Je bedoeld je kijkt even de kat uit de boom dan, vanwege wat slechte ervaringen en je bouwt zeker in het begin even een denkbeeldig muurtje voor jezelf toch ?quote:Op maandag 9 december 2013 10:02 schreef Mishu het volgende:
Iets van twee jaar. Druk gehad en one night stands die tegen vielen waardoor ik nu weer echt een relatie afwacht.
Vind het ook moeilijk om mezelf vrij te geven aan iemand waar ik niet van houd.
Herkenbaar. Maar na zo'n lange tijd zit ik dan toch weer te denken of ik niet weer eens een ONS moet hebben. Maar gaat niet gebeuren denk ikquote:Op maandag 9 december 2013 10:02 schreef Mishu het volgende:
Iets van twee jaar. Druk gehad en one night stands die tegen vielen waardoor ik nu weer echt een relatie afwacht.
Vind het ook moeilijk om mezelf vrij te geven aan iemand waar ik niet van houd.
Ja, al is dat nu niet echt toepasbaar want ik ben momenteel hopeloos verliefd en dat doet rare dingen met jequote:Op woensdag 25 december 2013 21:33 schreef F1978 het volgende:
[..]
Je bedoeld je kijkt even de kat uit de boom dan, vanwege wat slechte ervaringen en je bouwt zeker in het begin even een denkbeeldig muurtje voor jezelf toch ?
oh okeequote:Op donderdag 26 december 2013 14:36 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja, al is dat nu niet echt toepasbaar want ik ben momenteel hopeloos verliefd en dat doet rare dingen met je
Hij is nog niet mijn nieuwe liefdequote:Op donderdag 26 december 2013 14:37 schreef F1978 het volgende:
[..]
oh okeedat is dan snel gegaan sinds die post waar ik op reageerde
![]()
Maar Ja idd, dan kan het alle kanten nog op gaan... succes met je nieuwe liefde
Ik denk zelf persoonlijk van wel jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:34 schreef DW457 het volgende:
Wat denken jullie: staan Fok!ers nou gemiddeld langer droog dan Fok!sters?
Ontopic: Kerstavond voor het laatst.
Tja.. sorry dat te lezen man, maar ach... ikzelf ook al maanden zonder, dan maar de linkerhandquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:21 schreef yats het volgende:
En er mag weer een maandje bij geplakt worden. Een jaar en een maand dus. Veel te lang als je het mij vraagt...
Ah joh, denk maar zo: Geen poes zo nauw als je eigen klauwquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:45 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik denk zelf persoonlijk van wel ja
[..]
Tja.. sorry dat te lezen man, maar ach... ikzelf ook al maanden zonder, dan maar de linkerhand
Tja... dat is nog niet eens zo'n slechte uitspraakquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:52 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ah joh, denk maar zo: Geen poes zo nauw als je eigen klauw
Zeker, zolang je maar niet wanhopig op zoek gaat. Liefde moet je tegenkomen, niet vinden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:55 schreef F1978 het volgende:
[..]
Tja... dat is nog niet eens zo'n slechte uitspraak![]()
Liefde komt vanzelf wel goed in de toekomst, ben ik van overtuigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |