Toch gaat die klauw vervelen op de langere termijn.Ik gebruik hem nu een stuk minder dan toen ik net vrijgezel was eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:52 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ah joh, denk maar zo: Geen poes zo nauw als je eigen klauw
Je moet ook wel variėren, je gaat toch ook niet elke dag hetzelfde etenquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:59 schreef yats het volgende:
[..]
Toch gaat die klauw vervelen op de langere termijn.Ik gebruik hem nu een stuk minder dan toen ik net vrijgezel was eerlijk gezegd...
Voor een aantal zeer specifieke FOK!kers: jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:34 schreef DW457 het volgende:
Wat denken jullie: staan Fok!ers nou gemiddeld langer droog dan Fok!sters?
Vertel, leg eens uit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:00 schreef rolklem het volgende:
[..]
Voor een aantal zeer specifieke FOK!kers: ja
Nee, iemand kiezen uit wanhoop is zeker geen goede basis voor een relatie... dat schiet echt niet op.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:59 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zeker, zolang je maar niet wanhopig op zoek gaat. Liefde moet je tegenkomen, niet vinden.
Maar niet te veel hequote:Op vrijdag 27 december 2013 14:01 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nee, iemand kiezen uit wanhoop is zeker geen goede basis voor een relatie... dat schiet echt niet op.
Er moet gewoon een klik zijn, en gedeelde interesses vind ik ook fijn, samen praten, er voor elkaar zijn wanneer het nodig is, veel overhebben voor een vrouw en natuurlijk
Klopt, daarom... dus de toekomst blijft daardoor interessant en tot die tijd maar wat vaker fappenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:04 schreef DW457 het volgende:
[..]
Maar niet te veel heMaar idd, wat je zegt klopt wel. Ik ben mijn huidige vriendin ook puur toevallig tegen t lijf gelopen. Daarbij zijn er zo verschrikkelijk veel vrouwen, dat er altijd wel iemand is voor iemand als je je een beetje onder de mensen bevindt.
Wie heeft het over elke dag? Zo erg heb ik het nooit gehad. Twee keer per week was prima, en nu zit ik misschien op drie keer per maand.'Het echie' blijft een stuk leuker natuurlijk...quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:59 schreef DW457 het volgende:
[..]
Je moet ook wel variėren, je gaat toch ook niet elke dag hetzelfde eten
Dat hoor je mij ook zeker niet ontkennen. Mocht je dat echter niet tot je beschikking hebben dan is variatie wel echt belangrijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:05 schreef yats het volgende:
[..]
Wie heeft het over elke dag? Zo erg heb ik het nooit gehad. Twee keer per week was prima, en nu zit ik misschien op drie keer per maand.'Het echie' blijft een stuk leuker natuurlijk...
Ghehehe, och, en ONS zijn ook leukquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:05 schreef F1978 het volgende:
[..]
Klopt, daarom... dus de toekomst blijft daardoor interessant en tot die tijd maar wat vaker fappen
Ikzelf zou dan liever een vaste partner daarvoor hebben, of een gewone relatie natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:17 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dat hoor je mij ook zeker niet ontkennen. Mocht je dat echter niet tot je beschikking hebben dan is variatie wel echt belangrijk.
[..]
Ghehehe, och, en ONS zijn ook leuk
Ja, nou niet moeilijk gaan doen hequote:Op vrijdag 27 december 2013 14:18 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ikzelf zou dan liever een vaste partner daarvoor hebben, of een gewone relatie natuurlijk
haha moeilijk gaan doen ??quote:
Man, ik woon al jaren samen met mijn vriendin, maar seksueel zitten we absoluut niet stil, ook niet op dat gebied.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:34 schreef F1978 het volgende:
[..]
haha moeilijk gaan doen ??
Wil jij alleen maar ONS dan ?
oh sorryquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:37 schreef DW457 het volgende:
[..]
Man, ik woon al jaren samen met mijn vriendin, maar seksueel zitten we absoluut niet stil, ook niet op dat gebied.
Je voelt je niet op je gemak he, antwoord op de vraag te geven toch ?quote:
Ik voel me hier achter me scherm prima op mijn gemak;) maar blijft een vraag waarvan ik denk wat heeft een ander aan het antwoordquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:24 schreef F1978 het volgende:
[..]
Je voelt je niet op je gemak he, antwoord op de vraag te geven toch ?
is niks mis mee hoor trouwensquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:27 schreef Zaaza het volgende:
[..]
Ik voel me hier achter me scherm prima op mijn gemak;) maar blijft een vraag waarvan ik denk wat heeft een ander aan het antwoordof met welke reden zou iemand zo iets vragen/willen weten
Gewoon internet verbazing, wen der maar aan
Ja, ik maak daar toch ook geen geheim van verder ??? waarom zou ikquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:35 schreef Zaaza het volgende:
ja mooie vergelijking, nu weet ik dat ik met iemand praat die al maanden droog staat zag ik net op pagina 8 per toeval
Tot ongeveer 1,5 jaar terug had ik dat ook. Zodra de klad erin begint te komen raad ik je aan op te gaan passen en de passie weer terug te brengen...quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:37 schreef DW457 het volgende:
[..]
Man, ik woon al jaren samen met mijn vriendin, maar seksueel zitten we absoluut niet stil, ook niet op dat gebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |