Dreaming - Smallpoolsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind de fifa muziek nog erger dan Aids.
Packs openen jonguh.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:54 schreef poker4lifee het volgende:
wacht nog wel een maandje ofzo, kan ik gelijk Zlatan halen erna
Vanochtend verkochten ze voor meer. Ik zou ze er voor het slapen gaan opzetten voor 3 en 6 uur.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
o jaDaar heb ik er ook nog 120 van. Helemaal vergeten.
Toch maar eens verkopen.
Shaka zulu! Ik word zo gek van die kutmuziek, zelfs mijn vriendin kan het niet hebben. En vind het geluid van teruggaan in het menu ook stom.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind de fifa muziek nog erger dan Aids.
En bamihappies?quote:
dat laat ik wel aan anderen overquote:
Tnxsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanochtend verkochten ze voor meer. Ik zou ze er voor het slapen gaan opzetten voor 3 en 6 uur.
Ik word er agressief van. Ik ken die nummers niet, maar dat ene nummer waar ze als een mongool hoog zingen, en ook een onverstaanbare tekst brabbelen maakt me woedend.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Shaka zulu! Ik word zo gek van die kutmuziek, zelfs mijn vriendin kan het niet hebben. En vind het geluid van teruggaan in het menu ook stom.
3800 coinsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
TnxsVoor hoeveel gingen ze in de ochtend dan?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik word er agressief van. Ik ken die nummers niet, maar dat ene nummer waar ze als een mongool hoog zingen, en ook een onverstaanbare tekst brabbelen maakt me woedend.
Haha ja! Zo herkenbaar, blij dat ik niet de enige ben, kan elk nummer niet meer uitstaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik word er agressief van. Ik ken die nummers niet, maar dat ene nummer waar ze als een mongool hoog zingen, en ook een onverstaanbare tekst brabbelen maakt me woedend.
Nice.quote:
Vorige editie was goed te doen. Top of the world en We come running als absolute uitschietersquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:58 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha ja! Zo herkenbaar, blij dat ik niet de enige ben, kan elk nummer niet meer uitstaan.
Ik wil vanmiddag/vanavond voor onder de 3K die dingen weer kopen, en vannacht ga ik ze er weer opzetten. Kijken of ik optimaal van die prijsstijging en daling kan profiteren. Ik sta elke dag om 10 voor half 6 op, en dat het sochtends duurder is, is wel een vast gegeven inmiddels.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nice.Dan nog maar 600k te gaan voor ibra!
Hit it!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Top of the world bleef leuk om mee te zingen idd, deze nummers ken ik onderhand wel dromen maar ik haat ze allemaal.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorige editie was goed te doen. Top of the world en We come running als absolute uitschieters
Muziek uitzetten en eigen muziek aan is wel de beste optie. je kunt ook kiezen om je eigen mp3tjes tijdens fifa te laten spelen. Ben je er helemaal vanafquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Top of the world bleef leuk om mee te zingen idd, deze nummers ken ik onderhand wel dromen maar ik haat ze allemaal.
Kijk dat wist ik niet, gewoon in het fifa menu te doen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Muziek uitzetten en eigen muziek aan is wel de beste optie. je kunt ook kiezen om je eigen mp3tjes tijdens fifa te laten spelen. Ben je er helemaal vanaf
Die sliding is wel heel slecht (sowieso is op die plek een sliding alleen handig als je zeker weet de bal te hebben en dit was ook nog eens een sliding uit stilstandquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:04 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.easports.com/f(...)2014/video/173600697
Volgens mij had ik die nooit gedeeld. Hij stapt wel goed in, die CB.
En deze nog.Depay.
http://www.easports.com/f(...)2014/video/174156042
Dat bedoelde ik ook met instappen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die sliding is wel heel slecht (sowieso is op die plek een sliding alleen handig als je zeker weet de bal te hebben en dit was ook nog eens een sliding uit stilstand), dan vind ik die tweede mooier
Ja, bij customise in het hoofd menu. Dan naar het vakje rechts onder gaan, en dan met je pookje 1 naar rechts. Daar Custom music & chants. Volgens mij zou het daar moeten lukkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:04 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Kijk dat wist ik niet, gewoon in het fifa menu te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |