SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door PrideoftheSouth op 29-10-2013 12:27:26 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Deze postte ik laatst ook en zei nog dat Djeetje z'n Engels wel erg vooruit is gegaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:37 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)-kan-het-horen-16875
![]()
![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
toch makkelijk die gratis taalcursus hier op fok
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Deze postte ik laatst ook en zei nog dat Djeetje z'n Engels wel erg vooruit is gegaan
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Roep maar, dan pas ik 'm aan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:46 schreef MeneerLogica het volgende:
Kan iemand trouwens mijn gamertag in de OP zetten? Ben altijd wel in om tegen een FOK!ker te spelenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik Ben Trippy op xbox 360quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Roep maar, dan pas ik 'm aan.dank u!
![]()
Je vergat de Ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Roep maar, dan pas ik 'm aan.![]()
![]()
Gooi mij ook maar in de OP PotS, PSN is HoogstaandeBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Net iemand zn eerste loss toegediend
Met deze debuutgoal van Schurrle:
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Met rechts aannemen en meteen met links schieten
Historisch moment voor hemquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]lastige tegenstander?
![]()
jij LB+Y sletjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#FreeTrapz![]()
En weer een Vertonghen verkocht. Helaas nu maar voor 9K.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Waar haal je deze statistiek vandaan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Gooi mij ook maar in de OP PotS, PSN is HoogstaandeGedaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gooi mij er ook maar in
DutchSith (PS3)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Nog net een killzone bundel voor ps4 kunnen krijgen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Das ook weer zo , overigens wel leuk dat het kantoorpersoneel is het uitvak zitten:)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
...kijken op tv ja. Geen tijd en zin om heel Nederland 2x door te crossen
Maar in Wolluk ben de er wel bij ?![]()
Gewoon bij compare.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waar haal je deze statistiek vandaan?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Wilde 4-2-3-1 gaan spelen, maar waarom hebben ze in godsnaam die met 2 CDM's, 2 CAM's, 1CF en 1 ST weggehaald![]()
![]()
http://wefut.com/en/club_items/chemistry_stylesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:33 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik zoek een site ofzo waar ik goed kan zien wat elke chem style nou doet, heeft iemand dat?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
sorry reemi wist niet dat ze ook op wefut stondenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:33 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik zoek een site ofzo waar ik goed kan zien wat elke chem style nou doet, heeft iemand dat?
#FreeTrapz![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/club_items/chemistry_styles![]()
Dat ziet er bij mij heel anders uit, zonder pie chart.quote:
(ps ja ik ben slecht, 4x verliezen in divisie 10/9)
![]()
Ook als je dat doet bij je laatste tegenstander?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat ziet er bij mij heel anders uit, zonder pie chart.
[ afbeelding ]
Dus hier:
http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/home
En dan zie je dit:
Als je dan op die compare drukt hoor je t wel te zien als je dan linksbovenin FUT seasons aanvinkt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik scoor trouwens net de debielste goal ooit en ik faal eerst nog
Even uploaden.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
![]()
Hierna volgede de ragequit
Vond ik wel een terechte ragequit
haha dat hakjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Hierna volgede de ragequit
Vond ik wel een terechte ragequit![]()
kijken of ik vandaag nog een IF ozil op de kop kan tikken
#FreeTrapz![]()
Zou ik er slim aan doen om zlatan vandaag nog te verkopen en dan als de nieuwe totw uit is hem opnieuw te kopen? als die werkelijk waar minder waard wordt?![]()
Ja slim met die 5% taxquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:48 schreef Roypsv het volgende:
Zou ik er slim aan doen om zlatan vandaag nog te verkopen en dan als de nieuwe totw uit is hem opnieuw te kopen? als die werkelijk waar minder waard wordt?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
als je een weekje zonder zlatan kan wel. is niet zomaar weer op zijn oude prijsniveau.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:48 schreef Roypsv het volgende:
Zou ik er slim aan doen om zlatan vandaag nog te verkopen en dan als de nieuwe totw uit is hem opnieuw te kopen? als die werkelijk waar minder waard wordt?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hoelang zou dat duren denk je? en hoeveel zou die wordenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je een weekje zonder zlatan kan wel. is niet zomaar weer op zijn oude prijsniveau.![]()
Jij bent zon baasquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan nog steeds winst maken op Torres Nilo:
[ afbeelding ]![]()
![]()
bij een 4-1-2-1-2 even chemstyles aan het plakken. Iemand aanmerkingen hierop? niet echt eerder mee gespeeld namelijk..
Hawk - Hawk
Maestro
Maestro-Maestro
Engine
shadow - anchor - anchor - shadow
Cat![]()
Misschien is het handig ook te kijken naar het type speler dat je al op die bewuste positie hebt opgesteld?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:31 schreef MeneerLogica het volgende:
bij een 4-1-2-1-2 even chemstyles aan het plakken. Iemand aanmerkingen hierop? niet echt eerder mee gespeeld namelijk..
Hawk - Hawk
Maestro
Maestro-Maestro
Engine
CatNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Cat op je keeper is altijd goed ongeacht de spelerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien is het handig ook te kijken naar het type speler dat je al op die bewuste positie hebt opgesteld?![]()
zou de chemstyle meer af laten hangen van de zwaktes van de speler.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:31 schreef MeneerLogica het volgende:
Hawk - Hawk
Maestro
Maestro-Maestro
Engine
Cat
zou speel ik met pienaar, die kan wel een paceboost gebruiken. en passend en dribbelend zit het wel goed.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb je dat team dat je gisteren postte al geprobeerd?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Cat op je keeper is altijd goed ongeacht de speler![]()
Oh sorry haha bundesliga team met
huntelaar - lewandowski
gotze
reus - blaszy
gundogan
alaba dante hummels piszeck
neuer![]()
Nee dat was een kutteam.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je dat team dat je gisteren postte al geprobeerd?![]()
zou sowieso hummels een shadow geven, die kan wel wat pace gebruiken. piszeck daar in tegen heeft al pace genoeg.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:34 schreef MeneerLogica het volgende:
Oh sorry haha bundesliga team met
huntelaar - lewandowski
gotze
reus - blaszy
gundogan
alaba dante hummels piszeck
neuerPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Deze man heeft er verstand van.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Cat op je keeper is altijd goed ongeacht de speler![]()
Hmm zit wel wat in iddquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zou sowieso hummels een shadow geven, die kan wel wat pace gebruiken. piszeck daar in tegen heeft al pace genoeg.thanks, verder oke?
![]()
verder zitten die stats niet zo goed in mijn hoofd van die spelers. gewoon even kijken op de kaart waarvan je denkt nou dat heb ik nodig op die positie en daar heeft hij niet heel veel van.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:38 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hmm zit wel wat in iddthanks, verder oke?
[ Bericht 0% gewijzigd door FCsuarez op 29-10-2013 13:47:15 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
verder zitten die stats niet zo goed in mijn hoofd van die spelers. gewoon even kijken op de kaart waarvan je denk nou dat heb ik nodig op die positie en daar heeft hij niet heel veel van.Ga ik doen
![]()
je loopquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
verder zitten die stats niet zo goed in mijn hoofd van die spelers. gewoon even kijken op de kaart waarvan je denk nou dat heb ik nodig op die positie en daar heeft hij niet heel veel van.![]()
Ik heb vandaag helemaal geen deals binnen gehaald.. Laat staan dankzij de maintenance:(quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft hier iemand tijdens die maintenance van vanmorgen deals binnen gehaald of was niemand toen al wakker?![]()
Ik had voor ik naar bed ging al mijn coins op lage open bids gezet, maar er bleef niks van over behalve een Konko met shadow voor 1k (inmiddels verkocht voor 2.5k).quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft hier iemand tijdens die maintenance van vanmorgen deals binnen gehaald of was niemand toen al wakker?![]()
Ik haal mijn iPhone vrijdag op, gaaf toestel?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:07 schreef Johnbon het volgende:
Slow motion camera op de Iphone 5s is wel een leuke toevoeging!![]()
Valt mee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:08 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik haal mijn iPhone vrijdag op, gaaf toestel?![]()
Ja zeker weten, maar ik had hiervoor de iphone 4. Dus merk wel veel verschillen. Volgens mij valt het met de 5 naar 5s wel weer mee. Het inloggen door je vinger te gebruiken werkt heel soepel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:08 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik haal mijn iPhone vrijdag op, gaaf toestel?🍆![]()
ook het enige verschil met de 5 gelijk. Vanmiddag hier ook 2 5s binnen gehad, maar merk ook niet veel snelheidsverschil.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:07 schreef Johnbon het volgende:
Slow motion camera op de Iphone 5s is wel een leuke toevoeging!![]()
Klopt, en de vingerafdrukscanner.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:13 schreef byah het volgende:
[..]
ook het enige verschil met de 5 gelijk. Vanmiddag hier ook 2 5s binnen gehad, maar merk ook niet veel snelheidsverschil.
Die 64bit processor merk je ook maar weinig van
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Yo TrapZ,quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt, en de vingerafdrukscanner.
Die 64bit processor merk je ook maar weinig van
"Wat gebeurt er bij een volgende storm?"
Financieel directeur Jeroen Slop schrok van het nieuws. "Mijn eerste vraag was wie er aanwezig waren. Er hadden wel gewonden kunnen vallen." Grote gevolgen heeft het instorten echter niet. "We zijn gelukkig goed verzekerd", aldus Slop, die nog niet weet of er direct een nieuwe hal komt.
Over de Ajax tent.🍆![]()
Ajax mag nog een keer aankloppen bij haar hoofdsponsorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:16 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Yo TrapZ,
Financieel directeur Jeroen Slop schrok van het nieuws. "Mijn eerste vraag was wie er aanwezig waren. Er hadden wel gewonden kunnen vallen." Grote gevolgen heeft het instorten echter niet. "We zijn gelukkig goed verzekerd", aldus Slop, die nog niet weet of er direct een nieuwe hal komt.
Over de Ajax tent.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:16 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Yo TrapZ,
Over de Ajax tent.
Wij zijn vorige week nog langs de Toekomst en die tent gereden.. heb ik hem toch nog gezien voor de storm.![]()
Wowie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wij zijn vorige week nog langs de Toekomst en die tent gereden.. heb ik hem toch nog gezien voor de storm.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als ik zeg dat ik ze 48% kans geef om te winnen, ga je dan inzetten op ze?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:28 schreef Roypsv het volgende:
iemand enig idee hoe ik marquinhos kan veranderen? zonder chem loss
[ afbeelding ]![]()
Jij stelt dagelijks dezelfde vragenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:28 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Menez ipv Cavaniquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:28 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Helder licht da ge bent, het is bijna een compleet PSG team. Zet Silva gewoon op zijn plek en zet een willekeurige Ligue 1 verdediger op LCB. Opgelost.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:28 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een geil teamquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:28 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
ja dat weet ik, wil liever iets meer hybrid als dat kanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Helder licht da ge bent, het is bijna een compleet PSG team. Zet Silva gewoon op zijn plek en zet een willekeurige Ligue 1 verdediger op LCB. Opgelost.![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:28 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
-David Luiz, Cole + Braziliaanse GK
-Braziliaanse GK + CB met sterke link naar GK en LB (Helton, Mangala, Sandro) (Gomes, Kaboul,Clichy)![]()
Verdediging vervangen met dit:quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:32 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja dat weet ik, wil liever iets meer hybrid als dat kan
Alex Sandro - Mangala - Thiago Silva - Alves
Helton
Of Filipe Luis - Miranda![]()
Wat betreft dat laatste zouden Miranda en Filipe een optie kunnen zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
-Braziliaanse GK + CB met sterke link naar GK en LB
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ja david luiz kan niet als ik diego alves in de goal wilquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
-Braziliaanse GK + CB met sterke link naar GK en LB (Helton, Mangala, Sandro)![]()
de 64bit processor merk ik momenteel bij de GBA4IOS app, pokemon op double speed gaat debiel snelquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt, en de vingerafdrukscanner.
Die 64bit processor merk je ook maar weinig van![]()
![]()
neem kaboul gomes en clichy peesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:34 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja david luiz kan niet als ik diego alves in de goal wil
Oh je kan er alle GK-CB-LB combinaties neerzetten zolang ze maar dubbel linken.
[ Bericht 8% gewijzigd door Ajacied7 op 29-10-2013 14:41:07 ]![]()
nee want 100/205 is 48.8quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik ze 48% kans geef om te winnen, ga je dan inzetten op ze?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja morgenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik ze 48% kans geef om te winnen, ga je dan inzetten op ze?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
gewoon NAC doen jongequote:echt wel dat die meer dan 30% kans hebben tegen cambuur
#FreeTrapz![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
echt inteelt wat daar rondliepquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:07 schreef Lindgren. het volgende:
Even serieus. Ik zit net een fragment van Pownews te kijken, kom ik mijn eigen photoshop tegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:07 schreef Lindgren. het volgende:
Even serieus. Ik zit net een fragment van Pownews te kijken, kom ik mijn eigen photoshop tegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whutquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:07 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik wacht zelf nog een maandje of twee denk ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:24 schreef Lindgren. het volgende:
Shadow op PS3 ook alweer 3k.Ik ga ze verkopen.
![]()
![]()
een dagje wachten ja en dan om 16.00 verkopen (nja paar minuten over vier)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:26 schreef DutchSL het volgende:
Suarez in een packeven wachten met verkopen (hij zal wel een IF krijgen ? ) ?
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Filmpje heet ook zo trouwens.![]()
![]()
quote:![]()
Ik zit net The Football League show terug te kijken en ineens zie ik de man bekend van dit nummer:
(geen goed nummer maar hier wel bekend)![]()
coins tradeofferen betaal je ook tax over toch ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
correctquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:47 schreef FCsuarez het volgende:
coins tradeofferen betaal je ook tax over toch ?Feyenoord Rotterdam![]()
ook 5%?quote:
kan je niet gewoon 2 keer een halve ozil kopen
#FreeTrapz![]()
jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook 5%?
kan je niet gewoon 2 keer een halve ozil kopen![]()
Anders zou iedereen wel op die manier spelers verkopen via fora etc
Bij özil heb je aan zijn linkerbeen genoeg. Rest kan hij toch niks mee.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Prima soundtrack altijd wel, maar ik zet meestal al het geluid uit en gewoon muziek oid aan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:49 schreef MeneerLogica het volgende:
Zijn er andere mensen die gek worden van die muziek bij fifa?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind de fifa muziek nog erger dan Aids.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:49 schreef MeneerLogica het volgende:
Zijn er andere mensen die gek worden van die muziek bij fifa?![]()
tv geluid uit, eigen muziek aan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:49 schreef MeneerLogica het volgende:
Zijn er andere mensen die gek worden van die muziek bij fifa?
not that hard
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
hebben ze een snackbar op zijn schoolquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:52 schreef wonton het volgende:
Stageplek zoekende. Zal ik bij djeetje op school? Wel lekker dichtbij![]()
![]()
*schoot.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:52 schreef wonton het volgende:
Stageplek zoekende. Zal ik bij djeetje op school? Wel lekker dichtbijhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ze verkopen wel pizza etc bij onsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
hebben ze een snackbar op zijn schoolIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
o jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:24 schreef Lindgren. het volgende:
Shadow op PS3 ook alweer 3k.Ik ga ze verkopen.
Daar heb ik er ook nog 120 van. Helemaal vergeten.
Toch maar eens verkopen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
wacht nog wel een maandje ofzo, kan ik gelijk Zlatan halen erna
Dreaming - Smallpoolsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind de fifa muziek nog erger dan Aids.![]()
![]()
Packs openen jonguh.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:54 schreef poker4lifee het volgende:
wacht nog wel een maandje ofzo, kan ik gelijk Zlatan halen ernaRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vanochtend verkochten ze voor meer. Ik zou ze er voor het slapen gaan opzetten voor 3 en 6 uur.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
o jaDaar heb ik er ook nog 120 van. Helemaal vergeten.
Toch maar eens verkopen.
![]()
Shaka zulu! Ik word zo gek van die kutmuziek, zelfs mijn vriendin kan het niet hebben. En vind het geluid van teruggaan in het menu ook stom.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind de fifa muziek nog erger dan Aids.![]()
En bamihappies?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dat laat ik wel aan anderen overquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Tnxsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanochtend verkochten ze voor meer. Ik zou ze er voor het slapen gaan opzetten voor 3 en 6 uur.Voor hoeveel gingen ze in de ochtend dan?
Ik word er agressief van. Ik ken die nummers niet, maar dat ene nummer waar ze als een mongool hoog zingen, en ook een onverstaanbare tekst brabbelen maakt me woedend.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Shaka zulu! Ik word zo gek van die kutmuziek, zelfs mijn vriendin kan het niet hebben. En vind het geluid van teruggaan in het menu ook stom.![]()
3800 coinsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
TnxsVoor hoeveel gingen ze in de ochtend dan?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik word er agressief van. Ik ken die nummers niet, maar dat ene nummer waar ze als een mongool hoog zingen, en ook een onverstaanbare tekst brabbelen maakt me woedend.
Haha ja! Zo herkenbaar, blij dat ik niet de enige ben, kan elk nummer niet meer uitstaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik word er agressief van. Ik ken die nummers niet, maar dat ene nummer waar ze als een mongool hoog zingen, en ook een onverstaanbare tekst brabbelen maakt me woedend.![]()
Nice.quote:Dan nog maar 600k te gaan voor ibra!
Vorige editie was goed te doen. Top of the world en We come running als absolute uitschietersquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:58 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha ja! Zo herkenbaar, blij dat ik niet de enige ben, kan elk nummer niet meer uitstaan.![]()
![]()
Ik wil vanmiddag/vanavond voor onder de 3K die dingen weer kopen, en vannacht ga ik ze er weer opzetten. Kijken of ik optimaal van die prijsstijging en daling kan profiteren. Ik sta elke dag om 10 voor half 6 op, en dat het sochtends duurder is, is wel een vast gegeven inmiddels.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nice.Dan nog maar 600k te gaan voor ibra!
al blijft de markt onvoorspelbaar, als de prijzen lager worden is het niet mijn schuld. Zelf je plan trekken dus![]()
![]()
Hit it!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik word er agressief van. Ik ken die nummers niet, maar dat ene nummer waar ze als een mongool hoog zingen, en ook een onverstaanbare tekst brabbelen maakt me woedend.![]()
Top of the world bleef leuk om mee te zingen idd, deze nummers ken ik onderhand wel dromen maar ik haat ze allemaal.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorige editie was goed te doen. Top of the world en We come running als absolute uitschieters![]()
Muziek uitzetten en eigen muziek aan is wel de beste optie. je kunt ook kiezen om je eigen mp3tjes tijdens fifa te laten spelen. Ben je er helemaal vanafquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Top of the world bleef leuk om mee te zingen idd, deze nummers ken ik onderhand wel dromen maar ik haat ze allemaal.![]()
![]()
http://www.easports.com/f(...)2014/video/173600697
Volgens mij had ik die nooit gedeeld. Hij stapt wel goed in, die CB.
En deze nog.Depay.
http://www.easports.com/f(...)2014/video/174156042hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Kijk dat wist ik niet, gewoon in het fifa menu te doen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Muziek uitzetten en eigen muziek aan is wel de beste optie. je kunt ook kiezen om je eigen mp3tjes tijdens fifa te laten spelen. Ben je er helemaal vanaf![]()
Die sliding is wel heel slecht (sowieso is op die plek een sliding alleen handig als je zeker weet de bal te hebben en dit was ook nog eens een sliding uit stilstandquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:04 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.easports.com/f(...)2014/video/173600697
Volgens mij had ik die nooit gedeeld. Hij stapt wel goed in, die CB.
En deze nog.Depay.
http://www.easports.com/f(...)2014/video/174156042), dan vind ik die tweede mooier
![]()
![]()
Dat bedoelde ik ook met instappen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die sliding is wel heel slecht (sowieso is op die plek een sliding alleen handig als je zeker weet de bal te hebben en dit was ook nog eens een sliding uit stilstand), dan vind ik die tweede mooier
Slecht inderdaad. Die tweede zat nog een hele actie aan vooraf, dat vind ik altijd jammer met die replays.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja, bij customise in het hoofd menu. Dan naar het vakje rechts onder gaan, en dan met je pookje 1 naar rechts. Daar Custom music & chants. Volgens mij zou het daar moeten lukkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:04 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Kijk dat wist ik niet, gewoon in het fifa menu te doen?![]()
Ik ga het trouwens ook gelijk doen! Kut muziek![]()
![]()
Die tradepile bug wordt ook steeds debieler. Nu blijft het totaal op mijn TP op 94/95 staan ongeacht of ik wat verkoop, maar als een item niet verkocht wordt kan ik em niet relistenMoet dus verplicht undercutten
![]()
![]()
Je blijft wel vol vertrouwen dat EA dit gaat fixen he?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:13 schreef byah het volgende:
Die tradepile bug wordt ook steeds debieler. Nu blijft het totaal op mijn TP op 94/95 staan ongeacht of ik wat verkoop, maar als een item niet verkocht wordt kan ik em niet relistenMoet dus verplicht undercutten
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
nou nee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je blijft wel vol vertrouwen dat EA dit gaat fixen he?![]()
Neymar daalt ook als een baksteen. Maar even een teampje mee maken.
Speelt Rooney niet lekker in deze FIFA ?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Volgens mij moet ik die custom tactics elke keer opnieuw instellen? Eerste potje leek echt nergens op![]()
Als je ze in FUT bij een offline match erin zet dan kan je ze daarna bij quick tactics toch aan een sneltoets koppelen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:35 schreef Toefjes het volgende:
Volgens mij moet ik die custom tactics elke keer opnieuw instellen? Eerste potje leek echt nergens opAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh, ik deed het bij edit teams, en daar custom tactics, en daarna saven. Ga het dan eens zo proberen danquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je ze in FUT bij een offline match erin zet dan kan je ze daarna bij quick tactics toch aan een sneltoets koppelen?![]()
![]()
Die site zocht ik hahaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:31 schreef Freire het volgende:
[..]
300K BIN
Voor actuele prijzen: www.utt14.com![]()
Grappig idee, een vriend van me vroeg ik of ik een hybrid van max 17k kon maken met 3 aanvallers.
Heb dit ervan gemaakt.
¨
Maar ik vond 'm zelf ook wel tof dus nu doen we een battle.Wie na 10 potjes in de gold cup het beste resultaat heeft.
Gaan we weer met random squads starten ?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
En?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Net Doritos Jacked gegeten. #etenalsds2![]()
Vond dat niet zo lekkerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Net Doritos Jacked gegeten. #etenalsds2![]()
Primaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je nog poulevulling wil kan ik wel meedoenLijkt me wel fun om weer te beginnen, 1 team maar dan in een poule van 5/10 man
2x tegen elkaar (thuis-uit), eerste 4 doen een playoff
Hala Madrid !
Nice, wel veel positie veranderingenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
Grappig idee, een vriend van me vroeg ik of ik een hybrid van max 17k kon maken met 3 aanvallers.
Heb dit ervan gemaakt.
¨
[ afbeelding ]
Maar ik vond 'm zelf ook wel tof dus nu doen we een battle.Wie na 10 potjes in de gold cup het beste resultaat heeft.
![]()
Easy winsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je nog poulevulling wil kan ik wel meedoendat duurt veel te lang dat wordt nietsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
PrimaLijkt me wel fun om weer te beginnen, 1 team maar dan in een poule van 5/10 man
![]()
![]()
vanavond wat mensen regelen dan maarquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
PrimaLijkt me wel fun om weer te beginnen, 1 team maar dan in een poule van 5/10 man
wel redelijkquote:![]()
Je klikte 2 keer op random bij wefut, eerste keer koos je 2 spelers uit de eerste 8 en daarna eentje uit de eerste 4 en daar maakte je een team mee, zoiets.quote:![]()
The Offspring.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef Toefjes het volgende:
Gelijk Million Miles Away van the Offspring
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Nu wil ik het ook halen maar ze hebben het niet bij onze C1000. Maar morgen ben ik weer in Leeuwarden dus dan heb ik wel tijd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vanavond wat mensen regelen dan maar
[..]
wel redelijk![]()
Nicequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
Heb dit ervan gemaakt.
¨
[ afbeelding ]
Zoiets wil ik hier eigenlijk ook wel doen.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Sorry hoor fortune teller, ik ging er vanuit dat niet iedereen 1 avond tijd heeft en het liever over 2/3 weken speelt dan in 1 dag.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Easy wins
[..]
dat duurt veel te lang dat wordt nietsHala Madrid !
Iemand met Smalling gespeeld dit jaar? Stats zijn niet echt bijzonder..agility ook wel pauperslecht, maarja..Rooney in deze rol lijkt me wel fijn eigenlijk.
(evt nog iemand anders voor Luiz, al beviel hij tot nu toe wel goed)
Zou dus ipv dit zijn:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Neem Hummels, geen spijt van gehad.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:49 schreef Tim86 het volgende:
Iemand met Smalling gespeeld dit jaar? Stats zijn niet echt bijzonder..agility ook wel pauperslecht, maarja..Rooney in deze rol lijkt me wel fijn eigenlijk.
[ afbeelding ]
Zou dus ipv dit zijn:
[ afbeelding ]Hala Madrid !
Dan heb je 2 zwakke CB's... Ik zou het niet veranderen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dus ipv dit zijn:
[ afbeelding ]![]()
chemquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
99 intikkertjesquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe vaak zijn poules met 5-10 man goed gegaan (oke die zijn er niet geweest maar met 4 ging het al niet goed). Als het 2-3 weken duurt hebben sommige mensen alles de eerste dag gespeeld en gaan zeiken dat ze hun team willen verkopen terwijl andere mensen het weer uitstellen tot de laatste 2 dagen etc. Mja als je denkt dat het werkt ga je gang.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Sorry hoor fortune teller, ik ging er vanuit dat niet iedereen 1 avond tijd heeft en het liever over 2/3 weken speelt dan in 1 dag.![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:53 schreef Toefjes het volgende:
Tegen de CPU spelen is chill0-6 voor bij rust
![]()
Speel je op pro?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha, ik vermoed van nietquote:Maar deed het alleen voor die custom tactics eigenlijk. Hierna weer gewoon lekker online spelen
![]()
![]()
Zo'n cupje binnenhalen waar een gold pack bij zit is wel handigquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ik vermoed van nietMaar deed het alleen voor die custom tactics eigenlijk. Hierna weer gewoon lekker online spelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:00 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb lukoki.gif even niet bij de hand helaas![]()
![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga eens even kijken. Even een andere uitdagingquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo'n cupje binnenhalen waar een gold pack bij zit is wel handig![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:00 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb lukoki.gif even niet bij de hand helaas
Doet het daar toch best aardig.Hij mag er van mijn blijven.
Terechte 4* skiller als je dit filmpje bekijkt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:00 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb lukoki.gif even niet bij de hand helaas![]()
Ik kan de gold cup maar niet winnen, krijg in 1 van de 4 wedstrijden geheid FIFAtering en dan verlies je gewoon, hoeveel je zelf ook scoort. Duo Torres - Jovetic is wel goud, nonstop assists op elkaar
Jovetic op CM in 433(3)..zou dat werken. Heeft eigenlijk wel alles wat ik zoek..high/med, 4*/4*, degelijke strength, goede pass en schot..
Keihard maveren
Dan zou het dus zoiets worden:
Moet ik wel Cech eruit halen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:15 schreef Tim86 het volgende:
Jovetic op CM in 433(3)..zou dat werken. Heeft eigenlijk wel alles wat ik zoek..high/med, 4*/4*, degelijke strength, goede pass en schot..
Keihard maveren
[ afbeelding ]
Moet ik wel Cech eruit halen![]()
Omdat je dan van het gezeik over dit team af bent of omdat het je goed lijkt?quote:
Of allebei
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb 26 wedstrijden met hem gespeeld, het kon er mee door, maar ik heb nu Kompany op zijn plek (sinds 6 wedstrijden) en die is wel heel duidelijk veel beter.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dus ipv dit zijn:
[ afbeelding ]
Je kunt Cahill van Chelsea ook op die plek zetten.![]()
Thanks. Had hem al wel doorgestreept inmiddels ook..teveel stats die me echt niet aanstaan bij hem ook en de variant die ik net postte met Jovetic lijkt me ook wel tofferquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb 26 wedstrijden met hem gespeeld, het kon er mee door, maar ik heb nu Kompany op zijn plek (sinds 6 wedstrijden) en die is wel heel duidelijk veel beter.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan neem je toch Luiz ipv Kaboul?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:15 schreef Tim86 het volgende:
Keihard maveren
[ afbeelding ]
Moet ik wel Cech eruit halenBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Gaat om de chem van Kompanyquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan neem je toch Luiz ipv Kaboul?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jovetic lijkt me daar wel goed. Cech of Hart boeit me niksquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat je dan van het gezeik over dit team af bent of omdat het je goed lijkt?
Of allebei![]()
![]()
Maver is een paar dagen weg, ik moet jullie wel scherp houden.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nigeria onder 17
Hala Madrid !
= Nigeria > 28quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ze spelen echt bazen voetbalquote:
Hala Madrid !
2-0
Hala Madrid !
Ik ben ook stom..kan beter gewoon Vertonghen op LCB zetten en Cech op doel. Jantje doet het prima bij mij Belgenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jan is wel een baas ja. Ik vond zelf Kaboul niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben ook stom..kan beter gewoon Vertonghen op LCB zetten en Cech op doel. Jantje doet het prima bij mij BelgenBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Degelijk bij mij, maar valt niet echt op. Wat uiteraard verder niet negatief hoeft te zijn voor een CB. Maar het is niet zoals bijv. Felipe Santana vorig jaar dat je gewoon met een big smile aan het verdedigen bent omdat hij moeiteloos iedereen inhaalt en alle duels wint.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jan is wel een baas ja. Ik vond zelf Kaboul niet zo bijzonder.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En mijn voetbalshirts zijn er nog niet.
Subsidesports.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Rabobank boete van een miljarden maar de rente keer op keer verlagen, nog even en ik moet geld bijbetalen om het bij hun te laten staan.
![]()
Buglesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
Laten we het grote wat-eten-jullie-vandaag-spel doen.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Turks brood met shoarma, paprika, champignons en veel sausquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
Laten we het grote wat-eten-jullie-vandaag-spel doen.![]()
![]()
Pastaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
Laten we het grote wat-eten-jullie-vandaag-spel doen.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Weet ik nog nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
Maar misschien is hier wel wat inspiratie op te doen.![]()
Stamppotquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
Laten we het grote wat-eten-jullie-vandaag-spel doen.
Winter is coming
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Misschien maar beter dat je de naam niet meer weet als je ze gaat opeten..dan wordt het ook zo persoonlijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:46 schreef Thorb het volgende:
varkenshaas
doperwten
en aardappels waarvan ik de naam ben vergeten
!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
met een lekker bamihappie?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maak je niet zelf zeker?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:46 schreef Thorb het volgende:
varkenshaas
doperwten
en aardappels waarvan ik de naam ben vergeten
!![]()
![]()
tagliatelle met pesto en kipquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Wel erg pauperig, zelfs voor een studentquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:49 schreef Lindgren. het volgende:
Goed spel dit.
[ afbeelding ]
Je blijft toch student. [ afbeelding ]![]()
![]()
Dit is wel erg karig..kan je beter sloppy joes fixenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:49 schreef Lindgren. het volgende:
Goed spel dit.
[ afbeelding ]
Je blijft toch student. [ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij bent echt een keukenprinses hequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:49 schreef Lindgren. het volgende:
Goed spel dit.
[ afbeelding ]
![]()
goeijen combinatiequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:49 schreef Lindgren. het volgende:
Goed spel dit.
[ afbeelding ]
En jam.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:53 schreef Jorwol het volgende:
Lind jij eet toch alleen boterhammen met pindakaas?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
komt dat aidsgifje zo weer langsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
voor het eerst rijst gemaakt vandaag.#trotsentriest
Opstelling #Ajax: Van der Hart; Ligeon, Veltman, Denswil, Blind; Poulsen, Klaassen, De Jong; Andersen, Hoesen, Fischer. #ajaasw #beker
Genieten dat middenveld.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
blijf van me af.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:00 schreef poker4lifee het volgende:
voor het eerst rijst gemaakt vandaag.#trotsentriest
Young bloods everywhere....![]()
Ik lees die recepttips eigenlijk altijd op het moment dat ik iets anders ga maken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:56 schreef Zhano het volgende:
Verpakkingen waar achter op staat hoe je iets klaar maaktMet recept tips
![]()
moest een keer gebeurenquote:
Dat toetje is wel lekker.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:49 schreef Lindgren. het volgende:
Goed spel dit.
[ afbeelding ]
Je blijft toch student. [ afbeelding ]
Wij aten gebakken aardappels met vlees en groente. Ik zit echter met een dilemma. Ik heb niks meer in huis wat ik op kan eten tijdens de wedstrijd (geen chips, snoep of koek) dus moet ik dan naar de winkel of niet?![]()
Of je pakt het een keer aan als een normaal mens en doet een dagje zonder chips.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat toetje is wel lekker.
Wij aten gebakken aardappels met vlees en groente. Ik zit echter met een dilemma. Ik heb niks meer in huis wat ik op kan eten tijdens de wedstrijd (geen chips, snoep of koek) dus moet ik dan naar de winkel of niet?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is er mis met krentenbollen met kaas?quote:quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of je pakt het een keer aan als een normaal mens en doet een dagje zonder chips.
ze is bij mijquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dunno volgens mij is mijn moeder aan het klussen dus als ik binnenkort wil eten welYoung bloods everywhere....![]()
Ik heb vanmiddag al chips gehad dus dat is niet gelukt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of je pakt het een keer aan als een normaal mens en doet een dagje zonder chips.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |