..
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:51 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja dat is klote.. Als die HH snel vallen kan ik hopen dat ik wat leuks uit een pack trek maar het is natuurlijk niet te zeggen wanneer die weer komt..
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maak die fout niet.
Vorig jaar 3100 goldpacks geopend.
Je kan je beter op een paar spelers focussen. Die populair en toch goedkoop zijn en dus een paar honderd coins minimaal boven discardprice zitten. Slow and steady wins the race.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:47 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar ik ken de markt nog niet goed genoeg daarvoor. Ik denk elke keer dat ik een goede score maak en dan blijkt het dat ik na een dag handelen eindig met 2k verlies
Wanneer kom jij nou eens op Skype en GTA'en?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |