Hoe bedoel je??quote:Op donderdag 28 november 2013 17:42 schreef yats het volgende:
En dan te bedenken dat vrouwen het toch makkelijker hebben dan mannen...
Als een vrouw op seks uit is, is het vrij eenvoudig om dat ook voor elkaar te krijgen. Als man kost dat beduidend meer moeite.quote:
Een of ander dik lelijk wijf aangedouwd 3 jaar terug, stel je er niet te veel bij voor hoorquote:Op zondag 17 november 2013 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat jij al eens seks had gehad.
Best wel kansloos dat je vrijwel direct na de seks naar je telefoon grijpt. Hoeveel kostte het?quote:
Jij hebt toch gewoon een vriendin?quote:
Hoe ze er goed uit ziet wel, als het een dikke behaarde zeug betreft niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:02 schreef yats het volgende:
[..]
Als een vrouw op seks uit is, is het vrij eenvoudig om dat ook voor elkaar te krijgen. Als man kost dat beduidend meer moeite.
Was dat met Sinterklaas of Zwarte Piet (of beide)?quote:
Met een baas.quote:Op zondag 8 december 2013 06:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Was dat met Sinterklaas of Zwarte Piet (of beide)?
Zolang je je maar blijft realiseren dat hij de baas is jaquote:
Ja, ik ben ook graag zijn bitchquote:Op zondag 8 december 2013 22:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zolang je je maar blijft realiseren dat hij de baas is ja
quote:Op zondag 8 december 2013 22:42 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook graag zijn bitch
Fabeltje.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:02 schreef yats het volgende:
[..]
Als een vrouw op seks uit is, is het vrij eenvoudig om dat ook voor elkaar te krijgen. Als man kost dat beduidend meer moeite.
Want? Geloof me, het is echt zo. Als ik soms zie hoe makkelijk zelfs minder mooie vrouwen iets weten te regelen en hoeveel moeite het mezelf kost klopt mijn theorie toch wel aardig...quote:
Dan moet je minder kieskeurig zijn. Seks regelen is echt niet moeilijk, ook niet voor een man.quote:Op maandag 9 december 2013 11:23 schreef yats het volgende:
[..]
Want? Geloof me, het is echt zo. Als ik soms zie hoe makkelijk zelfs minder mooie vrouwen iets weten te regelen en hoeveel moeite het mezelf kost klopt mijn theorie toch wel aardig...
Ik zie mezelf niet als kieskeurig eerlijk gezegd. Ik kom alleen nooit verder dan de 'ouwehoer-fase'...quote:Op maandag 9 december 2013 11:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan moet je minder kieskeurig zijn. Seks regelen is echt niet moeilijk, ook niet voor een man.
Als ik eenmaal zover ben dat er gezoend word komt het over het algemeen wel goed bij mij. Alleen wanneer dat kan is nog een beetje mijn struggle...quote:Op maandag 9 december 2013 11:34 schreef fathank het volgende:
Als ze meer dan 5 minuten met je blijft praten doe je blijkbaar iets goed en moet je gewoon ballen tonen en initiatief nemen. Zoek wat meer fysiek contact, en uiteindelijk voor de zoen gaan. Vanaf daar is 't appeltje eitje om dr mee naar huis te sleuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |