Rawrquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:13 schreef Dven het volgende:
Sinds gistermiddag. Verwachtte tijdstip van eerstvolgende seks-sessie : Tussen 10.30 - 11.30 CET
Kom maar konijntje doe maar wiebelenquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:14 schreef Smoofie het volgende:
Ik sta droog, wie wilt mij ontdroogen?
Tja... ik ben geen professionele koppelaar, maar dit smaakt naar een 'rawr'quote:
Dat vind ik een negatieve opvatting van dit topic. Al begrijp ik dat het voor mensen welke al enige tijd onsuccesvol zijn geweest op het gebied van seks dit topic als confronterend kan worden opgevat.quote:
Ben geen homoquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Tja... ik ben geen professionele koppelaar, maar dit smaakt naar een 'rawr'
[..]
Dat vind ik een negatieve opvatting van dit topic. Al begrijp ik dat het voor mensen welke al enige tijd onsuccesvol zijn geweest op het gebied van seks dit topic als confronterend kan worden opgevat.
Hiervoor mijn excuses.
Ouderwetse opvatting. Seks = seks en na de eerste keer wordt het makkelijker.quote:
Zolang ze maar weten dat ik te bereiken ben via dmquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Tja... ik ben geen professionele koppelaar, maar dit smaakt naar een 'rawr'
Een 5 Knuckle Shuffle, dat telt niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:18 schreef Sjeenkske het volgende:
450 seconden. Het was echt fantastisch!
Nu dus bijna 8quote:Op donderdag 5 september 2013 10:34 schreef Kper_Norci het volgende:
Maand of 6 nu ongeveer. En kan goed zijn dat er nog zoveel maanden bij komen.
Denk dat zoiets ook wel ongeveer mijn record is, anderhalf, 2 jaar ofzo. Heel de muur thuis staat vol met streepjes.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:27 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Indrukwekkende dry-spell, maar je zit nog niet aan mijn record van 1,5 jaar
Minder Fok!en en meer mensen ontmoeten wil wel eens helpenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:32 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Denk dat zoiets ook wel ongeveer mijn record is, anderhalf, 2 jaar ofzo. Heel de muur thuis staat vol met streepjes.
Oh, maar het is niet dat ik het als probleem ervaar hoor, of er moeite mee heb. Juist helemaal niet. Ik zit eerlijk gezegd ook niet te wachten op een ONS of een FB, meestal heb ik dan toch een soort meh gevoel achteraf. Voor mezelf is de beste seks met iemand die ik echt leuk vind en niet zozeer als het alleen om de seks gaat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:38 schreef DW457 het volgende:
[..]
Minder Fok!en en meer mensen ontmoeten wil wel eens helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By the light of the moon! *poof*
Toen mannen vroeger op VOC-schepen rondtrokken, konden ze ook niks.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:49 schreef ZakcentNL het volgende:
5, 8, 18 maanden ???? Dat zijn gevangenisstraffen, das dan geen sextotaal he, das nix, doet da nie pijn?
Preutse of onzekere wijven, niets is een grotere afknapper dan dat. Pak je koffer en vertrek kameraad, want hier word je niet gelukkig van.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:57 schreef TGun het volgende:
Te lang, vriendin is er na 7 maand nog steeds niet klaar voor :/
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:47 schreef htctouch2 het volgende:
Sinds zondag ochtend... Mag morgen weer...
Mwoah heb er geen haast mee, ik zou het zo nog 20 jaar vol kunnen houden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:20 schreef Iwanius het volgende:
Oei. Dan moet je hoog nodig van de bil kerel.
Ik, dag of zo. Let er eigenlijk niet zo meer op. Lichaam reageert ook anders dan vroeger he.
dan mis je echt wat hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:58 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Mwoah heb er geen haast mee, ik zou het zo nog 20 jaar vol kunnen houden.
One minute hero?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:30 schreef zeefje het volgende:
Ook iets van drie uur volgens mij
En het was Nog geeneens lekker
ken je zijn naam wel?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:30 schreef zeefje het volgende:
Ook iets van drie uur volgens mij
En het was Nog geeneens lekker
Moet je ook niet van die jonkies nemen. Als ze een tiet zien is het al spuitenquote:
Hij was 29quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:04 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Moet je ook niet van die jonkies nemen. Als ze een tiet zien is het al spuiten
Hmmmm... En nog maagd?quote:
Wat is precies knap? Dat het 30 seconden duurde om 1 keer te trekken? Was ie zo groot geschapen dan?quote:
Max is 3 dagen. Daarna wordt het weer afgebroken en opgenomen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:34 schreef MultiBanaan het volgende:
Vanavond seks met een balzak waar voor 5 dagen aan zaad in zit, wordt genieten, benieuwd hoe snel en hard ik klaarkom
True true, maar de druk wordt wel verder opgebouwdquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Max is 3 dagen. Daarna wordt het weer afgebroken en opgenomen.
Ik heb na een aantal dagen vaak dat het wat dikker is. Meer klontig dan vloeibaar.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:49 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
True true, maar de druk wordt wel verder opgebouwdEn de ontlading was vrij groot kan ik je vertellen
knap dat ie na 1 keer trekken al klaarkwam, doe ik hem niet naquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:42 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Wat is precies knap? Dat het 30 seconden duurde om 1 keer te trekken? Was ie zo groot geschapen dan?
Misschien is ze er wel heul erg goed in.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:37 schreef Wazzim het volgende:
[..]
knap dat ie na 1 keer trekken al klaarkwam, doe ik hem niet na
Anderhalve maand trouwensquote:Op maandag 4 november 2013 16:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat een kut demotiverend en zelfvernietigend kut topic is dit zeg
Om 6 uur 's ochtends lig ik liever lekker te tukken eigenlijk.quote:
Was niet echt goed wss, als je binnen 10 min al achter FOK! kruiptquote:
How come?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:15 schreef Luxuria het volgende:
Sinds zondag en nu gaat het waarschijnlijk ook weer een hele tijd duren
Die gene ging slapen daarna, want werken dag ernaquote:Op donderdag 7 november 2013 16:25 schreef MultiBanaan het volgende:
Was niet echt goed wss, als je binnen 10 min al achter FOK! kruipt
Wij kunnen niet echt wat hebben samen (lang verhaal) en hebben afgesproken dat zondag de laatste keer was.quote:
Jep, of zo lang even een zwangerschapsneukertje afwerken.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:46 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
in die periode is naar de hoeren gaan normaal toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |