Verdediging vervangen met dit:quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:32 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja dat weet ik, wil liever iets meer hybrid als dat kan
Wat betreft dat laatste zouden Miranda en Filipe een optie kunnen zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
-David Luiz, Cole + Braziliaanse GK
-Braziliaanse GK + CB met sterke link naar GK en LB
ja david luiz kan niet als ik diego alves in de goal wilquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
-David Luiz, Cole + Braziliaanse GK
-Braziliaanse GK + CB met sterke link naar GK en LB (Helton, Mangala, Sandro)
de 64bit processor merk ik momenteel bij de GBA4IOS app, pokemon op double speed gaat debiel snelquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt, en de vingerafdrukscanner.
Die 64bit processor merk je ook maar weinig van
neem kaboul gomes en clichy peesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:34 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja david luiz kan niet als ik diego alves in de goal wil
nee want 100/205 is 48.8quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik ze 48% kans geef om te winnen, ga je dan inzetten op ze?
Ja morgenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik ze 48% kans geef om te winnen, ga je dan inzetten op ze?
gewoon NAC doen jongequote:
echt inteelt wat daar rondliepquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:07 schreef Lindgren. het volgende:
Even serieus. Ik zit net een fragment van Pownews te kijken, kom ik mijn eigen photoshop tegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:07 schreef Lindgren. het volgende:
Even serieus. Ik zit net een fragment van Pownews te kijken, kom ik mijn eigen photoshop tegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whutquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:07 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:07 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wacht zelf nog een maandje of twee denk ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:24 schreef Lindgren. het volgende:
Shadow op PS3 ook alweer 3k.Ik ga ze verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |