en zo hoort hetquote:Op donderdag 7 november 2013 18:35 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Jep, of zo lang even een zwangerschapsneukertje afwerken.
OP NAAR DE PANDAMUTS!quote:Op donderdag 7 november 2013 19:46 schreef Just_some_random_dude het volgende:
11 maanden.. op naar de 12!
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:36 schreef EPiCAPPEL het volgende:
Sinds vanmiddag.
[..]
OP NAAR DE PANDAMUTS!
Of ik nou om 6 uur of half 7 wakker wordt. Dan liever een half uurtje eerder om er nog ff tegenaan te kunnen. Begint je dag een stuk lekkerderquote:Op donderdag 7 november 2013 16:25 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Om 6 uur 's ochtends lig ik liever lekker te tukken eigenlijk.
[..]
Was niet echt goed wss, als je binnen 10 min al achter FOK! kruipt
[..]
How come?
0 hehequote:Op zaterdag 9 november 2013 16:34 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]HAHA HOE VET!.
Hoeveel scoor jij dan?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:50 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
4593% van de mannen van mijn leeftijd heeft een beter sex leven
..
hahah jaquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]Dan sta je al een tijdje droog haha
Ik wist niet dat autisme iets te maken had met een seksleven?quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:54 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
hahah ja.. 11 maanden toch xD
zelfs me autistische neef heeft een beter sex leven dan mij op dit moment
terwijl ik stuk ga hierom realiseer ik me dat het eigenlijk best triest is..
Nou umm het feit dat hij echt 0 contact met het vrouwelijk geslacht had en alleen maar thuis zat weet ik veel wat te doenquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:14 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik wist niet dat autisme iets te maken had met een seksleven?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:
en nu ineens heeft hij een vriendin, woont hij samen met haar en klagen die ouders waarbij ze zijn ingetrokken dat ze alleen opgesloten in hun kamer zitten ..
Arme jongen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:48 schreef Markster het volgende:
Fuck, me vriendin gaat op vakantie dus ik zit vanaf vandaag 8 dagen zonder!
bleh
wat zei je vader op je verjaardag , kies er maar 1 ze zijn allemaal even duur.quote:Op zaterdag 16 november 2013 03:43 schreef Braddie het volgende:
... Sinds mijn verjaardag 3 jaar geleden(Dus nu 35 maanden...)
quote:Op zondag 17 november 2013 13:12 schreef smitjew het volgende:
[..]
wat zei je vader op je verjaardag , kies er maar 1 ze zijn allemaal even duur.
Wist niet dat jij al eens seks had gehad.quote:Op zaterdag 16 november 2013 03:43 schreef Braddie het volgende:
Heb je geen bangalijstje dan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:48 schreef Markster het volgende:
Fuck, me vriendin gaat op vakantie dus ik zit vanaf vandaag 8 dagen zonder!
bleh
geen wat?quote:Op zondag 17 november 2013 13:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je geen bangalijstje dan?
heeft je vriendin al op vakantie gedaanquote:Op donderdag 21 november 2013 23:14 schreef Markster het volgende:
whoop whoop, bijna weer neucken jonguh!!
3 jaar.. godverdomme..quote:Op zaterdag 16 november 2013 03:43 schreef Braddie het volgende:
Ja, grappig! Sommige mensen zijn gewoon trouw in hun relatie hoor!quote:Op zondag 24 november 2013 22:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
heeft je vriendin al op vakantie gedaan
Ik zeg ook niet dat jij niet trouw bent...quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:33 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja, grappig! Sommige mensen zijn gewoon trouw in hun relatie hoor!
Dat begrijp ikquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij niet trouw bent...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |