Rawrquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:13 schreef Dven het volgende:
Sinds gistermiddag. Verwachtte tijdstip van eerstvolgende seks-sessie : Tussen 10.30 - 11.30 CET
Kom maar konijntje doe maar wiebelenquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:14 schreef Smoofie het volgende:
Ik sta droog, wie wilt mij ontdroogen?
Tja... ik ben geen professionele koppelaar, maar dit smaakt naar een 'rawr'quote:
Dat vind ik een negatieve opvatting van dit topic. Al begrijp ik dat het voor mensen welke al enige tijd onsuccesvol zijn geweest op het gebied van seks dit topic als confronterend kan worden opgevat.quote:
Ben geen homoquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Tja... ik ben geen professionele koppelaar, maar dit smaakt naar een 'rawr'
[..]
Dat vind ik een negatieve opvatting van dit topic. Al begrijp ik dat het voor mensen welke al enige tijd onsuccesvol zijn geweest op het gebied van seks dit topic als confronterend kan worden opgevat.
Hiervoor mijn excuses.
Ouderwetse opvatting. Seks = seks en na de eerste keer wordt het makkelijker.quote:
Zolang ze maar weten dat ik te bereiken ben via dmquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Tja... ik ben geen professionele koppelaar, maar dit smaakt naar een 'rawr'
Een 5 Knuckle Shuffle, dat telt niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:18 schreef Sjeenkske het volgende:
450 seconden. Het was echt fantastisch!
Nu dus bijna 8quote:Op donderdag 5 september 2013 10:34 schreef Kper_Norci het volgende:
Maand of 6 nu ongeveer. En kan goed zijn dat er nog zoveel maanden bij komen.
Denk dat zoiets ook wel ongeveer mijn record is, anderhalf, 2 jaar ofzo. Heel de muur thuis staat vol met streepjes.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:27 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Indrukwekkende dry-spell, maar je zit nog niet aan mijn record van 1,5 jaar
Minder Fok!en en meer mensen ontmoeten wil wel eens helpenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:32 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Denk dat zoiets ook wel ongeveer mijn record is, anderhalf, 2 jaar ofzo. Heel de muur thuis staat vol met streepjes.
Oh, maar het is niet dat ik het als probleem ervaar hoor, of er moeite mee heb. Juist helemaal niet. Ik zit eerlijk gezegd ook niet te wachten op een ONS of een FB, meestal heb ik dan toch een soort meh gevoel achteraf. Voor mezelf is de beste seks met iemand die ik echt leuk vind en niet zozeer als het alleen om de seks gaat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:38 schreef DW457 het volgende:
[..]
Minder Fok!en en meer mensen ontmoeten wil wel eens helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By the light of the moon! *poof*
Toen mannen vroeger op VOC-schepen rondtrokken, konden ze ook niks.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:49 schreef ZakcentNL het volgende:
5, 8, 18 maanden ???? Dat zijn gevangenisstraffen, das dan geen sextotaal he, das nix, doet da nie pijn?
Preutse of onzekere wijven, niets is een grotere afknapper dan dat. Pak je koffer en vertrek kameraad, want hier word je niet gelukkig van.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:57 schreef TGun het volgende:
Te lang, vriendin is er na 7 maand nog steeds niet klaar voor :/
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:47 schreef htctouch2 het volgende:
Sinds zondag ochtend... Mag morgen weer...
Mwoah heb er geen haast mee, ik zou het zo nog 20 jaar vol kunnen houden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:20 schreef Iwanius het volgende:
Oei. Dan moet je hoog nodig van de bil kerel.
Ik, dag of zo. Let er eigenlijk niet zo meer op. Lichaam reageert ook anders dan vroeger he.
dan mis je echt wat hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:58 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Mwoah heb er geen haast mee, ik zou het zo nog 20 jaar vol kunnen houden.
One minute hero?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:30 schreef zeefje het volgende:
Ook iets van drie uur volgens mij
En het was Nog geeneens lekker
ken je zijn naam wel?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:30 schreef zeefje het volgende:
Ook iets van drie uur volgens mij
En het was Nog geeneens lekker
Moet je ook niet van die jonkies nemen. Als ze een tiet zien is het al spuitenquote:
Hij was 29quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:04 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Moet je ook niet van die jonkies nemen. Als ze een tiet zien is het al spuiten
Hmmmm... En nog maagd?quote:
Wat is precies knap? Dat het 30 seconden duurde om 1 keer te trekken? Was ie zo groot geschapen dan?quote:
Max is 3 dagen. Daarna wordt het weer afgebroken en opgenomen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:34 schreef MultiBanaan het volgende:
Vanavond seks met een balzak waar voor 5 dagen aan zaad in zit, wordt genieten, benieuwd hoe snel en hard ik klaarkom
True true, maar de druk wordt wel verder opgebouwdquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Max is 3 dagen. Daarna wordt het weer afgebroken en opgenomen.
Ik heb na een aantal dagen vaak dat het wat dikker is. Meer klontig dan vloeibaar.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:49 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
True true, maar de druk wordt wel verder opgebouwdEn de ontlading was vrij groot kan ik je vertellen
knap dat ie na 1 keer trekken al klaarkwam, doe ik hem niet naquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:42 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Wat is precies knap? Dat het 30 seconden duurde om 1 keer te trekken? Was ie zo groot geschapen dan?
Misschien is ze er wel heul erg goed in.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:37 schreef Wazzim het volgende:
[..]
knap dat ie na 1 keer trekken al klaarkwam, doe ik hem niet na
Anderhalve maand trouwensquote:Op maandag 4 november 2013 16:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat een kut demotiverend en zelfvernietigend kut topic is dit zeg
Om 6 uur 's ochtends lig ik liever lekker te tukken eigenlijk.quote:
Was niet echt goed wss, als je binnen 10 min al achter FOK! kruiptquote:
How come?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:15 schreef Luxuria het volgende:
Sinds zondag en nu gaat het waarschijnlijk ook weer een hele tijd duren
Die gene ging slapen daarna, want werken dag ernaquote:Op donderdag 7 november 2013 16:25 schreef MultiBanaan het volgende:
Was niet echt goed wss, als je binnen 10 min al achter FOK! kruipt
Wij kunnen niet echt wat hebben samen (lang verhaal) en hebben afgesproken dat zondag de laatste keer was.quote:
Jep, of zo lang even een zwangerschapsneukertje afwerken.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:46 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
in die periode is naar de hoeren gaan normaal toch
en zo hoort hetquote:Op donderdag 7 november 2013 18:35 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Jep, of zo lang even een zwangerschapsneukertje afwerken.
OP NAAR DE PANDAMUTS!quote:Op donderdag 7 november 2013 19:46 schreef Just_some_random_dude het volgende:
11 maanden.. op naar de 12!
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:36 schreef EPiCAPPEL het volgende:
Sinds vanmiddag.
[..]
OP NAAR DE PANDAMUTS!
Of ik nou om 6 uur of half 7 wakker wordt. Dan liever een half uurtje eerder om er nog ff tegenaan te kunnen. Begint je dag een stuk lekkerderquote:Op donderdag 7 november 2013 16:25 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Om 6 uur 's ochtends lig ik liever lekker te tukken eigenlijk.
[..]
Was niet echt goed wss, als je binnen 10 min al achter FOK! kruipt
[..]
How come?
0 hehequote:Op zaterdag 9 november 2013 16:34 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]HAHA HOE VET!.
Hoeveel scoor jij dan?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:50 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
4593% van de mannen van mijn leeftijd heeft een beter sex leven
..
hahah jaquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]Dan sta je al een tijdje droog haha
Ik wist niet dat autisme iets te maken had met een seksleven?quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:54 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
hahah ja.. 11 maanden toch xD
zelfs me autistische neef heeft een beter sex leven dan mij op dit moment
terwijl ik stuk ga hierom realiseer ik me dat het eigenlijk best triest is..
Nou umm het feit dat hij echt 0 contact met het vrouwelijk geslacht had en alleen maar thuis zat weet ik veel wat te doenquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:14 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik wist niet dat autisme iets te maken had met een seksleven?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:
en nu ineens heeft hij een vriendin, woont hij samen met haar en klagen die ouders waarbij ze zijn ingetrokken dat ze alleen opgesloten in hun kamer zitten ..
Arme jongen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:48 schreef Markster het volgende:
Fuck, me vriendin gaat op vakantie dus ik zit vanaf vandaag 8 dagen zonder!
bleh
wat zei je vader op je verjaardag , kies er maar 1 ze zijn allemaal even duur.quote:Op zaterdag 16 november 2013 03:43 schreef Braddie het volgende:
... Sinds mijn verjaardag 3 jaar geleden(Dus nu 35 maanden...)
quote:Op zondag 17 november 2013 13:12 schreef smitjew het volgende:
[..]
wat zei je vader op je verjaardag , kies er maar 1 ze zijn allemaal even duur.
Wist niet dat jij al eens seks had gehad.quote:Op zaterdag 16 november 2013 03:43 schreef Braddie het volgende:
Heb je geen bangalijstje dan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:48 schreef Markster het volgende:
Fuck, me vriendin gaat op vakantie dus ik zit vanaf vandaag 8 dagen zonder!
bleh
geen wat?quote:Op zondag 17 november 2013 13:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je geen bangalijstje dan?
heeft je vriendin al op vakantie gedaanquote:Op donderdag 21 november 2013 23:14 schreef Markster het volgende:
whoop whoop, bijna weer neucken jonguh!!
3 jaar.. godverdomme..quote:Op zaterdag 16 november 2013 03:43 schreef Braddie het volgende:
Ja, grappig! Sommige mensen zijn gewoon trouw in hun relatie hoor!quote:Op zondag 24 november 2013 22:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
heeft je vriendin al op vakantie gedaan
Ik zeg ook niet dat jij niet trouw bent...quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:33 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja, grappig! Sommige mensen zijn gewoon trouw in hun relatie hoor!
Dat begrijp ikquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij niet trouw bent...
Hoe bedoel je??quote:Op donderdag 28 november 2013 17:42 schreef yats het volgende:
En dan te bedenken dat vrouwen het toch makkelijker hebben dan mannen...
Als een vrouw op seks uit is, is het vrij eenvoudig om dat ook voor elkaar te krijgen. Als man kost dat beduidend meer moeite.quote:
Een of ander dik lelijk wijf aangedouwd 3 jaar terug, stel je er niet te veel bij voor hoorquote:Op zondag 17 november 2013 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat jij al eens seks had gehad.
Best wel kansloos dat je vrijwel direct na de seks naar je telefoon grijpt. Hoeveel kostte het?quote:
Jij hebt toch gewoon een vriendin?quote:
Hoe ze er goed uit ziet wel, als het een dikke behaarde zeug betreft niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:02 schreef yats het volgende:
[..]
Als een vrouw op seks uit is, is het vrij eenvoudig om dat ook voor elkaar te krijgen. Als man kost dat beduidend meer moeite.
Was dat met Sinterklaas of Zwarte Piet (of beide)?quote:
Met een baas.quote:Op zondag 8 december 2013 06:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Was dat met Sinterklaas of Zwarte Piet (of beide)?
Zolang je je maar blijft realiseren dat hij de baas is jaquote:
Ja, ik ben ook graag zijn bitchquote:Op zondag 8 december 2013 22:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zolang je je maar blijft realiseren dat hij de baas is ja
quote:Op zondag 8 december 2013 22:42 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook graag zijn bitch
Fabeltje.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:02 schreef yats het volgende:
[..]
Als een vrouw op seks uit is, is het vrij eenvoudig om dat ook voor elkaar te krijgen. Als man kost dat beduidend meer moeite.
Want? Geloof me, het is echt zo. Als ik soms zie hoe makkelijk zelfs minder mooie vrouwen iets weten te regelen en hoeveel moeite het mezelf kost klopt mijn theorie toch wel aardig...quote:
Dan moet je minder kieskeurig zijn. Seks regelen is echt niet moeilijk, ook niet voor een man.quote:Op maandag 9 december 2013 11:23 schreef yats het volgende:
[..]
Want? Geloof me, het is echt zo. Als ik soms zie hoe makkelijk zelfs minder mooie vrouwen iets weten te regelen en hoeveel moeite het mezelf kost klopt mijn theorie toch wel aardig...
Ik zie mezelf niet als kieskeurig eerlijk gezegd. Ik kom alleen nooit verder dan de 'ouwehoer-fase'...quote:Op maandag 9 december 2013 11:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan moet je minder kieskeurig zijn. Seks regelen is echt niet moeilijk, ook niet voor een man.
Als ik eenmaal zover ben dat er gezoend word komt het over het algemeen wel goed bij mij. Alleen wanneer dat kan is nog een beetje mijn struggle...quote:Op maandag 9 december 2013 11:34 schreef fathank het volgende:
Als ze meer dan 5 minuten met je blijft praten doe je blijkbaar iets goed en moet je gewoon ballen tonen en initiatief nemen. Zoek wat meer fysiek contact, en uiteindelijk voor de zoen gaan. Vanaf daar is 't appeltje eitje om dr mee naar huis te sleuren.
Je bedoeld je kijkt even de kat uit de boom dan, vanwege wat slechte ervaringen en je bouwt zeker in het begin even een denkbeeldig muurtje voor jezelf toch ?quote:Op maandag 9 december 2013 10:02 schreef Mishu het volgende:
Iets van twee jaar. Druk gehad en one night stands die tegen vielen waardoor ik nu weer echt een relatie afwacht.
Vind het ook moeilijk om mezelf vrij te geven aan iemand waar ik niet van houd.
Herkenbaar. Maar na zo'n lange tijd zit ik dan toch weer te denken of ik niet weer eens een ONS moet hebben. Maar gaat niet gebeuren denk ikquote:Op maandag 9 december 2013 10:02 schreef Mishu het volgende:
Iets van twee jaar. Druk gehad en one night stands die tegen vielen waardoor ik nu weer echt een relatie afwacht.
Vind het ook moeilijk om mezelf vrij te geven aan iemand waar ik niet van houd.
Ja, al is dat nu niet echt toepasbaar want ik ben momenteel hopeloos verliefd en dat doet rare dingen met jequote:Op woensdag 25 december 2013 21:33 schreef F1978 het volgende:
[..]
Je bedoeld je kijkt even de kat uit de boom dan, vanwege wat slechte ervaringen en je bouwt zeker in het begin even een denkbeeldig muurtje voor jezelf toch ?
oh okeequote:Op donderdag 26 december 2013 14:36 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja, al is dat nu niet echt toepasbaar want ik ben momenteel hopeloos verliefd en dat doet rare dingen met je
Hij is nog niet mijn nieuwe liefdequote:Op donderdag 26 december 2013 14:37 schreef F1978 het volgende:
[..]
oh okeedat is dan snel gegaan sinds die post waar ik op reageerde
![]()
Maar Ja idd, dan kan het alle kanten nog op gaan... succes met je nieuwe liefde
Ik denk zelf persoonlijk van wel jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:34 schreef DW457 het volgende:
Wat denken jullie: staan Fok!ers nou gemiddeld langer droog dan Fok!sters?
Ontopic: Kerstavond voor het laatst.
Tja.. sorry dat te lezen man, maar ach... ikzelf ook al maanden zonder, dan maar de linkerhandquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:21 schreef yats het volgende:
En er mag weer een maandje bij geplakt worden. Een jaar en een maand dus. Veel te lang als je het mij vraagt...
Ah joh, denk maar zo: Geen poes zo nauw als je eigen klauwquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:45 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik denk zelf persoonlijk van wel ja
[..]
Tja.. sorry dat te lezen man, maar ach... ikzelf ook al maanden zonder, dan maar de linkerhand
Tja... dat is nog niet eens zo'n slechte uitspraakquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:52 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ah joh, denk maar zo: Geen poes zo nauw als je eigen klauw
Zeker, zolang je maar niet wanhopig op zoek gaat. Liefde moet je tegenkomen, niet vinden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:55 schreef F1978 het volgende:
[..]
Tja... dat is nog niet eens zo'n slechte uitspraak![]()
Liefde komt vanzelf wel goed in de toekomst, ben ik van overtuigd
Toch gaat die klauw vervelen op de langere termijn.Ik gebruik hem nu een stuk minder dan toen ik net vrijgezel was eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:52 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ah joh, denk maar zo: Geen poes zo nauw als je eigen klauw
Je moet ook wel variëren, je gaat toch ook niet elke dag hetzelfde etenquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:59 schreef yats het volgende:
[..]
Toch gaat die klauw vervelen op de langere termijn.Ik gebruik hem nu een stuk minder dan toen ik net vrijgezel was eerlijk gezegd...
Voor een aantal zeer specifieke FOK!kers: jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:34 schreef DW457 het volgende:
Wat denken jullie: staan Fok!ers nou gemiddeld langer droog dan Fok!sters?
Vertel, leg eens uit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:00 schreef rolklem het volgende:
[..]
Voor een aantal zeer specifieke FOK!kers: ja
Nee, iemand kiezen uit wanhoop is zeker geen goede basis voor een relatie... dat schiet echt niet op.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:59 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zeker, zolang je maar niet wanhopig op zoek gaat. Liefde moet je tegenkomen, niet vinden.
Maar niet te veel hequote:Op vrijdag 27 december 2013 14:01 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nee, iemand kiezen uit wanhoop is zeker geen goede basis voor een relatie... dat schiet echt niet op.
Er moet gewoon een klik zijn, en gedeelde interesses vind ik ook fijn, samen praten, er voor elkaar zijn wanneer het nodig is, veel overhebben voor een vrouw en natuurlijk
Klopt, daarom... dus de toekomst blijft daardoor interessant en tot die tijd maar wat vaker fappenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:04 schreef DW457 het volgende:
[..]
Maar niet te veel heMaar idd, wat je zegt klopt wel. Ik ben mijn huidige vriendin ook puur toevallig tegen t lijf gelopen. Daarbij zijn er zo verschrikkelijk veel vrouwen, dat er altijd wel iemand is voor iemand als je je een beetje onder de mensen bevindt.
Wie heeft het over elke dag? Zo erg heb ik het nooit gehad. Twee keer per week was prima, en nu zit ik misschien op drie keer per maand.'Het echie' blijft een stuk leuker natuurlijk...quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:59 schreef DW457 het volgende:
[..]
Je moet ook wel variëren, je gaat toch ook niet elke dag hetzelfde eten
Dat hoor je mij ook zeker niet ontkennen. Mocht je dat echter niet tot je beschikking hebben dan is variatie wel echt belangrijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:05 schreef yats het volgende:
[..]
Wie heeft het over elke dag? Zo erg heb ik het nooit gehad. Twee keer per week was prima, en nu zit ik misschien op drie keer per maand.'Het echie' blijft een stuk leuker natuurlijk...
Ghehehe, och, en ONS zijn ook leukquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:05 schreef F1978 het volgende:
[..]
Klopt, daarom... dus de toekomst blijft daardoor interessant en tot die tijd maar wat vaker fappen
Ikzelf zou dan liever een vaste partner daarvoor hebben, of een gewone relatie natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:17 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dat hoor je mij ook zeker niet ontkennen. Mocht je dat echter niet tot je beschikking hebben dan is variatie wel echt belangrijk.
[..]
Ghehehe, och, en ONS zijn ook leuk
Ja, nou niet moeilijk gaan doen hequote:Op vrijdag 27 december 2013 14:18 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ikzelf zou dan liever een vaste partner daarvoor hebben, of een gewone relatie natuurlijk
haha moeilijk gaan doen ??quote:
Man, ik woon al jaren samen met mijn vriendin, maar seksueel zitten we absoluut niet stil, ook niet op dat gebied.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:34 schreef F1978 het volgende:
[..]
haha moeilijk gaan doen ??
Wil jij alleen maar ONS dan ?
oh sorryquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:37 schreef DW457 het volgende:
[..]
Man, ik woon al jaren samen met mijn vriendin, maar seksueel zitten we absoluut niet stil, ook niet op dat gebied.
Je voelt je niet op je gemak he, antwoord op de vraag te geven toch ?quote:
Ik voel me hier achter me scherm prima op mijn gemak;) maar blijft een vraag waarvan ik denk wat heeft een ander aan het antwoordquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:24 schreef F1978 het volgende:
[..]
Je voelt je niet op je gemak he, antwoord op de vraag te geven toch ?
is niks mis mee hoor trouwensquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:27 schreef Zaaza het volgende:
[..]
Ik voel me hier achter me scherm prima op mijn gemak;) maar blijft een vraag waarvan ik denk wat heeft een ander aan het antwoordof met welke reden zou iemand zo iets vragen/willen weten
Gewoon internet verbazing, wen der maar aan
Ja, ik maak daar toch ook geen geheim van verder ??? waarom zou ikquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:35 schreef Zaaza het volgende:
ja mooie vergelijking, nu weet ik dat ik met iemand praat die al maanden droog staat zag ik net op pagina 8 per toeval
Tot ongeveer 1,5 jaar terug had ik dat ook. Zodra de klad erin begint te komen raad ik je aan op te gaan passen en de passie weer terug te brengen...quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:37 schreef DW457 het volgende:
[..]
Man, ik woon al jaren samen met mijn vriendin, maar seksueel zitten we absoluut niet stil, ook niet op dat gebied.
Dit klopt wel ja, hoe langer je in de Klad zit, hoe moeilijker je eruit komt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:30 schreef yats het volgende:
[..]
Tot ongeveer 1,5 jaar terug had ik dat ook. Zodra de klad erin begint te komen raad ik je aan op te gaan passen en de passie weer terug te brengen...
Nou ja, in mijn geval was de relatie een maand of vier/vijf later over. Zij wilde er geen moeite (meer) voor doen, ik wel. Het was echter al te laat ondanks 6 jaar samenwonen en een jaar verloofd zijn, vandaar mijn advies...quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:34 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dit klopt wel ja, hoe langer je in de Klad zit, hoe moeilijker je eruit komt.
Sorry dat te horen manquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:36 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, in mijn geval was de relatie een maand of vier/vijf later over. Zij wilde er geen moeite (meer) voor doen, ik wel. Het was echter al te laat ondanks 6 jaar samenwonen en een jaar verloofd zijn, vandaar mijn advies...
Ach, als ik advies kan geven en daarmee anderen kan helpen zal ik het niet laten. Andersom heb ik ook veel aan tips/informatie die ik hier van anderen gekregen heb. Nu alleen de theorie/tips nog in de praktijk omzetten zodat ik uit dit topic kan...quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:38 schreef F1978 het volgende:
[..]
Sorry dat te horen man
Wel goed dat je toch je eigen ervaring wilde delen
Dat moet haast wel als je een nickname hebt als DirtyDaniel, gelukkig is er altijd de hand als backup nogquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:35 schreef DirtyDaniel het volgende:
Dan zit ik zwaar in de klad ja met mijn 8 maanden.
Klinkt als sexdate/fwb?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:11 schreef Luxuria het volgende:
Vandaag had er een einde moeten komen aan mijn droogstaan van een paar weken, maar het ging niet door
Je bent hier van harte welkom...quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:11 schreef Luxuria het volgende:
Vandaag had er een einde moeten komen aan mijn droogstaan van een paar weken, maar het ging niet door
Ongetwijfeld, zoals ik al eerder zei hebben vrouwen vaak keus zat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:16 schreef AcquiredDreams het volgende:
[..]
Denk wel bij meerdere
Ik zeg niks
Zodra de klad erin begint te komen...? Wat is "de klad"?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:30 schreef yats het volgende:
[..]
Tot ongeveer 1,5 jaar terug had ik dat ook. Zodra de klad erin begint te komen raad ik je aan op te gaan passen en de passie weer terug te brengen...
quote:Op zaterdag 28 december 2013 08:41 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zodra de klad erin begint te komen...? Wat is "de klad"?
quote:
Idd zoietsquote:
je mag je pandapunt hier wel komen inleveren.quote:
Student dus pandapunten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:00 schreef z80 het volgende:
[..]
je mag je pandapunt hier wel komen inleveren.
Pandapunten(meervoud) want ik heb er 4 omdat ik student ben.quote:
Wat betekend dat dan? Pandapunten?quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
Pandapunten(meervoud) want ik heb er 4 omdat ik student ben.
4 maar? Ik zit op 52...quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
Pandapunten(meervoud) want ik heb er 4 omdat ik student ben.
Uhm Uhmm hier ook nog steeds een probleem, 9 maanden...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:58 schreef Nicson het volgende:
[..]
Preutse of onzekere wijven, niets is een grotere afknapper dan dat. Pak je koffer en vertrek kameraad, want hier word je niet gelukkig van.
OT: Acht dagen.
En als hij vanavond aanbelt?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:36 schreef Melodicloud het volgende:
1.5 maand, mag wel weer bijna van me, probleem is dat ik kieskeurig ben.
Waarom reageer je niet op DM? Meerdere malen 1 verzonden naar jequote:
Voor dit soort berichten is dit topic niet bedoeld. Zie DM.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:09 schreef Fietspad het volgende:
Topic Kaping
[..]
Waarom reageer je niet op DM? Meerdere malen 1 verzonden naar je
V&A / [TK] treinkaartje kruidvat over
2 januari ¤12 naar je overgemaakt en een DM naar je gestuurd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |