Verdediging vervangen met dit:quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:32 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja dat weet ik, wil liever iets meer hybrid als dat kan
Wat betreft dat laatste zouden Miranda en Filipe een optie kunnen zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
-David Luiz, Cole + Braziliaanse GK
-Braziliaanse GK + CB met sterke link naar GK en LB
ja david luiz kan niet als ik diego alves in de goal wilquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
-David Luiz, Cole + Braziliaanse GK
-Braziliaanse GK + CB met sterke link naar GK en LB (Helton, Mangala, Sandro)
de 64bit processor merk ik momenteel bij de GBA4IOS app, pokemon op double speed gaat debiel snelquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt, en de vingerafdrukscanner.
Die 64bit processor merk je ook maar weinig van
neem kaboul gomes en clichy peesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:34 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja david luiz kan niet als ik diego alves in de goal wil
nee want 100/205 is 48.8quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik ze 48% kans geef om te winnen, ga je dan inzetten op ze?
Ja morgenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik ze 48% kans geef om te winnen, ga je dan inzetten op ze?
gewoon NAC doen jongequote:
echt inteelt wat daar rondliepquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:07 schreef Lindgren. het volgende:
Even serieus. Ik zit net een fragment van Pownews te kijken, kom ik mijn eigen photoshop tegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:07 schreef Lindgren. het volgende:
Even serieus. Ik zit net een fragment van Pownews te kijken, kom ik mijn eigen photoshop tegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whutquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:07 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wacht zelf nog een maandje of twee denk ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:24 schreef Lindgren. het volgende:
Shadow op PS3 ook alweer 3k.Ik ga ze verkopen.
een dagje wachten ja en dan om 16.00 verkopen (nja paar minuten over vier)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:26 schreef DutchSL het volgende:
Suarez in een packeven wachten met verkopen (hij zal wel een IF krijgen ? ) ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
correctquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:47 schreef FCsuarez het volgende:
coins tradeofferen betaal je ook tax over toch ?
ook 5%?quote:
jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook 5%?
kan je niet gewoon 2 keer een halve ozil kopen![]()
Prima soundtrack altijd wel, maar ik zet meestal al het geluid uit en gewoon muziek oid aan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:49 schreef MeneerLogica het volgende:
Zijn er andere mensen die gek worden van die muziek bij fifa?
Ik vind de fifa muziek nog erger dan Aids.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:49 schreef MeneerLogica het volgende:
tv geluid uit, eigen muziek aan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:49 schreef MeneerLogica het volgende:
hebben ze een snackbar op zijn schoolquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:52 schreef wonton het volgende:
Stageplek zoekende. Zal ik bij djeetje op school? Wel lekker dichtbij
*schoot.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:52 schreef wonton het volgende:
Stageplek zoekende. Zal ik bij djeetje op school? Wel lekker dichtbij
Ze verkopen wel pizza etc bij onsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
hebben ze een snackbar op zijn school
o jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:24 schreef Lindgren. het volgende:
Shadow op PS3 ook alweer 3k.Ik ga ze verkopen.
Dreaming - Smallpoolsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind de fifa muziek nog erger dan Aids.
Packs openen jonguh.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:54 schreef poker4lifee het volgende:
wacht nog wel een maandje ofzo, kan ik gelijk Zlatan halen erna
Vanochtend verkochten ze voor meer. Ik zou ze er voor het slapen gaan opzetten voor 3 en 6 uur.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
o jaDaar heb ik er ook nog 120 van. Helemaal vergeten.
Toch maar eens verkopen.
Shaka zulu! Ik word zo gek van die kutmuziek, zelfs mijn vriendin kan het niet hebben. En vind het geluid van teruggaan in het menu ook stom.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind de fifa muziek nog erger dan Aids.
En bamihappies?quote:
dat laat ik wel aan anderen overquote:
Tnxsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanochtend verkochten ze voor meer. Ik zou ze er voor het slapen gaan opzetten voor 3 en 6 uur.
Ik word er agressief van. Ik ken die nummers niet, maar dat ene nummer waar ze als een mongool hoog zingen, en ook een onverstaanbare tekst brabbelen maakt me woedend.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Shaka zulu! Ik word zo gek van die kutmuziek, zelfs mijn vriendin kan het niet hebben. En vind het geluid van teruggaan in het menu ook stom.
3800 coinsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
TnxsVoor hoeveel gingen ze in de ochtend dan?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik word er agressief van. Ik ken die nummers niet, maar dat ene nummer waar ze als een mongool hoog zingen, en ook een onverstaanbare tekst brabbelen maakt me woedend.
Haha ja! Zo herkenbaar, blij dat ik niet de enige ben, kan elk nummer niet meer uitstaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik word er agressief van. Ik ken die nummers niet, maar dat ene nummer waar ze als een mongool hoog zingen, en ook een onverstaanbare tekst brabbelen maakt me woedend.
Nice.quote:
Vorige editie was goed te doen. Top of the world en We come running als absolute uitschietersquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:58 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha ja! Zo herkenbaar, blij dat ik niet de enige ben, kan elk nummer niet meer uitstaan.
Ik wil vanmiddag/vanavond voor onder de 3K die dingen weer kopen, en vannacht ga ik ze er weer opzetten. Kijken of ik optimaal van die prijsstijging en daling kan profiteren. Ik sta elke dag om 10 voor half 6 op, en dat het sochtends duurder is, is wel een vast gegeven inmiddels.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nice.Dan nog maar 600k te gaan voor ibra!
Hit it!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Top of the world bleef leuk om mee te zingen idd, deze nummers ken ik onderhand wel dromen maar ik haat ze allemaal.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorige editie was goed te doen. Top of the world en We come running als absolute uitschieters
Muziek uitzetten en eigen muziek aan is wel de beste optie. je kunt ook kiezen om je eigen mp3tjes tijdens fifa te laten spelen. Ben je er helemaal vanafquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Top of the world bleef leuk om mee te zingen idd, deze nummers ken ik onderhand wel dromen maar ik haat ze allemaal.
Kijk dat wist ik niet, gewoon in het fifa menu te doen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Muziek uitzetten en eigen muziek aan is wel de beste optie. je kunt ook kiezen om je eigen mp3tjes tijdens fifa te laten spelen. Ben je er helemaal vanaf
Die sliding is wel heel slecht (sowieso is op die plek een sliding alleen handig als je zeker weet de bal te hebben en dit was ook nog eens een sliding uit stilstandquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:04 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.easports.com/f(...)2014/video/173600697
Volgens mij had ik die nooit gedeeld. Hij stapt wel goed in, die CB.
En deze nog.Depay.
http://www.easports.com/f(...)2014/video/174156042
Dat bedoelde ik ook met instappen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die sliding is wel heel slecht (sowieso is op die plek een sliding alleen handig als je zeker weet de bal te hebben en dit was ook nog eens een sliding uit stilstand), dan vind ik die tweede mooier
Ja, bij customise in het hoofd menu. Dan naar het vakje rechts onder gaan, en dan met je pookje 1 naar rechts. Daar Custom music & chants. Volgens mij zou het daar moeten lukkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:04 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Kijk dat wist ik niet, gewoon in het fifa menu te doen?
Je blijft wel vol vertrouwen dat EA dit gaat fixen he?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:13 schreef byah het volgende:
Die tradepile bug wordt ook steeds debieler. Nu blijft het totaal op mijn TP op 94/95 staan ongeacht of ik wat verkoop, maar als een item niet verkocht wordt kan ik em niet relistenMoet dus verplicht undercutten
nou nee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je blijft wel vol vertrouwen dat EA dit gaat fixen he?
Als je ze in FUT bij een offline match erin zet dan kan je ze daarna bij quick tactics toch aan een sneltoets koppelen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:35 schreef Toefjes het volgende:
Volgens mij moet ik die custom tactics elke keer opnieuw instellen? Eerste potje leek echt nergens op
Oh, ik deed het bij edit teams, en daar custom tactics, en daarna saven. Ga het dan eens zo proberen danquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je ze in FUT bij een offline match erin zet dan kan je ze daarna bij quick tactics toch aan een sneltoets koppelen?
Die site zocht ik hahaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:31 schreef Freire het volgende:
[..]
300K BIN
Voor actuele prijzen: www.utt14.com
En?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Net Doritos Jacked gegeten. #etenalsds2
Vond dat niet zo lekkerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Net Doritos Jacked gegeten. #etenalsds2
Primaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je nog poulevulling wil kan ik wel meedoen
Nice, wel veel positie veranderingenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
Grappig idee, een vriend van me vroeg ik of ik een hybrid van max 17k kon maken met 3 aanvallers.
Heb dit ervan gemaakt.
¨
[ afbeelding ]
Maar ik vond 'm zelf ook wel tof dus nu doen we een battle.Wie na 10 potjes in de gold cup het beste resultaat heeft.
Easy winsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je nog poulevulling wil kan ik wel meedoen
dat duurt veel te lang dat wordt nietsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
PrimaLijkt me wel fun om weer te beginnen, 1 team maar dan in een poule van 5/10 man
2x tegen elkaar (thuis-uit), eerste 4 doen een playoff
vanavond wat mensen regelen dan maarquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
PrimaLijkt me wel fun om weer te beginnen, 1 team maar dan in een poule van 5/10 man
2x tegen elkaar (thuis-uit), eerste 4 doen een playoff
wel redelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |