Ik ga eens even kijken. Even een andere uitdagingquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo'n cupje binnenhalen waar een gold pack bij zit is wel handig
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:00 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb lukoki.gif even niet bij de hand helaas
Terechte 4* skiller als je dit filmpje bekijkt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:00 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb lukoki.gif even niet bij de hand helaas
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:15 schreef Tim86 het volgende:
Jovetic op CM in 433(3)..zou dat werken. Heeft eigenlijk wel alles wat ik zoek..high/med, 4*/4*, degelijke strength, goede pass en schot..
Keihard maveren
Dan zou het dus zoiets worden:
[ afbeelding ]
Moet ik wel Cech eruit halen
Omdat je dan van het gezeik over dit team af bent of omdat het je goed lijkt?quote:
Ik heb 26 wedstrijden met hem gespeeld, het kon er mee door, maar ik heb nu Kompany op zijn plek (sinds 6 wedstrijden) en die is wel heel duidelijk veel beter.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:49 schreef Tim86 het volgende:
Iemand met Smalling gespeeld dit jaar? Stats zijn niet echt bijzonder..agility ook wel pauperslecht, maarja..Rooney in deze rol lijkt me wel fijn eigenlijk.
(evt nog iemand anders voor Luiz, al beviel hij tot nu toe wel goed)
[ afbeelding ]
Zou dus ipv dit zijn:
[ afbeelding ]
Thanks. Had hem al wel doorgestreept inmiddels ook..teveel stats die me echt niet aanstaan bij hem ook en de variant die ik net postte met Jovetic lijkt me ook wel tofferquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb 26 wedstrijden met hem gespeeld, het kon er mee door, maar ik heb nu Kompany op zijn plek (sinds 6 wedstrijden) en die is wel heel duidelijk veel beter.
Dan neem je toch Luiz ipv Kaboul?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:15 schreef Tim86 het volgende:
Jovetic op CM in 433(3)..zou dat werken. Heeft eigenlijk wel alles wat ik zoek..high/med, 4*/4*, degelijke strength, goede pass en schot..
Keihard maveren
Dan zou het dus zoiets worden:
[ afbeelding ]
Moet ik wel Cech eruit halen
Gaat om de chem van Kompanyquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan neem je toch Luiz ipv Kaboul?
Jovetic lijkt me daar wel goed. Cech of Hart boeit me niksquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat je dan van het gezeik over dit team af bent of omdat het je goed lijkt?
Of allebei
Maver is een paar dagen weg, ik moet jullie wel scherp houden.quote:
= Nigeria > 28quote:
Ze spelen echt bazen voetbalquote:
Ik ben ook stom..kan beter gewoon Vertonghen op LCB zetten en Cech op doel. Jantje doet het prima bij mij Belgenquote:
Jan is wel een baas ja. Ik vond zelf Kaboul niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben ook stom..kan beter gewoon Vertonghen op LCB zetten en Cech op doel. Jantje doet het prima bij mij Belgen
Degelijk bij mij, maar valt niet echt op. Wat uiteraard verder niet negatief hoeft te zijn voor een CB. Maar het is niet zoals bijv. Felipe Santana vorig jaar dat je gewoon met een big smile aan het verdedigen bent omdat hij moeiteloos iedereen inhaalt en alle duels wint.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jan is wel een baas ja. Ik vond zelf Kaboul niet zo bijzonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |