Je blijft wel vol vertrouwen dat EA dit gaat fixen he?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:13 schreef byah het volgende:
Die tradepile bug wordt ook steeds debieler. Nu blijft het totaal op mijn TP op 94/95 staan ongeacht of ik wat verkoop, maar als een item niet verkocht wordt kan ik em niet relistenMoet dus verplicht undercutten
nou nee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je blijft wel vol vertrouwen dat EA dit gaat fixen he?
Als je ze in FUT bij een offline match erin zet dan kan je ze daarna bij quick tactics toch aan een sneltoets koppelen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:35 schreef Toefjes het volgende:
Volgens mij moet ik die custom tactics elke keer opnieuw instellen? Eerste potje leek echt nergens op
Oh, ik deed het bij edit teams, en daar custom tactics, en daarna saven. Ga het dan eens zo proberen danquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je ze in FUT bij een offline match erin zet dan kan je ze daarna bij quick tactics toch aan een sneltoets koppelen?
Die site zocht ik hahaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:31 schreef Freire het volgende:
[..]
300K BIN
Voor actuele prijzen: www.utt14.com
En?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Net Doritos Jacked gegeten. #etenalsds2
Vond dat niet zo lekkerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Net Doritos Jacked gegeten. #etenalsds2
Primaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je nog poulevulling wil kan ik wel meedoen
Nice, wel veel positie veranderingenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
Grappig idee, een vriend van me vroeg ik of ik een hybrid van max 17k kon maken met 3 aanvallers.
Heb dit ervan gemaakt.
¨
[ afbeelding ]
Maar ik vond 'm zelf ook wel tof dus nu doen we een battle.Wie na 10 potjes in de gold cup het beste resultaat heeft.
Easy winsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je nog poulevulling wil kan ik wel meedoen
dat duurt veel te lang dat wordt nietsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
PrimaLijkt me wel fun om weer te beginnen, 1 team maar dan in een poule van 5/10 man
2x tegen elkaar (thuis-uit), eerste 4 doen een playoff
vanavond wat mensen regelen dan maarquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
PrimaLijkt me wel fun om weer te beginnen, 1 team maar dan in een poule van 5/10 man
2x tegen elkaar (thuis-uit), eerste 4 doen een playoff
wel redelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |