Dreaming - Smallpoolsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind de fifa muziek nog erger dan Aids.
Packs openen jonguh.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:54 schreef poker4lifee het volgende:
wacht nog wel een maandje ofzo, kan ik gelijk Zlatan halen erna
Vanochtend verkochten ze voor meer. Ik zou ze er voor het slapen gaan opzetten voor 3 en 6 uur.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
o jaDaar heb ik er ook nog 120 van. Helemaal vergeten.
Toch maar eens verkopen.
Shaka zulu! Ik word zo gek van die kutmuziek, zelfs mijn vriendin kan het niet hebben. En vind het geluid van teruggaan in het menu ook stom.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind de fifa muziek nog erger dan Aids.
En bamihappies?quote:
dat laat ik wel aan anderen overquote:
Tnxsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanochtend verkochten ze voor meer. Ik zou ze er voor het slapen gaan opzetten voor 3 en 6 uur.
Ik word er agressief van. Ik ken die nummers niet, maar dat ene nummer waar ze als een mongool hoog zingen, en ook een onverstaanbare tekst brabbelen maakt me woedend.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Shaka zulu! Ik word zo gek van die kutmuziek, zelfs mijn vriendin kan het niet hebben. En vind het geluid van teruggaan in het menu ook stom.
3800 coinsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
TnxsVoor hoeveel gingen ze in de ochtend dan?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik word er agressief van. Ik ken die nummers niet, maar dat ene nummer waar ze als een mongool hoog zingen, en ook een onverstaanbare tekst brabbelen maakt me woedend.
Haha ja! Zo herkenbaar, blij dat ik niet de enige ben, kan elk nummer niet meer uitstaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik word er agressief van. Ik ken die nummers niet, maar dat ene nummer waar ze als een mongool hoog zingen, en ook een onverstaanbare tekst brabbelen maakt me woedend.
Nice.quote:
Vorige editie was goed te doen. Top of the world en We come running als absolute uitschietersquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:58 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha ja! Zo herkenbaar, blij dat ik niet de enige ben, kan elk nummer niet meer uitstaan.
Ik wil vanmiddag/vanavond voor onder de 3K die dingen weer kopen, en vannacht ga ik ze er weer opzetten. Kijken of ik optimaal van die prijsstijging en daling kan profiteren. Ik sta elke dag om 10 voor half 6 op, en dat het sochtends duurder is, is wel een vast gegeven inmiddels.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nice.Dan nog maar 600k te gaan voor ibra!
Hit it!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Top of the world bleef leuk om mee te zingen idd, deze nummers ken ik onderhand wel dromen maar ik haat ze allemaal.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorige editie was goed te doen. Top of the world en We come running als absolute uitschieters
Muziek uitzetten en eigen muziek aan is wel de beste optie. je kunt ook kiezen om je eigen mp3tjes tijdens fifa te laten spelen. Ben je er helemaal vanafquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Top of the world bleef leuk om mee te zingen idd, deze nummers ken ik onderhand wel dromen maar ik haat ze allemaal.
Kijk dat wist ik niet, gewoon in het fifa menu te doen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Muziek uitzetten en eigen muziek aan is wel de beste optie. je kunt ook kiezen om je eigen mp3tjes tijdens fifa te laten spelen. Ben je er helemaal vanaf
Die sliding is wel heel slecht (sowieso is op die plek een sliding alleen handig als je zeker weet de bal te hebben en dit was ook nog eens een sliding uit stilstandquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:04 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.easports.com/f(...)2014/video/173600697
Volgens mij had ik die nooit gedeeld. Hij stapt wel goed in, die CB.
En deze nog.Depay.
http://www.easports.com/f(...)2014/video/174156042
Dat bedoelde ik ook met instappen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die sliding is wel heel slecht (sowieso is op die plek een sliding alleen handig als je zeker weet de bal te hebben en dit was ook nog eens een sliding uit stilstand), dan vind ik die tweede mooier
Ja, bij customise in het hoofd menu. Dan naar het vakje rechts onder gaan, en dan met je pookje 1 naar rechts. Daar Custom music & chants. Volgens mij zou het daar moeten lukkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:04 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Kijk dat wist ik niet, gewoon in het fifa menu te doen?
Je blijft wel vol vertrouwen dat EA dit gaat fixen he?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:13 schreef byah het volgende:
Die tradepile bug wordt ook steeds debieler. Nu blijft het totaal op mijn TP op 94/95 staan ongeacht of ik wat verkoop, maar als een item niet verkocht wordt kan ik em niet relistenMoet dus verplicht undercutten
nou nee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je blijft wel vol vertrouwen dat EA dit gaat fixen he?
Als je ze in FUT bij een offline match erin zet dan kan je ze daarna bij quick tactics toch aan een sneltoets koppelen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:35 schreef Toefjes het volgende:
Volgens mij moet ik die custom tactics elke keer opnieuw instellen? Eerste potje leek echt nergens op
Oh, ik deed het bij edit teams, en daar custom tactics, en daarna saven. Ga het dan eens zo proberen danquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je ze in FUT bij een offline match erin zet dan kan je ze daarna bij quick tactics toch aan een sneltoets koppelen?
Die site zocht ik hahaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:31 schreef Freire het volgende:
[..]
300K BIN
Voor actuele prijzen: www.utt14.com
En?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Net Doritos Jacked gegeten. #etenalsds2
Vond dat niet zo lekkerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Net Doritos Jacked gegeten. #etenalsds2
Primaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je nog poulevulling wil kan ik wel meedoen
Nice, wel veel positie veranderingenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
Grappig idee, een vriend van me vroeg ik of ik een hybrid van max 17k kon maken met 3 aanvallers.
Heb dit ervan gemaakt.
¨
[ afbeelding ]
Maar ik vond 'm zelf ook wel tof dus nu doen we een battle.Wie na 10 potjes in de gold cup het beste resultaat heeft.
Easy winsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je nog poulevulling wil kan ik wel meedoen
dat duurt veel te lang dat wordt nietsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
PrimaLijkt me wel fun om weer te beginnen, 1 team maar dan in een poule van 5/10 man
2x tegen elkaar (thuis-uit), eerste 4 doen een playoff
vanavond wat mensen regelen dan maarquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
PrimaLijkt me wel fun om weer te beginnen, 1 team maar dan in een poule van 5/10 man
2x tegen elkaar (thuis-uit), eerste 4 doen een playoff
wel redelijkquote:
Je klikte 2 keer op random bij wefut, eerste keer koos je 2 spelers uit de eerste 8 en daarna eentje uit de eerste 4 en daar maakte je een team mee, zoiets.quote:
The Offspring.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef Toefjes het volgende:
Gelijk Million Miles Away van the Offspring
Nu wil ik het ook halen maar ze hebben het niet bij onze C1000. Maar morgen ben ik weer in Leeuwarden dus dan heb ik wel tijd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vanavond wat mensen regelen dan maar
[..]
wel redelijk
Nicequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
Grappig idee, een vriend van me vroeg ik of ik een hybrid van max 17k kon maken met 3 aanvallers.
Heb dit ervan gemaakt.
¨
[ afbeelding ]
Maar ik vond 'm zelf ook wel tof dus nu doen we een battle.Wie na 10 potjes in de gold cup het beste resultaat heeft.
Sorry hoor fortune teller, ik ging er vanuit dat niet iedereen 1 avond tijd heeft en het liever over 2/3 weken speelt dan in 1 dag.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Easy wins
[..]
dat duurt veel te lang dat wordt niets
Neem Hummels, geen spijt van gehad.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:49 schreef Tim86 het volgende:
Iemand met Smalling gespeeld dit jaar? Stats zijn niet echt bijzonder..agility ook wel pauperslecht, maarja..Rooney in deze rol lijkt me wel fijn eigenlijk.
(evt nog iemand anders voor Luiz, al beviel hij tot nu toe wel goed)
[ afbeelding ]
Zou dus ipv dit zijn:
[ afbeelding ]
Dan heb je 2 zwakke CB's... Ik zou het niet veranderen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:49 schreef Tim86 het volgende:
Iemand met Smalling gespeeld dit jaar? Stats zijn niet echt bijzonder..agility ook wel pauperslecht, maarja..Rooney in deze rol lijkt me wel fijn eigenlijk.
[ afbeelding ]
Zou dus ipv dit zijn:
[ afbeelding ]
chemquote:
99 intikkertjesquote:
Hoe vaak zijn poules met 5-10 man goed gegaan (oke die zijn er niet geweest maar met 4 ging het al niet goed). Als het 2-3 weken duurt hebben sommige mensen alles de eerste dag gespeeld en gaan zeiken dat ze hun team willen verkopen terwijl andere mensen het weer uitstellen tot de laatste 2 dagen etc. Mja als je denkt dat het werkt ga je gang.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Sorry hoor fortune teller, ik ging er vanuit dat niet iedereen 1 avond tijd heeft en het liever over 2/3 weken speelt dan in 1 dag.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:53 schreef Toefjes het volgende:
Tegen de CPU spelen is chill0-6 voor bij rust
Haha, ik vermoed van nietquote:
Zo'n cupje binnenhalen waar een gold pack bij zit is wel handigquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ik vermoed van nietMaar deed het alleen voor die custom tactics eigenlijk. Hierna weer gewoon lekker online spelen
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:00 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb lukoki.gif even niet bij de hand helaas
quote:
Ik ga eens even kijken. Even een andere uitdagingquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo'n cupje binnenhalen waar een gold pack bij zit is wel handig
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:00 schreef Tim86 het volgende:
Terechte 4* skiller als je dit filmpje bekijkt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:00 schreef Tim86 het volgende:
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:15 schreef Tim86 het volgende:
Jovetic op CM in 433(3)..zou dat werken. Heeft eigenlijk wel alles wat ik zoek..high/med, 4*/4*, degelijke strength, goede pass en schot..
Keihard maveren
Dan zou het dus zoiets worden:
[ afbeelding ]
Moet ik wel Cech eruit halen
Omdat je dan van het gezeik over dit team af bent of omdat het je goed lijkt?quote:
Ik heb 26 wedstrijden met hem gespeeld, het kon er mee door, maar ik heb nu Kompany op zijn plek (sinds 6 wedstrijden) en die is wel heel duidelijk veel beter.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dus ipv dit zijn:
[ afbeelding ]
Thanks. Had hem al wel doorgestreept inmiddels ook..teveel stats die me echt niet aanstaan bij hem ook en de variant die ik net postte met Jovetic lijkt me ook wel tofferquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb 26 wedstrijden met hem gespeeld, het kon er mee door, maar ik heb nu Kompany op zijn plek (sinds 6 wedstrijden) en die is wel heel duidelijk veel beter.
Dan neem je toch Luiz ipv Kaboul?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:15 schreef Tim86 het volgende:
Jovetic op CM in 433(3)..zou dat werken. Heeft eigenlijk wel alles wat ik zoek..high/med, 4*/4*, degelijke strength, goede pass en schot..
Keihard maveren
Dan zou het dus zoiets worden:
[ afbeelding ]
Moet ik wel Cech eruit halen
Gaat om de chem van Kompanyquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan neem je toch Luiz ipv Kaboul?
Jovetic lijkt me daar wel goed. Cech of Hart boeit me niksquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat je dan van het gezeik over dit team af bent of omdat het je goed lijkt?
Of allebei
Maver is een paar dagen weg, ik moet jullie wel scherp houden.quote:
= Nigeria > 28quote:
Ze spelen echt bazen voetbalquote:
Ik ben ook stom..kan beter gewoon Vertonghen op LCB zetten en Cech op doel. Jantje doet het prima bij mij Belgenquote:
Jan is wel een baas ja. Ik vond zelf Kaboul niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben ook stom..kan beter gewoon Vertonghen op LCB zetten en Cech op doel. Jantje doet het prima bij mij Belgen
Degelijk bij mij, maar valt niet echt op. Wat uiteraard verder niet negatief hoeft te zijn voor een CB. Maar het is niet zoals bijv. Felipe Santana vorig jaar dat je gewoon met een big smile aan het verdedigen bent omdat hij moeiteloos iedereen inhaalt en alle duels wint.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jan is wel een baas ja. Ik vond zelf Kaboul niet zo bijzonder.
Buglesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
Laten we het grote wat-eten-jullie-vandaag-spel doen.
Turks brood met shoarma, paprika, champignons en veel sausquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
Pastaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
Weet ik nog nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
Stamppotquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
Misschien maar beter dat je de naam niet meer weet als je ze gaat opeten..dan wordt het ook zo persoonlijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:46 schreef Thorb het volgende:
varkenshaas
doperwten
en aardappels waarvan ik de naam ben vergeten
!
met een lekker bamihappie?quote:
Maak je niet zelf zeker?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:46 schreef Thorb het volgende:
varkenshaas
doperwten
en aardappels waarvan ik de naam ben vergeten
!
tagliatelle met pesto en kipquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
Wel erg pauperig, zelfs voor een studentquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:49 schreef Lindgren. het volgende:
Goed spel dit.
[ afbeelding ]
Je blijft toch student. [ afbeelding ]
Dit is wel erg karig..kan je beter sloppy joes fixenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:49 schreef Lindgren. het volgende:
Goed spel dit.
[ afbeelding ]
Jij bent echt een keukenprinses hequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:49 schreef Lindgren. het volgende:
Goed spel dit.
[ afbeelding ]
goeijen combinatiequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:49 schreef Lindgren. het volgende:
Goed spel dit.
[ afbeelding ]
En jam.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:53 schreef Jorwol het volgende:
Lind jij eet toch alleen boterhammen met pindakaas?
blijf van me af.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:00 schreef poker4lifee het volgende:
voor het eerst rijst gemaakt vandaag.#trotsentriest
Ik lees die recepttips eigenlijk altijd op het moment dat ik iets anders ga maken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:56 schreef Zhano het volgende:
Verpakkingen waar achter op staat hoe je iets klaar maaktMet recept tips
moest een keer gebeurenquote:
Dat toetje is wel lekker.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:49 schreef Lindgren. het volgende:
Goed spel dit.
[ afbeelding ]
Of je pakt het een keer aan als een normaal mens en doet een dagje zonder chips.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat toetje is wel lekker.
Wij aten gebakken aardappels met vlees en groente. Ik zit echter met een dilemma. Ik heb niks meer in huis wat ik op kan eten tijdens de wedstrijd (geen chips, snoep of koek) dus moet ik dan naar de winkel of niet?
Wat is er mis met krentenbollen met kaas?quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of je pakt het een keer aan als een normaal mens en doet een dagje zonder chips.
ze is bij mijquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dunno volgens mij is mijn moeder aan het klussen dus als ik binnenkort wil eten wel
Ik heb vanmiddag al chips gehad dus dat is niet gelukt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of je pakt het een keer aan als een normaal mens en doet een dagje zonder chips.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |