quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Gooi mij ook maar in de OP PotS, PSN is Hoogstaande
Gedaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gooi mij er ook maar in
DutchSith (PS3)
Das ook weer zo , overigens wel leuk dat het kantoorpersoneel is het uitvak zitten:)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
...kijken op tv ja. Geen tijd en zin om heel Nederland 2x door te crossen
Gewoon bij compare.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waar haal je deze statistiek vandaan?
http://wefut.com/en/club_items/chemistry_stylesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:33 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik zoek een site ofzo waar ik goed kan zien wat elke chem style nou doet, heeft iemand dat?
sorry reemi wist niet dat ze ook op wefut stondenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:33 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik zoek een site ofzo waar ik goed kan zien wat elke chem style nou doet, heeft iemand dat?
Thanks!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/club_items/chemistry_styles
Dat ziet er bij mij heel anders uit, zonder pie chart.quote:
Ook als je dat doet bij je laatste tegenstander?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat ziet er bij mij heel anders uit, zonder pie chart.
[ afbeelding ]
haha dat hakjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Hierna volgede de ragequit
Vond ik wel een terechte ragequit
Ja slim met die 5% taxquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:48 schreef Roypsv het volgende:
Zou ik er slim aan doen om zlatan vandaag nog te verkopen en dan als de nieuwe totw uit is hem opnieuw te kopen? als die werkelijk waar minder waard wordt?
als je een weekje zonder zlatan kan wel. is niet zomaar weer op zijn oude prijsniveau.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:48 schreef Roypsv het volgende:
Zou ik er slim aan doen om zlatan vandaag nog te verkopen en dan als de nieuwe totw uit is hem opnieuw te kopen? als die werkelijk waar minder waard wordt?
hoelang zou dat duren denk je? en hoeveel zou die wordenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je een weekje zonder zlatan kan wel. is niet zomaar weer op zijn oude prijsniveau.
Jij bent zon baasquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan nog steeds winst maken op Torres Nilo:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |