Dit klopt wel ja, hoe langer je in de Klad zit, hoe moeilijker je eruit komt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:30 schreef yats het volgende:
[..]
Tot ongeveer 1,5 jaar terug had ik dat ook. Zodra de klad erin begint te komen raad ik je aan op te gaan passen en de passie weer terug te brengen...
Nou ja, in mijn geval was de relatie een maand of vier/vijf later over. Zij wilde er geen moeite (meer) voor doen, ik wel. Het was echter al te laat ondanks 6 jaar samenwonen en een jaar verloofd zijn, vandaar mijn advies...quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:34 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dit klopt wel ja, hoe langer je in de Klad zit, hoe moeilijker je eruit komt.
Sorry dat te horen manquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:36 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, in mijn geval was de relatie een maand of vier/vijf later over. Zij wilde er geen moeite (meer) voor doen, ik wel. Het was echter al te laat ondanks 6 jaar samenwonen en een jaar verloofd zijn, vandaar mijn advies...
Ach, als ik advies kan geven en daarmee anderen kan helpen zal ik het niet laten. Andersom heb ik ook veel aan tips/informatie die ik hier van anderen gekregen heb. Nu alleen de theorie/tips nog in de praktijk omzetten zodat ik uit dit topic kan...quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:38 schreef F1978 het volgende:
[..]
Sorry dat te horen man
Wel goed dat je toch je eigen ervaring wilde delen
Dat moet haast wel als je een nickname hebt als DirtyDaniel, gelukkig is er altijd de hand als backup nogquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:35 schreef DirtyDaniel het volgende:
Dan zit ik zwaar in de klad ja met mijn 8 maanden.
Klinkt als sexdate/fwb?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:11 schreef Luxuria het volgende:
Vandaag had er een einde moeten komen aan mijn droogstaan van een paar weken, maar het ging niet door
Je bent hier van harte welkom...quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:11 schreef Luxuria het volgende:
Vandaag had er een einde moeten komen aan mijn droogstaan van een paar weken, maar het ging niet door
Ongetwijfeld, zoals ik al eerder zei hebben vrouwen vaak keus zat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:16 schreef AcquiredDreams het volgende:
[..]
Denk wel bij meerdere
Ik zeg niks
Zodra de klad erin begint te komen...? Wat is "de klad"?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:30 schreef yats het volgende:
[..]
Tot ongeveer 1,5 jaar terug had ik dat ook. Zodra de klad erin begint te komen raad ik je aan op te gaan passen en de passie weer terug te brengen...
quote:Op zaterdag 28 december 2013 08:41 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zodra de klad erin begint te komen...? Wat is "de klad"?
quote:
Idd zoietsquote:
je mag je pandapunt hier wel komen inleveren.quote:
Student dus pandapunten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:00 schreef z80 het volgende:
[..]
je mag je pandapunt hier wel komen inleveren.
Pandapunten(meervoud) want ik heb er 4 omdat ik student ben.quote:
Wat betekend dat dan? Pandapunten?quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
Pandapunten(meervoud) want ik heb er 4 omdat ik student ben.
4 maar? Ik zit op 52...quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
Pandapunten(meervoud) want ik heb er 4 omdat ik student ben.
Uhm Uhmm hier ook nog steeds een probleem, 9 maanden...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:58 schreef Nicson het volgende:
[..]
Preutse of onzekere wijven, niets is een grotere afknapper dan dat. Pak je koffer en vertrek kameraad, want hier word je niet gelukkig van.
OT: Acht dagen.
En als hij vanavond aanbelt?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:36 schreef Melodicloud het volgende:
1.5 maand, mag wel weer bijna van me, probleem is dat ik kieskeurig ben.
Waarom reageer je niet op DM? Meerdere malen 1 verzonden naar jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |