Maver is een paar dagen weg, ik moet jullie wel scherp houden.quote:
= Nigeria > 28quote:
Ze spelen echt bazen voetbalquote:
Ik ben ook stom..kan beter gewoon Vertonghen op LCB zetten en Cech op doel. Jantje doet het prima bij mij Belgenquote:
Jan is wel een baas ja. Ik vond zelf Kaboul niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben ook stom..kan beter gewoon Vertonghen op LCB zetten en Cech op doel. Jantje doet het prima bij mij Belgen
Degelijk bij mij, maar valt niet echt op. Wat uiteraard verder niet negatief hoeft te zijn voor een CB. Maar het is niet zoals bijv. Felipe Santana vorig jaar dat je gewoon met een big smile aan het verdedigen bent omdat hij moeiteloos iedereen inhaalt en alle duels wint.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jan is wel een baas ja. Ik vond zelf Kaboul niet zo bijzonder.
Buglesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
Laten we het grote wat-eten-jullie-vandaag-spel doen.
Turks brood met shoarma, paprika, champignons en veel sausquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
Pastaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
Weet ik nog nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
Stamppotquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
Misschien maar beter dat je de naam niet meer weet als je ze gaat opeten..dan wordt het ook zo persoonlijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:46 schreef Thorb het volgende:
varkenshaas
doperwten
en aardappels waarvan ik de naam ben vergeten
!
met een lekker bamihappie?quote:
Maak je niet zelf zeker?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:46 schreef Thorb het volgende:
varkenshaas
doperwten
en aardappels waarvan ik de naam ben vergeten
!
tagliatelle met pesto en kipquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |